Nou ben enieuwd ik hoop voor je dat het binnenkort een kanltest is. Kunnen wel weer wat roze gebruiken op de lijst
Meiden sorry voor me ego berichtje. Meiden op rood balen! En hier indd in spanning. Me gevoel zij t al wel maar goed denk dat iedereen dat wel heeft toch!
Spannend! Worden een paar lange dagen voor jou dan! Ik duim voor je! Hier niet hele dunne, melkachtige afscheiding.. Nog nooit gehad.. Mja.. Ik ga nou ook overal op letten.. Moet ik niet doen! Succes allemaal!!
Afscheiding heb ik altijd veel. Soms tot vervelens aan toe. Volgens mij heb ik het alleen nooit zelfs tot de dag dat ik ongesteld word en nu houd het wel constant aan. ... wat kun je je gek maken hé, overal wat achter zoeken Normaal vlak voor ongesteld worden pukkels, nu bijna nergens last van. Maar voel verder ook geen andere symptomen .... Lol. Word af en toe gek van mezelf Ik vind het al heel wat dat ik echt gewoon op de ongesteldheidsdag wacht, en niet van te voren al een test doe. Ik hoor dat deze vaak evengoed nog negatief kan testen dus dan maar afwachten. suc6 met de spanning allemaal!
@Engeltjes, spannend hoor meid!! Succes de komende dagen. Meiden op rood, balen. Hopelijk volgende ronde meer succes
kom maar op met die roze testen de lijst mag wel wat meer roze krijgen! Ik duim voor jullie dames, en uiteraard voor mezelf.
Spannend engeltjes! Dames op rood, balen! Vol goede moed maar weer verder. Hier nog steeds een vaag streepje op de zwangerschapstest, blijft lekker twijfelen, hihi. NOD is waarschijnlijk morgen, maar kan ook iets later zijn.
Spannend!! Sorry ben er blijkbaar niet zo goed in zie ze nie... Maar zullen er vast zijn! Hopen op dikke streep vd week!! Ik duim mee
Hier flinke steken in me onderbuik/zij. Voelt een btje als ongikrampen maar ook weer niet. Lkkr duidelijk ik weet het. Als ik moet kiezen tussen krampen en steken is het meer steken. Ben maar voor de zekerheid ff naar de wc gegaan gelukkig geen rood te zien
Dank je wel iedereen! Ja worden hele lange dagen. Laat t voor mij snel donderdag zijn haha. Ik ga duimen ook voor jullie meiden!
Gelukkig geen rood!! ik weet het niet hoor het ene moment denk ik jaa ik denk dat het raak is en dan denk ik nee mag ik niet denken vanmezelf. lekker verwarrend allemaal. maar er is een ding waar ik helemaal dol van word en dat is die puisten!!
Hier nog niets, behalve dat ik ineens beroerd werd van mn broodje pindakaas!!! tot braken aan toe... Vreemd... Donderdag ochtend ff een testje met ochtend urine.....
Haha ja hier ook heb nou een dikke vette rooie op me kin zitten gee foundatio tegen bestand de rest is gelukkig klein en wit