Spannend! Nog een week geduld dus, ik zal ook voor jou duimen! @hopeandfaith gefeliciteerd!! Mooie test zeg
Gefeliciteerd hopenandfaith! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn na zoveel rondes! Kan me voorstellen dat het ook heel onwerkelijk voelt, maar dat gevoel zal steeds verder weg gaan wanneer je een echo krijgt en over een aantal weken je eigen kindje zult voelen, fantastisch. Alle testers van vadaag: veel geluk!
Ik mag op rood Ik ben er weer een beetje drepi van, bah. De gyn wil een HSG doen om te kijken of er niets beschadigd is bij de MK, ik heb vandaag gelijk maar een afspraak gemaakt, donderdag gaat het al gebeuren. Ik ben er nu al zenuwachtig voor
Gefeliciteerd hopeandfaith eindelijk, geniet ervan !!! Ook gefeliciteerd voor alle andere zwangeren! Alle rode dames Balen!! Snel door naar de volgende ronde! Dames op het wachtbankje... spannend! Ik duim voor jullie!! Hier alweer dag 80 en nog steeds niets Liefs Zahra
jeetje, wat frustrerend moet dat zijn, wat een onzekerheid! En wat een mooie test Hopeandfaith! super! geniet er van! Knuffel vrouwtje72
Afspraak gemaakt bij de fertiliteitskliniek...pff. Heb er klamme handjes van maar ben er toch wel blij mee. De eerste stap is gezet!
@Hopeandfaith: wat een mooi nieuws, daar heb je zo te zien zo lang op moeten wachten. Gefeliciteerd! @allen die rood zijn: balen :x Hopelijk wordt vandaag nog wel echt de pink friday. Er staat al veel te veel rood op de lijst...
Ja dat moet inderdaad ook erg spannend zijn. Veel succes ermee en hopen dat het zijn 'vruchten' afwerpt.