Ja inderdaad! Maar ik heb t besteld, ga blind op jou af Jij hebt ook wel een regelmatige cyclus toch?
Haha, goed gedaan! Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen, Heeeel soms een dagje meer of minder maar dat vind ik nog steeds regelmatig . Ik kreeg het advies om het alleen te slikken tot aan mijn eisprong en daarna te stoppen, maar ik slik nog een paar daagjes door denk ik maar stop op tijd voor nod. Just in case , dong quai mag je namelijk niet nemen als je wel zwanger bent.
Ow ik zie het idd...ach dan heb je ze op tijd voor de volgende ronde. Al hoop ik voor je dat het toch niet nodig is . Capsules stinken overigens wel ontzettend!! Bleh...
Ja haha, vanavond manlief maar weer eens op gang helpen , klus klus klus! Jij zit ook in de klusperiode!! Heeft jouw vriend/man ook moeite met meerdere dagen achter elkaar? Mijn vriend vindt het na 3 dagen toch wel lastiger worden ... niet dat hij geen zin heeft maar het wil dan wat moeilijker, snap je?
ja, hij doet t wel (sinds afgelopen maand pas) maar echt te springen staat ie niet hoor. vorige ronde deden we om de dag. Dag 2 had hij t gezellig gemaakt en toe zei ik "nee, morgen weer schat" dacht dat iedere dag niet zo'n goed plan was en hij dan op de beste dag ineens geen zin zou hebben. Maar ga nu eens proberen of t lukt. Zo na de vakantie is hij wat relaxter, dat scheelt denk ik wel, haha
haha, ik heb er totaal geen moeite mee, hoop dat meneer ook een beetje enthousiast is Jij ook veel plezier!
Hey Meiden, T wordt al gezellig hier! @Steefsel, YEAH!!!!! Gefeliciteerd meid. Geniet ervan!!! @wendy, Lekker ff naar de sauna. Geniet ervan. Ik kom dan altijd heerlijk relaxed thuis. @bijnamama, welkom en een dikke knuffel. Klinkt heftig allemaal. Ik duim voor een mooie plakbeeb voor je. @mpo, Kimmm25, welkom en succes. @hier, Ongi is bijna voorbij (gelukkig). Dus op naar de klusweek. Het gewone leven is weer begonnen. Manlief is werken, ik lekker thuis met me kleine meid. Morgen ook weer werken. Ben wel superzenuwachtig. Mijn moeder heeft vandaag een uitgebreid darmonderzoek nadat er vorige week een tumor in haar darmen is gevonden. Ze heeft vorige week ook allerlei onderzoeken gehad om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Morgen krijgt ze de uitslag van alle onderzoeken. Vind t zo spannend!! Sorry voor t lange egobericht, maar ik moest het ff kwijt. Ik wil zó graag dat alles goed is.
Wat veschrikkelijk! Waar zit het in haar darm? hopelijk geen uitzaaiing. Krijgt ze ook meteen een behandelplan?
@schaapje: wat naar zo aan het begin van het nieuwe jaar.. hoop voor jullie dat het een goede uitslag word morgen meid
hier morgen weer echo... vandaag bijna posi ovu test dus zal morgen wel knallen... hopelijk zijn beide eitjes nog even goed doorgegroeid
Hallo dames, helaas mocht het zo niet zijn dat we rond de kerst een positieve test hadden. We zitten in ronde 4 en gaan voor ons eerste wondertje. Mijn NOD is 22 januari. Dus nog even geduld en we mogen weer flink aan de klus.
Schaapje; wat spannend zeg! Ik hoop met je mee! Wat fijn dat de eersten al weer een posiieve ovulatietest hebben! Ik bloed nog na van curettage, dus heb het idee dat mijn NOD niet in januari zal zijn en ik misschien niet helemaal goed zit hier! Maar vind het wel gezellig, en in februari is het nog wel erg rustig, dus blijf hier stiekem meelezen en schrijven!
