Hoi, mag ik ook op de lijst? NOD was 21 januari, test helaas nog steeds negatief terwijl ik altijd een zeer stabiele cycles heb, stipt 27 dagen.. We zijn benieuwd Karin (27 jaar) 4e ronde, 2e kind
Dames ik weet waarom mijn streepje niet donkerder werd, Mag op rood,helaas maar we gaan door naar de volgende ronde. Iedereen die nog moet heel veel succes en ik hou het nog even in de gaten de lijst hopen en duimen op roze meiden.
superherkenbaar hahaha vl zit vaak met gefronste wenkbrouwen te kijken. hij zei laatst me als jij nu geen last van je boobs hebt na al dat geknijp snap ik het niet meer
Even een ego berichtje.. heb vanmorgen getest en ik denk dat ik een heeeel licht streepje zie.. heb het nog niet eerder gehad alles was omo-wit en nu dit... zit niks anders op dan afwachten, het streepje is zo licht dat ik hem niet gefotografeerd krijg. Kan nog alle kanten op dus... wil ook niey overlopen van blijdschap, mischien is het niks.
Ik moet nog 2 dagen maar was net in de winkel en kon t niet laten om tests te kopen. Nu heb ik testdrang!! Zou t al kunnen denken jullie? Wil aan de ene kant graag testen maar aan de andere kant wil ik geen witte test zien!
Als ik joubwas zou ik wachten, ik heb gister ook getest en dan isbiebomo wit,, dan heb je meteen een gigantische baaldag terwijl t eigenlijk jog alle kanten op kan! Maar de testdrang is er! Haha.. Succes!
Ja bedankt zal het nodig hebben haha. Het is niet eens de eerste officiele ronde want mijn spiraal is er 2 jan uitgegaan. Ben er daarom een beetje voorzichtig mee.
Alle meiden op roze: van harte gefeliciteerd!! Alle meiden op rood: balen!! Hopelijk is de volgende ronde wel raak! Voor diegene die deze week hun nod hebben: mijn duimen draaien voor jullie allemaal en hopelijk kunnen jullie allemaal op roze straks!!
Hallo meiden! Ik kan inmiddels voorzichtig op roze! Het is geen tijfeltest meer, maar ik vind dat ze ook nog niet heel snel donkerder worden. Nu mag ik van mezelf pas overmorgen weer testen op zijn vroegst Vandaag of morgen heb ik mijn NOD pas. Pas bij een echt donkere test ben ik happy en klim ik op die roze wolk. Bij mijn miskraam was ie pas op 17 DPO net zo donker als de controlestreep! De meiden op rood: gedverderrie!! Bah, niet leuk! Hopen dat het snel raak is! De andere keiden op roze: gefeliciteerd! De meiden met twijfeltestjes: ik hoop dat jullie snel uit die onzekerheid verlost zijn en op roze kunnen!! Hieronder een foto van de testjes