@TieLo, hopelijk zijn de progesteron waarde nu wel een beetje goed. Dan weet je iig dat er een kans is dat je zwanger word/bent.
lieve meiden, ik lees hier niet zo'n positief nieuws. ik hoop dat jullie snel allemaal op roze mogen. neem jullie tijd om te balen en er dan terug met volle moed tegenaan te gaan! hopelijk keert het tij nog voor deze maand en mag er toch nog veel roze volgen!
Rode donderdag gevolgt door pink friday! Ik hoop dat het zo is voor jullie. Dan neem ik volgende maand die pink friday wel
Als ik een eisprong zou hebben gehad, moeten ze morgen weer dalen... Als ik zwanger zou zijn, zou het moeten blijven stijgen... Maar zelfs dan is het wsl te laag om een eitje in leven te houden... Dus het zou maar heel eventjes blijdschap zijn...
Zet mij ook maar op rood hoor, rode donderdag is onderweg Vraag me af of het ooit een keer gaat lukken...sorry voor de meiden die al ver in de MMM zitten of al veel langer bezig zijn, maar dat gevoel ik heb even.
Idd, dat had ik ook al door dat je dat niet wist Goedele Liekens (bekende seksuologe in België) pleit voor een lievere naam voor 'vagina', omdat de synoniemen 'kut' en 'poes' zo slecht klinken... Ze wou gaan voor de naam Yoni, omwille van de betekenis... Maar dan zouden er veel moeders boos zijn Dusja, we zullen het maar houden op liefdesgrot dan zeker
Ja he daar gaan we voor! M'n rug begint nu wat meer te zeuren, laat die ongi nu maar komen ook dan! Dan kan ik definitief door naar de volgende ronde.