@ Steefsel, gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Schaapje, spannend! Succes! Hier is mn (hele rare) menstuatie bijna voorbij denk ik.. Verlies nu alleen nog maar bruin slijm.. Maar t was deze sowieso veel meer bruine afscheiding ipv bloed.. Heel vreemd. Ook heel minimaal.. Maar goed.. We gaan er weer voor. Ben benieuwd hoelang mn cyclus deze maand weer is.. :s Succes en veel klusplezier allemaal!
♥NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013♥ 16. (4) : Mummy28 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Cygnet2 (40 jaar), 13e ronde, 3e kindje MMM Zwangels (30 jaar), 16e ronde (7e na vmk), 1e kindje Toekomstigemams (29 jaar), 9e ronde, 1e kindje 17. (5) : Floortje1 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje Paris26 (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje Hopeandfaith (25 jaar), 24e ronde, 1e kindje Wannabmommy (22'jaar), 22e ronde, 1e kindje Mpo (29 jaar), 1e kindje 18. (3) : Glamoury (34 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje Kinderwens87 (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje 19. (4) : lichtjes (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Simoontje27 (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje BabyL (29 jaar), 1e ronde, 1e kindje Nannar (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje 20. (1) : Mrs. Hair (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje 21. (4) : Wondertjeinmaak (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Tielo (27 jaar), 9e ronde, 1e kindje MMM 00Wendy00 (31 jaar), 4e ronde, 2e kindje Giulietta (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje 22. (5) : LF84 (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje Starry (28 jaar), 7e ronde, 2e kindje Julia1984 (28 jaar), 10e ronde, 1e kindje Sakura (22 jaar), 7e ronde, 1e kindje Mij1 (.. jaar), 4e ronde, 1e kindje 23. (3) : Stopcontact (.. jaar), 14e ronde, 2e kindje Firstime (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Engeltjes (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje 24. (2) : Bvd (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Schaapje1977 (35 jaar), 6e ronde, 2e kindje 25. (5) : LiLaa(25 jaar), 3e ronde, 2e kindje Silinde (33 jaar), 18e ronde, 2e kindje SoesjeO6 (.. jaar), 3e ronde, 2e kindje Shiralin (32 jaar), 1e ronde, 5e kindje Weegbree (30 jaar), 3e echte ronde, 1e kindje MMM 26. (4) : vlindertje126 (21 jaar), 2e ronde na mk, 1e kindje Nijnonijntje (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje SannevanH (28 jaar), 9e ronde, 1e kindje MMM Renaat83 (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje 27. (3) : Perzik (36 jaar), 7e ronde, 1e kindje Pel (31 jaar), 16e ronde, 3e kindje Swimming (27 jaar), 9e ronde, 1e kindje 28. (2) : Amelle (28 jaar), 6e ronde, 2e kindje Marlous28 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje 29. (1) : Mamasamm (24 jaar), 4e ronde, 3e kindje 30. (7) : Smnee (21 jaar), 7e ronde, 1e kindje Wish01 (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 17e ronde, (IUI 3), 1e kindje MMM Pearl Amor (25 jaar), 12e ronde (22e maand) 8e ronde MMM, 1e kindje Radiogirl80 (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje Mama Lucy (23 jaar), 6e ronde MMM, 1e kindje Kimmm25 (25 jaar), 2e ronde na mk, 1e kindje 31. (3) : Hannabella (26 jaar), 30e ronde, 1e kindje Vlindertje1985 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Floor32 (32 jaar), 5e ronde, 1e kindje Datumloos (9): Naliey (25 jaar), 62e ronde (14de na mk), 1e kindje Mizzbunny (30 jaar), 11e ronde (1ste na vmk), 1e kindje Yuna (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje Lov23 (29 jaar), 4e ronde (1ste na mk), 3e kindje Troela (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje Jenn88 (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Lisanne21 (24 jaar), 6e ronde, 1e kindje Steefsel (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje Maybe3 (25 jaar), 28e ronde, 3e kindje MMM T o t a a l: 65 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥ (1), ongesteld, MMM (6), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Toegevoegd: Maybe3, floor32, mpo, kimmm25, mij1. Gewijzigd: mamasamm, steefsel
Schaapje; heel veel sterkte voor morgen!! Hier dalijk weer aan het werk naar anderhalve week vakantie. Heb zo geen zin, haha.