Die lijst moet rozer dames! Meiden op rood balen zeg! Succes in de volgende ronde. Hier nog een week wachten. En lichaam begint me al weer lekker voor de gek te houden.
Hallo meiden, Vandaag naar de huisarts geweest die mij verteld heeft dat de kans steeds kleiner wordt dat ik zwanger ben. Vandaag 10 dagen overtijd. Hij vond het niet nodig om bloed te prikken omdat hij van mening is dat de zwangerschapstesten inmiddels zo goed zijn, dat er weinig verschil meer in zit met HCG via bloed opsporen. Ik moet afwachten... (en daar ben ik keigoed in: NOT). Ik ben misselijk, moe, drukkend gevoel in mijn onderbuik met uitstraling naar mijn liezen...
Spannend voor iedereen.. En vooral heel veel wachten voor iedereen! Hier begint mn lichaam me ook weer lekker voor de gek te houden! Ik betrap me er soms op dat ik denk, misschien ben ik echt zwanger. Maar dat moet ik dan weer zo snel mogelijk uit mn hoofd zetten van mezelf! Maar de hoop blijft er toch... En wordt steeds groter!
wat raar dat jouw ha dat zegt, mijn huisarts heeft mij de 1e ronde gelijk gestuurd om bloed te laten prikken want dat zou veel nauwkeuriger zijn dan een urinetest. is er geen andere huisarts waar je terecht kan? vergeet niet dat een huisarts werkt voor jou, als jij een bloedtest wil, moet hij die gewoon geven!
Tja, mijn huisarts is een man... misschien dat dat nu ook wel tegen me werkt Hij wilde pas actie ondernemen als ik mijn volgende menstruatie ook oversla. Ik vind het ook wel lastig de verschillende verhalen. Een vriendin vertelde me dat ze pas na 16 dagen overtijd positief testte voor de eerste keer... Maar ja, het zijn altijd de uitzonderingsverhalen. De vraag is of ik ook een uitzondering ben! Had het wel leuk gevonden om vandaag op mijn verjaardag te horen te krijgen dat ik zwanger zou zijn: een baby voor mijn verjaardag! haha! Maar kaartjes voor Sister Act de musical zijn natuurlijk ook al erg leuk!!
weet je wat het is. ze kunnen met een bloedtest zien of de hcg waarden hoger zijn dan zonder zwangerschap. al zou hij maar 10 puntjes hoger zijn, dan weet je dat het nog heel pril is maar het is dan wel zo. heel apart dus. Gefeliciteerd met je eigen verjaardag, was wel leuk geweest als cadeautje. toch nog maar even afwachten succes meid!
He wat jammer Pupke2, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag. Ook knuff jou voor Angel2. @tibo kunnen we elkaar weer een handje geven, deze keer weer wat andere "symptomen" dan vorige rondes dus ja, je denkt dan toch van wie weet zijn dit wel DE symptomen..maar ja, ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen
Haii allemaal, Ik wil ook meer roze zien hoor! Hier nog steeds niks veranderd, als ik mijn cyclus neem ten tijde van de spiraal ben ik nu 6 a 7 dagen overtijd. Met de spiraal had ik het laatste half jaar een keurige cyclus. Geloof niet in een zwangerschap, test blijft negatief. Of mijn cyclus moet zijn gereset vanaf t moment dat ie eruitging en daarna een bloeding kreeg. Weet uberhaupt niet of dat kan. We wachten maar af..
Hallo meiden, Mijn NOD is vandag en tot nu toe nog niet ongesteld. meestaal heb ik ongipijn voor mijn OD, deze keer niet. Wel heb ik sinds vanochtend belachelijk veel hoofdpijn. Verder geen andere sympthomen nu. Vorige week was ik al zo nieuwskierig dat ik een vroege test heb uitgevoerd 5 dagen voor NOD, maar die was negatief. Nu ben ik beetje angstig om een nieuwe test te voreren... Wat als ik niet ongi ben maar ook niet zwanger? Ik denk dat ik maar tot morgen wacht en laat ik julie weten. Succes iedereen. gr timea
@dniise, de eerste cyclus nadat je spiraal eruit is, hoeft zeker niet hetzelfde te zijn als ervoor. Bij mij duurde ie 10 dagen langer als normaal. Daarna weer heel regelmatig. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (zwanger of ongi) want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. @hier, ik kwam net thuis en de buurvrouw was iets van stamppot ofzo aan het koken. Normaal vind ik dat heerlijk ruiken, maar nu werd ik spontaan misselijk. Nu weer binnen, net wat gegetn en nu is het weer weg. Vanochtend ook al misselijk. Ik vind t zooooooo spannend. Heeft iemand een portie geduld over?
Nou nee hoor... de huisarts werkt ook voor het algemeen belang en de kosten en tidsbesteding van het bloedonderzoek moet hij afwegen. Sommige huisartsen zijn hier makkelijk in omdat ze geen zin hebben in discussies met hun patienten. Een urinetrst pakt al vroeg op... als je een bloedtest zou doen en die zou lager laten zien dan wat een urinetest kan aantonen dan ben je niet zwanger meer... ik zou ook even afwachten en het vooral een beetje proberen los te laten
Kan het nog niet geloven maar heb net getest en binnen de vijf minuten komt er een heeel licht streepje! Heb dit nog nooit gehad en durf er nog niet in te geloven!!