Ohh nee balen meid heel veel suc6 volgende ronde. Ohw jee echt weer veel te veel rood erbij de o htend begon zo goed.
Knuffel voor de rode dames! Succes in de volgende ronde dat dat maar een erg roze ronde mag worden! Ik wil even een tijdje afstand nemen van hier ben benieuwd of het lukt. Groetjes wish
Hey meiden! Ik heb nog niet heel veel op dit forum gezet, maar ben wel een trouwe lezer Dit is de 2e ronde na mijn miskraam en we hadden te horen gekregen dat het zaad van mijn man niet heel erg goed was. Nu had ik vorige week maandag en dinsdag een inwendige echo bij de gyn en daarop was te zien dat mijn ei is gesprongen in de nacht van maandag op dinsdag Toen ik de vorige keer zwanger was ben ik gaan testen op 12 DPO omdat mijn temp ineens verder steeg naar 36.7 (dat is ie de hele zwangerschap ook gebleven trouwens) en toen had ik een positieve test in mijn handen. Nu temperatuurde ik vanochtend ook weer (11DPO) en zag ik dat ie ook nu weer was gestegen naar 36.7...! Dat heb ik dus alleen gehad toen ik eerder zwanger was.. Dus ik kon me niet beheersen en heb een test gedaan.. En die is heeeel licht positief! (kv2v5) Ik durf nog niet echt heel blij te zijn, maar ik denk dus dat ik weer zwanger ben..! Nooit verwacht door de uitslag van het onderzoek bij mijn man! Hij komt zo thuis, dus dan ga ik het hem vertellen! Meiden op rood: heel erg balen, ik weet heel goed hoe dat voelt dus ik leef met jullie mee Meiden op roze: gefeliciteerd!! Hopen op een plakker! xx
Alle roze meiden. Gefeliciteerd. Ik hoop dat alle rode meiden snel roze worden.....of blauw Hier roze afscheiding.....normaal heb ik minimaal een cyclus van 29 dagen, nu 24? Beetje vaag. Had al wel gespannen borsten, maar ja wil het ook wel graag voelen. Dinsdag kan ik testen.......balen allemaal. Morgen een feestje, welkom geen glaasje drinken? Succes allemaal!!!
Nu de 2e dag na m'n NOD en nog steeds niets.... morgen een test halen en dan zondag ochtend testen. Ik begin nu wel steeds meer hoop te krijgen! Valt me inderdaad tegen zo weinig roze. Dames op rood succes voor de volgende ronde!
Voor de meiden op rood een hele dikke knuffel Voor de roze damens van harte gefeliciteerd, erg leuk voor jullie. Hier nog erg spannend de 26ste mijn NOD..
Wel een beetje laat, maar kan ik er ook nog bij?? Ash21, 21 jaar, 13e ronde, 1e kindje, mmm, NOD 31 januari
ik ben ook laat.. had gedacht later ongesteld te zijn geweest tot ik net pas terug las dat ik 23 december ongesteld was.. dus dat zou betekenen dat ik nu op 33 dagen ongeveer zit als ik goed reken.. maar heb wel een soort gevoel dat ik ongesteld moet worden. en we hebben deze maand ook maar 1 keer geklust. ik ben trouwens 27 en 4 maanden geleden bevallen van een zoon en heb er al 1 van 4 ook. maar we waren dus eigenlijk afgelopen maand nog niet begonnen. ik heb normaal een cyclus van 30 31 dagen ongeveer.. ben nu toch wel heel benieuwd
Hallo dames, ben ff niet zo actief geweest dus maar paar pagina's terug gelezen. Wat veel dames op rood!!! Wat ontzettend jammer voor jullie , nu vol goede moed naar de volgende ronde. Gefeliciteerd voor de dames met positieve testen! Geniet ervan! Ik zit nog op het wachtbankje, had maandag mn NOD (maandag 7 januari LH-piek), maar nog steeds niks te bekennen . Woensdag negatief getest, morgen maar weer testen. In november ook al "lange" ronde van 38 dagen gehad (daarvoor altijd tussen 27-30 dagen) dus hoop niet dat het deze ronde weer zover is :x....
Hallo dames, ik ben niet zo actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden maar wil even laten weten dat ik op rood mag.