NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Maar dan zou het toch ook best kunnen zijn dat je over een paar dagen wel positief test? Misschien is je aanmaak van hcg nog niet voldoende.
    Ik duim iig voor je.

2. Loesje83

Erg balen! Veel succes in de volgende ronde. Ik duim voor je.
    Een maand duurt idd erg lang als je ergens op wacht.

3. Loesje83

Fijn hoor. Dan weet je iig waar je aan toe bent.

4. Loesje83

Wat balen. Veel succes in de volgende ronde.

5. Loesje83

Heel begrijpelijk hoor. Je collega zal toch ook niet raar vinden?

6. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Sommige weten echt niet wat ze zeggen en hoe ze een ander hier mee kwetsen. In 2009, 31/12/2009 om precies te zijn, was mijn beste vriendin al 2,5 jaar bezig zwanger te raken. Wij zijn toen met zijn alle bij vrienden van ons oud en nieuw gaan vieren. Daar kwam een jonge vrouw binnen en na verloop van tijd zegt ze, terwijl ze al een fles wijn leeg had en de hele tijd in de keuken stond te roken, dat ze 7 weken zwanger was en aan abortus zat te denken, had al een kindje en de huidige vriend wilde ze gaan dumpen. Mijn beste vriendin brak! En is huilend het huis uit gerend, verder snapte niemand dat mijn vriendin zich zo, volgens hen aanstelde het was volgens hen immer MAAR een kinderwens. Toen ben ik wel zo kwaad geworden!! Na 0.00 zijn we dan ook met zijn vieren weg gegaan, want met zulke mensen wil ik niet meer omgaan. Uiteindelijk is mijn vriendin afgelopen april bevallen van een prachtige dochter, maar vergeet nooit meer hoe harteloos sommige mensen kunnen reageren...

7. Loesje83

Onbegrijpelijk dat mensen zo kunnen denken.

8. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    eeey meiden ik heb even een vraagje :)
    Ik heb over 5 dagen mijn NOD. Na mijn eisprong heb ik elke dag afscheiding verloren (sorryy). Terwijl ik de cyclussen hiervoor na de eisprong wel een paar dagen ´droog´ was. Kan dit een symptoom zijn of ben ik nu symptomen aan het verzinnen? haha

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Ik weet het niet,ik heb ook de ene dag veel afscheiding andere dag weer weinig.
    Wie weet is het voor jou een goed teken.

Groetjes wish

10. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet zeggen dat ik dat ook heb...maar ben nu ziek heb de griep Dupont dat er ook wat mee te maken heeft.

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Je moet er niet te veel van verwachten hé, van die blog... :) Ik heb er net nog een postje op gezet ter voorbereiding van morgen... Ik kan haast niet wachten tot het zover is!

12. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier een lange tijd niet geweest, heeft er wel voor gezorgt dat ik er deze ronde niet heel erg mee bezig was!

Vandaag na de sex had ik veel slijm verlies met af en toe een rode sliert. Tot nu toe verder niets. Ben wel bang dat de ongi gaat beginnen ondanks dat ik nu helemaal nergens last van heb! Vorige rondes wel kwaaltjes. We zullen het zien, morgen NOD.

13. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    #2513 Sweetheart86, 20 jan 2013
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
    Niet onaardig bedoeld, maar je bent al is zwanger geweest. Dus jij hoeft. Je minder zorgen te maken dat er wat mis is dan bijv. ik ( ik bedoel qua onvruchtbaarheid) want ik ben nog nooit zw geweest en zit paar rondes verder alweer dus ik zou zo met je willen ruilen hoor ;)

Tuurlijk is het balen en al dat wcahten, ik weet er alles van! Ik ben ook een mega controlfreak en kan het niet uistaan dat ik nu niks kan plannen en de natuur zn werk moet laten doen.......

Om me heen lijkt iedereen ook wel gelijk zwanger te zijn.l maja tis wedstrijd en we moeten er maar op vertrouwen dat alles goed komt

Ik zal duimen voor ons!

14. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur

Fff goed van je zeg dat je dr wat van hebt gezegd...! Niet normaal hoor als je met 6 wkn al zo praat. Kan nog van alles mis gaan maak je daar liever druk om! Ze was zeker erg jong?!

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Normaal zou ik me hier volledig bij aansluiten... Maar door dat boek dat ik nu aan het lezen ben, weet ik dat ieder 'verdriet' of iedere 'teleurstelling' omtrent het niet lukken van een kinderwens, of je nu al kinderen hebt of niet, even pijnlijk is. Ik denk niet dat je dit kan vergelijken en dat je kan zeggen 'wil je ruilen'. Ik zou hiermee toch opletten... En het is niet zo dat je één keer zwanger kunt worden dat het je daarom altijd en in elke omstandigheid zal lukken... Dus met 'geen zorgen hoeven maken' zou ik toch niet spreken...
    Sorry als ik hiermee iemand kwets of tegen de borst stoot, maar met 'afgunstige reacties' bereiken we meestal bijster weinig, zelfs al zijn ze zo niet bedoeld...

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik mag op rood ben net ongi geworden.:x Maar had eigenlijk ook niks anders verwacht. Nu morgen even met de gyn bellen en een afspraak maken voor dinsdag of woensdag en dan aan de medicijnen. Moet zeggen dat het me wel weer meer hoop geeft, we gaan er gewoon voor!

17. Loesje83

Balen zeg molly.
    Veel succes deze week en laten we hopen dat de medicatie jullie geluk gaat brengen.

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    En weet je ook wat er juist aan de hand is dat je hormonen moet nemen? Ik geloof graag dat het wat hoop geeft, ik koester die hoop op dit moment ook en ik hoop echt dat ik niet eerst nog een half jaar moet proberen voor wij aan de medicijnen kunnen...

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zooo wat gaat het hier snel! Merk dat ik het gewoon niet kan volgen, na een dag alweer 20 lag erbij als het niet meer is.

Alle roze gefeliciteerd!!

Rood...helaas veel geluk in de volgende ronde!

Ach opmerkingen van andere.... Ik heb nu cliënten die ineens zwanger zijn.. tja kunt er wat van zeggen. Mensen zeggen nu al tegen mij, duurt lang bij jullie he! Uhm ik vind vijf maanden niet veel, al is iedere maand gevoelsmatig teveel.
    En hoe ieder een daar verschillende over kan denken is het ook verschillend qua gevoel wat je erbij hebt. Denk het beste om als ik een opmerking zou krijgen dat je er gewoon wat van moet zeggen. Bijna geen mens die dan geen sorry zegt tegen je en het erg vind. Gevoelens en gedachtes zijn nou eenmaal niet van buiten af te zien

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier is ei nu wel geweest, helaas geen duidelijke ovu test gehad, wel cyclus dag 14 een bijna net zo donkere streep. Dus ga ervan uit dat dat mijn ei was.

Deel Deze Pagina