Wat is er weer veel rood bijgekomen zo te lezen! Jammer! Succes allemaal nog! En testers, ik duim voor meer rose!
Pffff misselijk misselijk misselijk en nog is misselijk. Zo dat was een klaag berichtje Fijne dag meiden ik ben onderweg naar me werk.
Vandaag mijn NOD, maar helaas is mijn temperatuur vanmorgen flink gedaald. Dus ik zal waarschijnlijk vandaag of morgen ongi gaan worden Nog even afwachten wanneer het doorzet..
Goedemorgen dames, Gefeliciteerd dames op rose! Veel geluk in de volgende ronde voor de dames op rood!! Ik heb het niet meer van de zenuwen.. Belachelijk want ik heb amper symptomen. En mochten die er wel zijn, zouden ze net zo goed van het ontpillen kunnen zijn. Vanaf zaterdag wat ongesteldheidkrampjes dus het zal helaas nog wel niet.. Vandaag willen we wat meer rose zien ladies!
Hier stijgt de spanning. Bij gebrek aan een zwangerschapstest vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was positief!! Ik weet dat dit geen 100% garantie geeft maar toch is het wel spannend. Ook weet ik zeker dat het geen ei is aangezien ik deze zeker weten eerder heb gehad. Vanmiddag maar eens de sneeuw trotseren om een zwangerschapstest te halen. Kan je mij wisselen van NOD? ipv 28 jan moet dit 25 jan zijn. Iedereen op roze gefeliciteerd!! en iedereen op rood succes voor de volgende ronde.
goedemorgen dames, weer wat meiden op rood: echt balen! hopelijk volgende ronde een roze ronde voor jullie!! zwangere meiden: gefeliciteerd, geniet van die roze wolk hier: hartstikke chagrijnig, kan echt elk moment uitbarsten en ben hypergevoelig, een grieperig gevoel....
Ik heb wel allemaal puistjes terwijl ik normaal een extreem droge huid heb en met eczeem kamp. Maar het kan ook zijn door de supervette hormoonzalven die ik smeer. Ik durf niet teveel te hopen.
Hier vandaag mijn NOD dag! Tot nu toe nog niets gespot, gisteravond veel slijm verloren voelde het som lopen en daar zat af en toe een rode sliert tussen. Maar daarna niets meer! Nog wel erg veel slijm, voelt het soms lopen das echt vies! Als ik vandaag nog niet ongi ben morgen een testje wagen, heb er wel in huis maar wil toch echt wachten. SPANNEND!! Dames op rood, balen hoor veel succes de volgende ronde.
Klinkt heel goed hoor! Herken het van mijn vorige zwangerschap, dat ik het slijm steeds voelde lopen rond NOD. Vandaag ook mijn NOD maar heb helaas een temperatuursdaling gehad vanmorgen. Ik ga dus waarschijnlijk ongi worden. Alhoewel ik tot nu toe ook alleen maar witverlies heb.. Hoop dat ik snel duidelijkheid krijg. En jij veel succes met testen morgen, dikke kans!
hier nog steeds niets... inmiddels dag 32 van de cyclus. Wel veel slijm vandaag.... voel het soms ook echt lopen....bah.. Verder gisteravond een mega opgeblazen gevoel en ook echt een opgezwollen buik. straks toch maar even een test doen, owu wachten tot donderdag, maar word nu toch wel een beetje nieuwsgierig.... maakt t nog uit dat je niet test met ochtend urine?? of kan ik dan beter wachten tot morgen vroeg?
Ik zou toch proberen te wachten tot morgen ochtend. Is meestal wel het beste. Ik had gister ook echt een opgeblazen gevoel maar of het erbij hoort weet ik niet
weet ik ook niet... weet wel dat ik dit eerder nooit voor mn menstruatie had, maar goed... misschien is het ook wel ontwenning van mn spiraal. Merk dat ik ook echt om de paar uur moet eten, anders krijg ik zo'n weeig gevoel... en mn borsten zijn helemaal opgepompt!!! maar kan natuurlijk allemaal ontspiralen zijn... spannend....
Dat heb ik dus ook!! Dat weeige gevoel maar ik ben al wel jaren van de pil af! Dus kan goed en teken zijn!
misschien een domme vraag, maar is witte afscheiding voor NOD een goed of eerder slecht teken? of is dat voor iedereen anders?
toch maar ff een testje gedaan... hartstikke omo wit... we wachten nog ff rustig af, donderdag maar ff met ochtend urine proberen!