NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee dat mag niet :(:(

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hallo

Mag ik ook op de lijst?

Siri, 1e ronde, derde kindje, NOD 25 jan

3. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Succes met testen dames! Spannend! Ik hoop dat ik wéér uit kan gaan van een cyclus van 28 dgn,, ma mn miskraam duurde het 38 dgn! Daarvóór áltijd 28!... Dan zou 'volgens de normale berekening' vandaag mijn innesteling zijn..

4. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Van de ene kant balen, maar van de andere kant is het misschien ook wel fijn om echt op cd1 te beginnen. Dan maakt de gyn het ook vanaf het begin van je cyclus mee.

5. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Hebben jullie ook al klachten ondanksbdatvde bod pas over een week plaats vindt? Steken in onderbuik en gevoelige borsten?? Vind het een beetje vroeg.

6. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig, leuk automatische spelling;), ik bedoel nod over een week.

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi allemaal,
    Mag ik ook op de lijst? Ik sta op de lijst van 1-15 februari maar ik had mijn eisprong 1 dag eerder dus mijn nod valt dan nog net in januari.

Nod: 31 januari
    Lappie (37 jaar), 3e ronde (na MA), 2e kindje

Alvast bedankt!

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Ik heb dit ook, borsten beginnen nu al gevoelig te worden en dit heb ik normaal echt pas 1 dag voordat ik ongi wordt..
    Verder ook steekjes, maar dit heb ik mn hele cyclus al deze maand, heel vreemd.
    Heb echt t idee dat ik deze ronde precies heb kunnen volgen wat er gebeurd daar.. Mn eisprong voelde ik ook erg goed, als een soort belletje.
    We zullen zien.. Nog iets meer als een week! :(

9. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Ik had vorige week donderdag enorme steken in mijn onderbuik, echt mega zeer... Duurde half uurtje ofzo.

Sinds gister ook wat gevoelige borsten...

Mijn nod is 27 jan....

Ik weet ook niet wat ik van die enorme buikpijn moest denken, maar nu dat mijn borsten gevoeliger zijn... begin ik toch stiekem te hopen...

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier heeft me lichaam het zo lang rustig gehouden en nu.
    Hele middag,maagpijn gehad, rommelende darmen/plopjes in me buik, winderig wat ik dus nooit heb. Maargoed ik probeer nuchter te blijven.

Groetjes wish

11. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Heey meiden

Hoe is het met jullie? Hier kan het beter sinds afgelopen woensdag weer werkloos. Dus ben weer druk aan het solliciteren wat ook geen pretje is maar wat er helaas bij hoort.

12. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    ik heb geen hoop meer, ondanks dat ik wat kwaaltjes heb. Heb ik iedere keer als ik naar toilet ben geweest rood aan wc papier. Dus heb er totaal geen vertrouwen in.
    Inlegkruisje is nog wel constant schoon. Tampon nog niet geprobeerd.

13. jenn88

jenn88 Niet meer actief

pff k*t meid. stomme dduivels ook.

14. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Balen meid! Waarom houdt je lichaam je ook soms zo voor de gek.

Hier vandaag al wat menstruatiepijntjes dus ik heb het idee dat het morgen wel zal starten. Verder helemaal geen symptomen die erop zouden kunnen wijzen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Toch wacht ik nog hoopvol af...

15. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je je baan kwijt bent. Solliciteren is sowieso geen pretje, maar zeker in deze tijd niet waar veel bedrijven aanname stops hebben. Veel succes ermee! Ik hoop voor je dat je snel een leuke baan vindt!

16. Pupke82

Pupke82 Actief lid

29 mrt 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    Hallo moeders of moeders in spe...

Herkent iemand van jullie een drukkend gevoel in de onderbuik en een trekkend gevoel boven de liezen? Ik voel me eigenlijk al een week niet echt fit. Ontzettend moe, en dus buikpijn. Nu acht dagen overtijd en geen spoortje van enige ongesteldheid. Normaal altijd giga pijn aan mijn borsten voordat ik ongesteld wordt en nu zachte borsten, maar wel groter... Aaaahhhh ik weet gewoon niet wat ik moet denken! Testen zijn negatief tot nu toe...

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Misschien bloed laten prikken bij de ha?

18. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL

das k*t....
    mijn hoop is ook wel aardig weg hoor, denk dat mn cyclus/lijf gewoon van slag is

19. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hi Pupke82: ben je normaal heel regelmatig met ongesteld worden? Zo ja, dan zou ik zeker even een bezoekje aan de huisarts doen. Succes ermee!

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ahh ik krijg net gemene steekjes aan de linkerkant van me buik en een spierpijn gevoel:( heb 1x eerder dat spierpijn gevoel gehad maar toen werd ik ongi wel een week later dan verwacht.
    maar of het nou wat betekent geen flauw idee, jullie:(

Deel Deze Pagina