Tussen t poetsen door I didn't know I was pregnant aan t kijken, blijft heel vreemd zoiets! Haha.. Meiden op rood, balen zeg! @Wendy, toch gefeliciteerd met je man en hopelijk wordt het toch een geslaagd feestje vanaond!
Spannende tijd zo dames... Wil er niet te veel bij stil staan... Anders straks wéér zon domper dat ik niet zwanger ben...
Tibo, lief dat je eraan denkt. Net de boodschappen gedaan voor vanavond en mezelf verwent met zo´n houten hart met vakjes en wat accessoires voor erin. Ik ga eens mijn tampon eruit halen en kijken of ik nu eens ongesteld ben.
Hallo ik sta niet op de lijst zag ik (dacht van wel)... anyway. 20e NOD. Charise (25 jaar), 15e ronde/5e in MMM, 1e kindje. Ik mag gelijk op ROZE want heb vandaag positief getest!!
Gefeliciteerd met je man. Heb je geen hoop meer? Je NOD is toch pas over twee dagen? Misschien heb je maandag wel een positieve test? Iig veel plezier vanavond.
Meiden op rood een dikke knuffel!!.. hopen op een mooie nieuwe kans! Charise gefeliciteerd geniet er van!!
Dankje Loesje. Op de lijst staat mijn NOD op de 21ste maar mijn ei kwam 2 dagen eerder deze maand. Ik zit vandaag 14 DPO. Net tampon eruit gehaald, en nog niets. Als ik niet al die negatieve testen had gehad....