NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier nog geen duivels. Wel elke avond ontzettend weeig en misselijk. Maandag gooi ik er weer een testje tegenaan als het nog niet is begonnen. Wel lastig als je totaal geen inzicht in je cyclus hebt hoor..

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier vanmorgen om 12uur getest. Geen ochtend urine Leek omo wit maar de test was nog een beetje roze. Dus na 2min op tafel gelegd en beschuitje gaan maken, nog een keer kijken tijdens het langlopen, maar viel niets op. Daarna gaan douchen en weer terug koffie pakken. Toen ik er weer langsliep wilde ik de test weg gooien en keek er nog een keer op. En voila lichte roze streep!!!! Wist niet waar ik het had. Het is geen indrooglijntje, want die zijn niet zo roze, de streep is echt roze. vl laten kijken en ook die zag wat ik zag. Een foto geprobeert te maken, maar krijg em niet echt duidelijk er op. Morgen nog een keer testen en hopen dat die donkerder wordt met ochtend urine.

Ondertussen ben ik in alle staten moet ik alleen werken vanavond en ben helemaal hyper!! ahaha Zien jullie de streep?? Ik heb wel eens een indrooglijn gezien en een verkeerd doorlopen test, maar ik heb de streep nog nooit zo duidelijk gezien en hij is echt roze. Nog even spannend voor mij dus....

Bijgevoegde bestanden:

3. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik zie wel een streep! vind hem wel vrij duidelijk voor 6 dagen voor nod voorzichtig gefeliciteerd

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    6 dagen voor nod zit ik als mijn cyslus weer 32dagen zou zijn, maar ik denk dat ik mijn ei heb gespot en dan 14 dagen later kom ik op 28 dagen. Dat zou betekenen dat ik nu 3 dagen voor nod zit

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Gelukkig weer wat roze erbij in de lijst:), dames op roze gefeliciteerd!!!

Dames op rood, balen!! Succes vogende ronde

6. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    @floor,

dan heb je alsnog een mooi streepje:d ik was uitgegaan van je banner

7. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik zie hem!!! Gefeli??!?! Ik zeg morgen of overmorgen opnieuw tsten!! Whaaaaa

Dames op rood....... Succes volgende ronde :( balen

Wie gaan er morgen testen?
    Ik wil eigenlijk morgen of zondag een test doen...
    Ben vandaag 9dpo..... Ik heb al sinds de innestelling bruin bloedverlies. Niet heel veel maar wel elke dag nu bijna al een week (zondag)
    Dat heb ik nog nooit eerder gehad... Heb meestal 1 of 2 dgn voor NOD pas wat bruinverlies...

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Nou hier vandaag nod en nog niks gespot de kwaaltjes zijn nog aanwezig alleen de misselijkheid is nu stukken minder.
    Als ik morgen op tijd klaar ben met werken ga ik ff een testje halen en zondag testen:D
    Anders wordt het maandag;)

9. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, mooie duidelijke test, top!

10. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey meiden,

@chantal, gefeliciteerd meid!

@meiden met een heel licht streepje, spannend!!!

@hier, nog niet ongi. Geen kramp enzo meer. Vind t zooooo spannend. Ik denk dat ik morgen ga testen. Wil niet te vroeg testen, bij me vorige zs teste ik pas na 5 dagen na me nod positief.

Fijne avond meiden

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kon het niet laten, even drie uur niet plassen en tadaa nog een keer testen... De streep is veel duidelijker dan hij vanmorgen was na 1 uur niet plassen. en weer telt in het echt is die donkerder, kan em met mijn -1 ogen op drie meter afstand zien hahaa zonder bril natuurlijk hahaha

Bijgevoegde bestanden:

12. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem hoor, het streepje. Voorzichtig gefeliciteerd :D

13. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen ook weer testen. Spannend. Heb vanmiddag een cb met indicator gekocht.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi Allemaal,

Mag ik met jullie meekletsen?! Ik vind het erg fijn om al deze berichten te lezen en dat er zoveel vrouwen zij die hetzelfde denken en voelen. Ik ben al 6 jaar samen met mijn man en al 3,5 jaar getrouwd. Ik ben ook eigenlijk al 2 jaar met de pil gestopt met het idee, mochten we later kinderen willen dan hoeft niet eerst de pil uitgewerkt zijn en we zien wel...komt t dan is t welkom en komt t niet dan pech. Maar het afgelopen jaar zijn we er al meer mee bezig om op de vruchtbare dagen te gaan 'klussen'. Ik slikte ook al een tijdje foliumzuur maar vanaf 29 dec. 2012 ben ik overstapt naar etos zwanger worden en teunisbloemolie. In de hoop dat dit mss beter werkt?! Mijn NOD is as. maandag 28jan. Ik heb gisteren al een test in de ochtend gegaan (4dagen voor NOD) helaas negatief :( mja mss is t gewoon nog te vroeg maar heb t gevoel dat t nu wel een raak zou kunnen zijn. Ik had op zondag 13 jan. mijn eisprong en heel toevallig kwam mijn man toen net weer terug van vakantie. Dus gelijk 'geklust'. Nou had ik al gelijk op vrijdag 18 jan. steken links onderin m'n buik en nu nog steeds zo af en toe. 2 dagen later begonnen mijn borsten vreselijk pijn te doen en dat is sindsdien ook niet meer weggegaan, ik heb nu ook van die grote blauwe aderen over mn borsten lopen:$ verder ben ik af en toe misselijk en heb ook last van stemmingswisselingen. Maar deze symptomen had ik ook wel als ik wel ongesteld werd alleen nog niet zo vroeg. en borsten is nu ook veel pijnlijker en kan je al zo snel na je eisprong en mogelijk een bevruchting al symptomen voelen?????? het maakt me zo onzeker en wil het ook zo graag!!!! Zou ik zwanger kunnen zijn of is het toch dat mn menstruatie er aan zit te komen en zit t mss allemaal in mn hoofd?! ik zal nog maar even af moeten wachten en hopelijk op maandag (NOD) toch een positieve test in handen heb?!!!!;) Of toch maar morgen weer proberen....ohhh wordt er zo gek van!!! Ik zou t leuk vinden om jullie meningen te horen!!! :)

15. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen wachten tot je NOD. Heb ik het begin ook al eens eerder getest maar aldoor negatief. Deze ronde pas op me NOD getest als ik niet ongesteld zou worden. En dat werd ik niet (en toen het nog steeds niet) dus toen past getest en een licht 2de streepje.
    Wachten op je NOD, wat heel lastig is, is wel beter voor je portemonnee ;) Succes met wachten of testen.

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Bedankt voor je berichtje BvD!!! ik zal dan idd maar afwachten en maandag op mn NOD testen!! En voor jou natuurlijk Gefeliciteerd :) Ik ben nieuw op dit forum gedoe dus moet nog ff kijken hoe alles hier werkt haha....

17. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je feli. Ik hoop morgen wel iets meer duidelijkheid te krijgen. Maar ben wel positief.

Succes met het uitvogelen. Komt helemaal goed. Succes met testen alvast voor maandag.

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah dankjewel!!! laat t wel weten hoe en wat....ze zeggen toch een streep is een streep...hoop ook voor je dat ie morgen wat duidelijker is!!!

19. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik zie een paar mooie positieve testen voorbij komen! :) Gefeliciteerd dames!

Voor de rode dames, balen! *knuf*

20. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa! Eindelijk weer een paar pink ladies! Gefeliciteerd meiden!!!

Deel Deze Pagina