NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    Ik moet vanmiddag mijn banner nog aanpassen maar wil ff laten weten dat ik vandaag ongi ben geworden.

Succws dames voor de volgende ronde en voor de zwangeren....gefeliciteerd!!!

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Mmmm, negatieve testen, meiden op rood, schiet niet op zo hoor meiden! Roze willen we zien!!

Hier is het broekloeren begonnen hoor. Morgen me nod, ik vind t deze ronde zo spannend!!

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Nee wish het zet niet door we hebben roze nodig:D

4. timea

timea Lid

5 dec 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Gisteren was mijn NOD, gebasseerd op een cyclus van 24 dagen (sinds oktober). Gisteren avond heb ik een test gedaan van kruidvat, die met paarse dopje. Ik zag de controle lijn en een min teken in het testvenster. In het testvenster zou een + moeten zijn indien zwanger. Een zeer lichte verticale streep boven het minnetje was in bepaald licht wel te zien, zeer vaag...
    Nu weet ik niet of ik wel of niet zwanger ben. Ik ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld en heb ook geen sympthomen dat "het komt".
    Hebben jullie ervaringen met de kruidvat testen met paarse dop waar een + moet verschijnen indien zwanger? Is het mogelijk om negatief te testen op NOD en toch zwanger zijn?
    Greets,
    Timea

5. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Balen zeg.

6. Loesje83

Theoretisch zou je zwanger kunnen zijn en op NOD toch negatief kunnen testen. Misschien maakt je lichaam wat langzamer hcg aan. In dat geval kan het zijn dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt.
    Misschien zou je voor de zekerheid morgen een test van een ander merk kunnen doen om te kijken of die duidelijker is?
    Succes iig.

7. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Hoe moeilijk het ook is, ik zou wachten tot een paar dagen na de NOD dag. Ik ben pas bezig met de eerste ronde, dus misschien heb ik geen recht van spreken.
    Maar ook ik vind het nu al enorm moeilijk om mezelf niet voor de gek te houden, maar als ik steeds al een paar dagen van te voren ga testen en negatief test, denk ik dat ik daar snel moedeloos van word. Ik moet vandaag ongesteld worden... en maar opletten. Ben enorm saggo en opgefokt ;) Maar heb nog geen lichamelijke pijnlijke kwalen zoals ik die normaal krijg. Als ik niet ongesteld word haal ik zaterdag een test en test ik zondag ochtend, 4 dagen later dus. Als ik het tegen die tijd niet geworden ben heb ik goede hoop. Ik hoor ook zo vaak dat de testen rond de nod gewoon nog te onduidelijk zijn of evengoed negatief. Dan merk ik het liever gewoon aan het ongesteld worden.
    Kan het wel zo makkelijk wegtikken, maar vind het ook moeilijk hoor! Paar dagen afleiding zoeken, leuke dingen doen en dan gaat de tijd veel sneller.
    Heel veel suc6 in ieder geval. Ik hoop voor iedereen voor wie het nog niet zeker is dat jullie goed nieuws krijgen... en ik hoop zoooooo onwijs dat ik geen ob's hoef te halen ;)

8. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik testte toen pas een week na nod positief! ... Ook langzaam hcg!

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    hoop dat je gelijk hebt het is nu gestopt hopen dat het wegblijft

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    effe een vraagje he... ik heb 21 dec mn spiraal dus laten verwijderen. 25 dec tot 31 dec bloeding gehad. moet ik nu 21 dec of 25 dec als eerste cyclusdag nemen?? Ik weet t ff niet meer...

11. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat bij de eerste ook. Ook al is het vaag....ik denk zwanger.:)

12. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

.

25e... 1e dag van je bloeding.. x

13. jenn88

jenn88 Niet meer actief

25 dec altijd je eerste echte bloeding ;)

14. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok dan moet ik weer ff rekenen...;) want dat verandert de zaak. dan ben ik met een cyclus van 28 dagen dus 2 dagen overtijd en was dinsdag mn nod....

15. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Niet om vervelend te doen maar volgens mij ben je nu 1 dag overtijd als gister je nod was toch?;)

16. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Mmmm, hier een beetje kramp en megachagerijnig (en alleen me kleine meid is thuis dus die moet het ontgelden ;) )
    Beloofd niet veel goeds. Ik zal morgen wel ongi worden :(

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier blijft het bij het beetje bruinogen verlies.. Hopen dat de ongi wegblijft.

Groetjes wish

18. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    O wat dom ik zie dat ik in de verkeerde lijst sta. Mijn nod is pas in februari. Sorry !

Dames op deze lijst toi toi !!

19. Loesje83

Op de 25e. Je eerste dag van je menstruatie telt als dag 1

20. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland
    O gadver nog meer rood. Balen!

Hier ben ik ben gewoon zenuwachtig om te gaan testen morgen.
    Me buik is erg aan t rommelen en krampjes aan t geven,dit heb ik normaal nooit hopelijk positief.
    Fijne avond iedereen.

Deel Deze Pagina