Ja was er totaal niet meer mee bezig, na een aantal teleurstellende rondes. Ook tijdje niet meer online geweest op dit forum. En nu ben ik helemaal in de wolken ik hoop ook voor jullie allemaal positieve testen
Gefeliciteerd kimmie! Heerlijk zeg! Spannend BvD, hopen op een knaller zaterdag! Heb je anders een foto? Misschien kan ik je ook al wel gewoon feliciteren! Hier nog geen ongi......
Gefeliciteerd dames op roze! Hier is het afwachten zet het door of blijft het weg bah onzekerheid. Groetjes wish
Dit is de foto, het is nu wel een tuur streepje op de foto maar in het echt is ie beter te zien. Niet knallend nog maar toch....
Thnx meiden, word hier blij van, durf nog niet enthousiast te zijn want stel.... maar goed we wachten het af. Bedankt
Gefeliciteerd Bvd! Hier nog 7 dagen tot nod.. maar voel dezelfde symptomen als afgelopen periodes..dus mijn hoop vervliegt al een beetje.. wel een baalmomentje
Jeeeeej eindelijk wat roze! gefeliciteerd! Hier nog 6 dagen en de tijd gaat langzaaaaaaaam!! Ben sinds vandaag niet lekker. Last van me rug en al heel de dag erg moe. Denk dat ik tegen een griepje aan zit maar hoop ook stiekem dat het een goed teken is.