NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    :( knuf voor jou... bah, je had toch best goede hoop hè.

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je mpo. Ja had hele goede hoop.....die ben ik nu kwijt. Ben een beetje moedeloos aan het worden.

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zwaar K* zwangels, nogmaals dikke knuf meid!

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    O neeee! Wat klote zeg! knuffel...Wat vervelend als je lichaam je zo in de steek laat he?!

@MPO, wat irritant zeg, ook voor jou een dikke knuffel. Goed dat je nu toch stappen neemt. pillen dus ook niet geholpen :( Zet t echt door?

@Maybe, jij ook een dikke knuffel! Had t je zo gegund

Wat een slecht nieuws allemaal!

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Nee nog niks anders te zien dan wat lichtbruin bij het afvegen. Maar zo begint mijn ongi meestal dus ik heb de hoop al opgegeven.
    Ik ben net begonnen met die pillen he (eerste maand), dus had niet verwacht dat het gelijk zou werken hoor. Ik ga ze gewoon weer nemen en de verwijzing vragen naar de fertiliteitskliniek. Wie weet gebeurt het dan alsnog spontaan ;).

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja...snap het heel goed. Vandaag voel je je kut, morgen voel je je alweer een stuk beter. Ik wil me er ook zo graag niet mee bezig houden, maar dat lukt gewoon niet als je elke keer allerlei 'symptomen' hebt die mogelijk kunnen duiden op.... het is gewoon k*t! Ik heb gisteravond ook ff mijn klotegevoel eruit gejankt bij mijn mannetje.

7. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Dat hoor je wel vaak, last minute toch spontaan zwanger :)

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    #2208 mpo, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Haha, ik hoop dat je gelijk hebt ;)

9. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Jeetje wat een nare berichten allemaal. En de dag begon gisteren eigenlijk best wel positief. Iedereen een dikke knuffel.

10. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    he meiden van het NOD forum 16-31 januari ;)
    Ik zou graag op de lijst willen. Ik had begin november een positieve zwangerschapstest in handen maar met de eerste echo op 7 dec bleek dat het hartje niet kloptje. (ik had die week ervoor zelf een echo laten maken en toen klopte het wel) Met 8,5 week hebben we afscheid moeten nemen. Gelukkig vrij snel weer een positieve ovu test dus we gaan er weer rustig aan voor.

Bernou, 1e ronde na MA

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Het lullige is dus...ik heb best wel spierpijn van het sporten en gisteren de vaccinatieprikken. Dus mijn hele lijf doet pijn dus kan nu niet polsen of ik ongi pijntjes heb, haha :p

12. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik dacht dat ik ongesteld was, maar loos alarm. Meer als wat bruin bloed heb ik niet verloren. Heel vreemd, terwijl ik echt buikkrampen had eergisteren. Snap er niks meer van.

13. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    had je al een test gedaan??

14. Onder water

Ja dinsdag voor het laatst, negatief. Ik denk toch dat het misschien met het ontspiralen te maken heeft ofzo? Anders straks toch misschien wat testen im huis halen voor de zekerheid.

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Hoop voor je dat het iets positiefs is dat je niet ongesteld wordt ;)

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Oh, wat lees ik nu toch allemaal zeg :( *vind ik niet leuk* Goede moed aan de rode dames! Gun jezelf een dag of drie om ervan te balen en dan kan je er weer met goede moed tegenaan.

Hoewel ik weet dat het bij mij onmogelijk raak kan zijn (door de lage progesteron kan zelfs een bevrucht eitje niet overleven lijkt me), hoop ik toch nog altijd op een wonder... Maar ik weet niet eens wanneer mijn NOD is... Weet niet of mijn ei 5, 6 of 9 of later in januari kwam... Als het, zoals de ovutesten en mijn gevoel uitwezen de nacht van 5 op 6 januari kwam, dan zit ik bijna aan mijn NOD en ik heb nog geen spotting gehad, dus dat is dan een goed teken lijkt me... Maar als mijn ei de 9e januari was, dan moet ik nog een weekje wachten...
    Hmz... Ben benieuwd naar mijn progesteronwaarden van morgen, spijtig genoeg hoor ik die maandag pas...
    Ik tel zooooo af naar maandag, onze afspraak bij de gyn!

17. Onder water

Meid ik duim voor je, lijkt me heel vervelend die onzekerheid. Maar wonderen bestaan dus ik hoop het allerbeste voor je.

18. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Deze ronde is voor mij ook afgelopen. Vandaag weer een fm, maar er gebeurd helemaal niks. Dus vanaf morgen gaan we weer pillen slikken om mijn ongi op gang te zetten. Als die nou eens vanzelf kwam, dan waren we al weer een hele stap verder.

Verder hier veel rood zag ik, wat balen voor iedereen! Hopelijk word de rest van de maand wel roze.

Ps. Zit op de ipad dus sorry voor rare zinnen misschien.

19. Onder water

Thanx! Voor jou is het ook spannend, hoop met je mee:)

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hé meid, dat is balen! Vandaag is echt wel een rode donderdag, en we hoopten nog zo op pink friday voor iedereen! bah bah bah :(

Deel Deze Pagina