wat veel rood zeg...bah! Ik ben na gisteren BLIJ dat ik niet zwanger ben, heb me toch een smakkerd gemaakt in de sneeuw, VOL op mijn buik en borsten... zag er vast heel grappig uit...! Maar ik dacht wel direct, gelukkig dat ik niet zwanger ben, dan had ik me erg veel zorgen gemaakt...! Het is wel nadelig voor wat ik allemaal voel, want hoewel we in de "klus"week zitten, voel ik kramp steken gerommel in mijn buik, en mijn borsten doen zeeeeer haha maar dat is van het vallen... wat een kluns ben ik toch..
Hallo dames hier nog niet echt klachten. Maar de lijst is niet echt positief.... Succes voor iedereen die nog moet
Hier echt nog steeds ontzettend gevoelige boobies.. Maar ik moet nog even geduld hebben! Hopelijk morgen wat positieve testen erbij! Pink vs Red! Go Pink!!!
Vandaag is mijn NOD, en had afgesproken met mezelf niet te testen voor aankomende vrijdag, dus ik hoop dat ik het nog red! Ik heb trouwens al een negatieve test gehad
Goedemorgen, Vandaag 2 dagen na verwachte ongesteldheid. Maar nog geen rood gespot. Helaas vanmorgen ook weer een negatieve test. Dus mijn hoop is weer grotendeels gevlogen. Ik ga vanmiddag op vakantie en ik verwacht dat als ik terug kom de lijst grotendeels roze zie in plaats van rood! Veel succes allemaal!
Goeiemorgen dames, Net getest en nog steeds een licht streepje! Vandaag ook 2dagen overtijd,k ben benieuwd weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
Goedemorgen Nog niet echt roze erbij!! Gaat niet echt goed helaas... Ik ga ff een ochtendje werken, kom vanmiddag kletsen en de lijst bijwerken
Hallo dames, Voor een aantal van jullie wordt het erg spannend. Ik duim voor jullie! Voor alle anderen die op rood staan... heel erg veel succes in de volgende ronde! Ik ben nu 13 dagen overtijd... vanmorgen getest, maar geen tweede streep te bekennen. Ondertussen blijf ik misselijk, buikpijn, moe en best wel gefrustreerd over deze lange periode van onzekerheid
Breekt even in... Dames de lijst moet veel rozer hoor!!!! Zal nog wel even wat HCG gooien, VANGEN!!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Hoop straks een aantal positieve berichten te zien. Breekt weer uit...
hier vanmorgen een negative test... en nog geen ongi. ik had (weer) een rekenfoutje gemaakt dus blijkt dat ik nu 2 dagen overtijd ben.... lastig als je je cyclus niet meer weet.... verder last van de rug en echte ongi krampen....
vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang