Lekker stinken hè Jenn, zo'n rotte eieren lucht, hihi! @hier: wat meer bruinverlies hier, ben d'r klaar mee. Morgen ga ik de HA de verwijzing naar de fertiliteitsarts uit laten schrijven (mochten bellen als we eraan toe waren, nu dus). Ik ga morgen gewoon ongi worden. Heb zin om een potje te janken, m'n mannetje komt zo ook eindelijk thuis, eindelijk... Voel me zo down
Ai zijn dat niet je melkklieren die opspelen? Daarvan heb ik ook elke cyclus last, maar dan 1 plek bij mijn linkerborst/oksel
Ik weet het niet... Ik heb andere keren ook altijd wel last van mijn borsten hoor, maar nooit zo vroeg zo hard al... en dan voelden ze gespannen, nu voelt mijn rechterborst 'brokkerig' vanbinnen, of hoe omschrijf ik dat...
Mja...kweet het ook niet. Het klinkt niet lekker in ieder geval. Heb ook niet zoveel verstand van de progesteron waardes enzo...
Mag ik ook weer op de lijst: Kwebbel1984-28 jaar- 1e ronde na mk- 2e kindje Mijn nod is waarschijnlijk op 28 januari. Dat hou ik nu ook aan omdat ik mijn eisprong gevoelt heb. Voor alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd. En voor de rode dames echt balen. Hopelijk dat het de volgende ronde wel raak is.
Hey dames ik heb gewerkt, ben weer thuis. Wat hebben jullie veel gekletst! Hier misselijk en flinke hoofdpijn en nog geen ongi. Had wel een beetje roze slijm dus het zal toch wel komen Ga nu lekker slapen.
En jahoor ga net weer naar de wc en het eerste rood is gespot. Pffff ik geloof er niet meer in! Bah bah bah wat een teleurstelling! Zet mij maar op rood
Tot overmaat van ramp net ook nog overgegeven. Waarom houd mijn lichaam me zo voor de gek?? Argggg!! Ga mijn banner morgen aanpassen, nu proberen te slapen.
Damens in het rood wat balen zeg ! Sterkte Damens in het rose gefeliciteerd ! Hier nog geen ongi klachten Maar ik ga (als ik niet eerder ongi ben pas volgende week vrijdag testen dan ben ik 38 dagen) ben de witte omo testen zat !!
Wat balen zeg, zwangels. Is er niet nog een klein kansje? Dat klinkt niet prettig, tielo. Ik heb geen verstand van progesteronwaardes, dus ik kan er weinig over zeggen. Ik hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt. Egoberichtjes mogen altijd! Daar is dit forum toch voor. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, mpo, als je steeds die teleurstelling hebt. Veel succes bij de huisarts. Hoop dat je snel verder komt.
Goedemorgen ohh zwangels balen meid:x ik had e cht goeie hoop voof je. Hier voel in hele sterke druk op me rechterbaarmoeder doet best wel pijn als ik op me buik ga liggen wordt ik gewoon misselijk.
Wat duurt wachten toch lang somss.. Meiden op rood echt balen en succes in de volgende ronde.. Meiden op roze van harte en lekker genieten
He Zwangels wat naar Hier net het eerste bruin gespot, dus ben er bang voor. Het zal in de loop van de dag wel doorzetten vrees ik
Ow..wat een nare berichten allemaal gisteravond laat en vanmorgen Sterkte meiden...we slaan ons er wel weer doorheen... @loesje: bedankt, ja ben d'r klaar mee. M'n vriend vind het ook ok om nu verder te gaan met 'hulp' xxx
@TieLo; bij mij betekenen die klachten juist een hoog progesteron, waarbij ik daarna tot nu toe trouwens altijd ongi ben geworden. Vervelend dat je je zo rot voelt. @zwangels: wat een gedoe meid al die onzekerheid. @mpo: veel succes bij de arts, mij heeft het veel rust gegeven nu ik weet dat er naar gekeken wordt.
Neeeeeee, wat een slechte berichten allemaal. Dikke knuff voor jullie MPO, Zwangels, Kinderwens en Maybe.