NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Mag ik op de lijst?

Weegbree, 30 jaar, 1e kindje, 3e echte ronde (MMM)

NOD 25 januari.

succes allemaal!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kon je er nog opzetten :)

3. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ik sta nog niet op de lijst zie ik, denk dat er overheen gelezen is :) (pagina 7). Kan ik er alsnog op?
    NOD de 19e, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje. Thanx!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je staat erop:)

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Welkom alle nieuwe en succes deze ronde.

Hier druk weekend achter de rug. 3 logees gehad maar wel kei gezellig!
    Vandaag mn huiskamer en keukenraam kerstvrij gemaakt. Meteen grote schoonmaak gehouden. Ramen buitenkant wacht ik mee tot na nieuwjaar.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Welkom nieuwe..

Gister bijna posi ovutest en vandaag bijna geen streep... wtf morgen maar weer kijken

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Yuna hopelijk morgen posi ovu test.

Hier de kerstspullen ook opgeruimd. Gelijk meer ruimte in huis.

8. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar zou het kunnen zijn dat je ei tussen de twee testen in gesprongen is?? Of wordt de streep dan langzaam weer lichter en niet ineens?

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Is normaal hoor hij lijkt op te bouwen om erna te verdwijnen en dan na 2 à 3 dagen erna te knallen ;)

10. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx voor de toevoeging:Den ja, dat zou wel het ultieme kado zijn:pEn we lopen helemaal gelijk zie ik wel, ook NOD de 30ste.

11. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen!! Verder weinig te melden. Doe deze ronde geen ovulatietesten dus we klussen er hier wat af :)

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik wil iedereen ook een fijne jaarwisseling wensen! Hier zijn de oliebollen al klaar ;)
    Ook hier geen ovulatietesten, ook niet tempen. Dus ook heerlijk aan de klus :p

13. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wil jullie ook even allemaal een fijne jaarwisseling wensen. Laten we allemaal proosten op een vruchtbaar 2013

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hoop ook op een vruchtbaar 2013:)

15. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Fijne jaarwisseling allemaal. Dat 2013 maar een hoop baby's mag brengen:)

16. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    mogge meiden,

hahaha, ik zie de eerste ovulatietesten al weer voorbij komen. Pffff, ik moet eerst wacht tot die stomme ongesteldheid voorbij is, dan wachten op me ei, en dan wachten tot me NOD. Eigenlijk is zwanger worden alleen maar wachten. ;)

Hier nog druk in ons nieuwe huisje. We zijn 2 weken terug verhuisd. Maar ja, dan zijn we lekker bezig en gaat de tijd wat sneller.

Allemaal een goede jaarwisseling vanavond! Pas op met vuurwerk, geniet nog even van een lekker drankje (haha, hopelijk kan dat volgende maand niet meer) en op naar een goed, gezond en vooral heeeeeel vruchtbaar 2013!!!!! :)

17. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een stomme vraag, maar drinken jullie vanavond. Zit rond min eisprong en Ben zo stom geweest om te googelen of je mag drinken rond je eisprong.

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik verwacht mijn eisprong ook ergens de komende dagen, dus ik neem alleen een beetje champagne vanavond. De meningen zijn er een beetje over verdeeld, de een zegt dat het geen kwaad kan, de ander zegt hoe dan ook niet doen. Ik denk dat een beetje geen kwaad kan, zeker omdat er nog geen sprake is van een zwangerschap, maar voel me er niet goed bij dan veel meer te drinken.

19. Simoontje27

21 dec 2012
    17
    0
    0
    verkoopster
    venray
    HOI hoi iedereen,

Ik wens ook iedereen een goede jaarwisseling en dat 2013 een mooi jaar mag worden!! Vooral op vruchtbaar gebied:)
    Mijn eisprong komt nu dichterbij en we gaan er weer voor de volle
    100% voor!!
    Heel veel succes meiden met wachten, en voor alle zwangeren een hele goede en fijne zwangerschap gewenst!
    Deze week ga ik alle kerstspulletjes opruimen, en ga ik me weer uitleven met mn andere deco spullen:D

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen ,

Ivm.drinken voor je zwanger bent maar wel bezig bent met zwanger worden ,neen ik doe het niet.
    Net zo zeer als ongezond eten ,roken ed. (ik ben daarin extreem) maar het heeft toch nooit kwaad gedaan ;)

Gebruikt iedereen hier ovulatietesten ??

Wij moeten vanavond naar mijn boezemvriendin en dan nog 1 koppel dan zitten we met 6 volwassenen en 7 kindjes en hopelijk eind 2013 met 8 kindjes :):)

Deel Deze Pagina