Vandaag maar eens de dokter gebeld en de assistent zei dat ik nog maar een paar dagen moest wachten..en heb zondag inde avond getest en omdat ik anderhalve liter vocht drink per dag moet ik nu s'ochtends testen!! Ik wacht weer tot zondag en dan gaan we weer!!
Zondag, duurt nog lang! Nog activiteiten gepland staan zodat de tijd wat sneller gaat? Ja, in de ochtend testen is dan beter, urine meer geconcentreerd. Hopelijk krijg je duidelijkheid! Ik ben bij de huisarts geweest omdat mijn luteale fase maar 7/8 dagen is. Zij zei: die is altijd 10! Nou bij mij niet dus! Maar ze gaf toe er niet zo in te zitten, dus heeft ze me doorverwezen naar de gynaecoloog.
Uhm hoezo is die altijd 10, maar goed dat ze aan heeft gegeven dat ze er niet zo in zit, want gemiddelde is 14 dagen en ik heb zelf 16 dagen LF, jij blijkbaar juist een hele korte LF... Fijn dat ze je wel door heeft gestuurd nu!!
Wat fijn dat sommige dokters ook nog durven toe te geven als ze ergens niet zoveel van af weten!! Heb gelukkig veel te doen deze week!! Jij succes bij de gynaecoloog!!!
Ja het gaat helemaal los was 38 dagen. Ene kant wel blij dat het nu doorzet want met alleen bruine rotzooi zit ik nog in onzekerheid! Dat had ik vorige maand een hele week en werd maar niet normaal ongesteld!! Maar goed, we gaan weer overnieuw beginnen!!
Denk dat je in het verkeerd topic zit Je hoort op dit topic thuis: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/414522-nod-lijst-16-t-m-28-februari-2013-a-158.html#post14540076 Voeg je daar wel toe