NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook last van lage rugpijn, ook een beetje gevoelige buik. Nog geen ongi te bekennen. Eerder een bijna niet zichtbaar streepje op KV test, maar vertrouw ik niet echt meer. Streepje blijft trouwens wel staan als je 'spoelt' met water en stond er binnen afleestijd, kan het dan nog een indroger zijn?
    Test van etos gaf ook een heel vaag streepje. Probeer te wachten tot zondag voordat ik weer test..... Moeilijk! Ook beetje gevoelige borsten.

Thanks miss bunny voor het strooien met HCG. Nou kijken of wij ook een beetje kunnen vangen, hihi.

2. FaeSarah

FaeSarah Lid

20 aug 2012
    81
    0
    6
    Belgie
    Gefeliciteerd voor de roze en veel succes aan de rode uit het lijstje!

Sinds gisteren ben ik aan het twijfelen of ik nu wel of nog niet een test zou doen. Deze maand heb ik, net zoals vorige maand ovu testjes gebruikt. Vorige maand werd ik 14 dagen later ongi. Nu had ik de laatste posi ovu test op 8 januari. Als ik 14 dagen later reken zou ik de 22e of 23e ongi geworden zijn maar nog niets. :(

Ik heb deze maand (voor het eerst) niet echt klachten van allemaal rare kwaaltjes.. Het enige wat ik wel heb (sorry voor de beschrijving) is waterige afscheiding. Elke keer ren ik dan naar het toilet, bang dat ongi is doorgezet, maar dat is dan niet zo.

Wat zouden jullie doen? Testen? (en moet dat dan met ochtendurine?)

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik mag op ROOD helaas, gisteren avond ROOD gespot :(

4. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Kruidvat test 2v5€ ... Wel in de ochtend!

5. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is balen!! Heel veel suc6 de volgende ronde

6. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Vervelend die onzekerheid!

Ik ben nu 1 dag over tijd en wacht in ieder geval tot dit weekend voordat ik voor de eerste keer test, áls het dan nog uitgebleven is.

Als je al zolang over tijd bent kan ik me voorstellen dat je de onzekerheid zat bent! suc6 ermee en hopelijk krijg je snel wel een 2e streep te zien!

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Lief dat je er na vraagt weer net als gisteren een veegje bruin rozig verlies verder nog niets dus ik blijf duimen dat het om een innesteling gaat maar ben er bang voor.
    En bij jou?

Groetjes wish

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier nu ook duidelijke blauwe aders op borsten, herkent iemand dit?

9. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    He dames, wat is de lijst rood zeg..:(

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het hoort wel bij het rijtje zwangerschapssymptomen. Maar 2 rondes geleden had ik het ook maar was toch niet zwanger.
    Hopen dat het voor jou wel een echt zwangerschapssymptoom is. Ik zal voor je duimen.

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Ik heb t nog nooit eerder gehad, of t is me gewoon niet opgevallen!

Nog ff afwachten! Wordt spannend! ;)

Dank je!

12. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik.... had ik van de week heel erg, maar zegt dus niets.... ;)
    ik heb een negatieve test en denk dat ik vandaag ongi ga worden... heb ongi krampen.. en veel slijm... :(

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Ah dat is minder meid! Succes! Hopelijk blijft het toch weg!

14. jenn88

jenn88 Niet meer actief

@wish nou mij duimen draaien nog voor je ;)
    Af en toe wat spierpijn gevoel in me onderbuik en nog steeds misselijk geen last meer van testdrang haha me borsten voelen sinds vanmorgen wel wat beurs aan. Voor de rest voel ik me goed :D

15. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Jammer genoeg kan ik ook al op rood, die 2 dagen overtijd gaven me hoop. Maar vanochtend was het al meteen duidelijk, op naar de volgende ronde

16. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Jeetje nog meer rood balen yvonne cker omdat je al overtijd was, stomme vrouwenlichaam ook soms;) suc6 volgende ronde

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

@ smnee je mag die rode stift weer uit de prullenbak gaan vissen. Ze hebben niet geluisterd ze blijven maar komen met dat rood:p;)

18. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend getest en er staat een licht 2de streepje. En nog geen ongi te bespeuren. Wel last van buik pijn af en toe. Zaterdag maar weer testen.

Me vriend smste vanochtend kan je niet eerder testen, vanmiddag ofzo hahaha. Terwijl ik die drang deze keer helemaal niet zo heb. Ben wel weer benieuwd naar zaterdag als alles goed gaat natuurlijk. Spannend

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Oh, wat spannend!
    Ik hoop dat er zaterdag een duidelijkere 2de streep staat! Succes!

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ahhh spannend BvD voorzichtig gefeliciteerd nu een knaller;)

Deel Deze Pagina