Ja dat zeiden ze hier in het ziekenhuis ook, dus ik zo nou knap dan dat ik meerder meiden via internet ontmoet die het zelfde hebben met de zelfde clomid en een andere client van mijn arts had het toevallig nu ook, dus zo doende dat hun nu melding maken...
Hopelijk word er snel wat aan gedaan zodat niet nog meer mensen hier last van hebben. Als ze me nu de echte niet geven bij de apotheek zeg ik daar echt wel wat van.
Tenk joe! Think Pink all over the place hierzo Zou zo'n 'late' bloeding iets met een innesteling te maken kunnen hebben?? Net maar weer eens achter mijn bestelling met testen aan gebeld. Zag net in het Track & Trace overzicht dat er gisteren niemand op het bezorgadres zou zijn geweest...nou, heb de hele dag gewoon hier gezeten (werkadres en ook bezorgadres) maar niemand gezien, ook geen briefje in de bus vandaag (zal wel met het slechte weer te maken hebben gehad ofzo). Dus maar ff gebeld met Selektvracht en blijkt dat de testen vandaag voor 15:00 uur worden bezorgd!
Nee hoor, dit is de tweede afspraak, bij de eerste (begin november) werd vastgelegd waarop ze gingen onderzoeken (bij mij en bij mijn man) en nu worden deze resultaten besproken en de behandeling wordt bepaald. Maar soms kom je dan nog op een wachtlijst terecht ofzo...
Wel he! Als je van zulke films houdt, The vow en The lucky one zijn ook heeeel mooi! Die kunnen we ook nog wel kijken! We zitten er nog wel even, op dat wachtbankje!
Oh balen meid! Ik had het je zo gegund! En aan je progesteron kan het al niet gelegen hebben hé! Die was toch redelijk hoog hé, niet?
De lijst is begonnen! Succes allemaal! Dames op rood balen heel veel succes voor de volgende ronde. Rose gefeliciteerd. Hier nu drie dagen ei aan het vangen, maar helaas nog niet gevonden denk ik. Wel drie dagen terug een donkere gehad, maar niet zo donker als de controle streep. De dagen erna weer wit. Dus misschien was dat het ei wel. Op 5,8,10,12 en 15 geklust nu. Wie weet is het deze maand raak. Afwachten maar weer.
WBM, ja inderdaad. Ik had een ronde geëist de goede te bestellen en toen ging mijn cyclus ook goed.. Daarna gaven ze weer de verkeerde en toen was het weer foute boel... Dacht toen voor kerst ja toe maar geen zin in dat geneuzel... Maar ben daarna dan toch naar de gyn gegaan voor spuiten, want voor mij werkt clomid niet...
Hoi dames, Sorry dat ik zo weinig mee kom kletsen. Ik kan de snelheid waarmee dit gaat bijna niet bijhouden aangezien ik niet zoveel tijd heb op het forum te kijken. Maar ik heb in ieder geval goed nieuws.... Zwanger!!! Nou hopen dat alles goed blijft gaan.