Wow, gefeliciteerd Toekan! Super! Hier vanmorgen een sensitest gedaan, die 4 dagen voor nod kon.. Maar hij bleef wit! Heb de nu alweer spijt van! Ik voel zo veel aan mn lichaam wat ik nog niet ken.. Dacht echt dat ik al een 2de streep zou zien.. Mss te vroeg nog.. Maarja kijk nu eerst wel of ik ongesteld wordt van de week! Succes allemaal!
@ toekan Gefeliciteerd!! @Tibo volgens je banner zit je pas op 11 DPO misschien iets te vroeg getest?
Vervelend he en zo onzeker! Ik wil Indd ook niet meer testen! Pas volgende week donderdag denk ik haha! Cb test? Met of zonder indicator? Jij ook succes!
alle zwangere dames gefeliciteerd. İk had pas een berichtje geplaatst. Ben een beetje laat bij dit lijstje omdat ik dacht me nod pas te hebben ergens rond 10 februari. Tot ik een berichtje terug las dat ik 23 december ong was geweest. maar met een cyclus van 30-31 dagen zit ik er nu dan toch wel ver overheen. Ben afgelopen september pas bevallen van ons 2de zoontje. en we wilden wel al voor een volgende maar eigenlijk zouden we er echt pas over 2 maandjes ofzo voor gaan werken.. Maar ik zit nu toch ook wel in spanning. dus hoop dat me man dan straks toch maar even een test mee neemt als er nog geen rood te zien is voordat die klaar is met werken.