Hallo allemaal, Ook wij gaan er weer voor! Ik heb geen idee op het moment hoe mijn cyclus in elkaar steekt, mijn spiraal is er net uit. Moet ik dan vanaf nu weer opnieuw tellen, of mijn laatste menstruatie moeten aanhouden? Is het het laatste, dan zou ik op 16 januari gezet moeten worden! Overigens is het dus de eerste ronde voor een tweede kindje en ik ben 25 jaar! Lijkt me leuk om af en toe wat mee te kletsen
Aha Dniise, ik heb vorige week donderdag mijn spiraal eruit gehaald. Zaterdag licht ongesteld geworden en vandaag weer afgelopen. Ik werd de laatste tijd niet meer ongesteld met het spiraaltje. Dus ik telde de laatste keer niet haha. Wellicht zou je eerst kunnen wachten tot je ongesteld wordt, en vanaf dan rekenen. Of je laatste menstruatie, dan zal je eisprong één deze dagen zijn.
Aan mijn buik te voelen staat mn ei op springen/is net gesprongen. De afgelopen dagen flink geklust... eens even kijken of ik vl vandaag nog zo gek kan krijgen. En dan afwachten maar weer...
Mag ik ook weer op de lijst? Ik ga van een gemiddelde uit omdat mijn laatste cyclus 10 dagen te vroeg was. Dus deze ronde is voor mij om te kijken wat mijn lichaam gaat doen maar hoop dat ik deze mooie korte cyclus mag aanhouden dan hebben we meer kansen in een jaar Debby 28 jaar 24e ronde 1e kindje nod op 24 januari Na een bezoek aan de gyn zijn we voor een jaar naar huis gestuurd om het zelf te proberen 42% kans op een spontane zwangerschap binnen het jaar. 3 miskramen gehad en nu hopen we in 2013 toch echt voor het laatst met zijn 2-tjes te zijn. Meiden dit wordt ons jaar ... we gaan genieten van een prachtig wonder ... liefs mij
Viel me gelukkig alles mee het verwijderen, bij jou ook? Zag al allemaal doem scenario's omdat mijn huisarts hem niet kon vinden. Gelukkig haalde de gyn dat ding er gelijk uit. Ik moet zeggen dat ik 3 en een half jaar niet ongesteld werd, maar het laatste half jaar regelmatig en ook steeds heftiger. Alsof hij langzamerhand aan het uitwerken was. Even afwachten inderdaad wat mijn cyclus nu doet. Voor het gemak hou ik het even op mijn laatste menstruatie. Vind het toch wel erg spannend allemaal, om er nu zo officieel voor te gaan!
Hier ook geen last hoor. Nooit gehad ook. Scheelt blijkbaar als je kids hebt Heel spannend inderdaad! Wij gaan niet echt bewust klussen. Bij de voorgaande kids hebben we dit wel gedaan, en 3 keer binnen een maand zwanger. ( 1 mk ). We zien het nu wel. Grappig dat je een steeds erge menstruatie kreeg. Ik vond het maar niks, niet meer ongesteld worden. Dat klopte voor mijn gevoel niet.
Dank voor alle felicitaties en smnee ik had gezien roze in de lijst zo raar om te zien maar wel heerlijk. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en af en toe kom ik zeker spieken hoe het er voor staat.
goedemorgen meiden.. hier een positieve ovu test.. nu wachten op m,n temp stijging Straks weer naar het ZH voor follikel meting
@maybe: nou...ik twijfel of mijn banner klopt, ik denk dat ik gisteren mijn eisprong had want ik had dinsdagavond een knal ovutest en gisteren best last van onderbuik/rug. Maar gisteren nog wel even wat geklust voor de zekerheid. Wij zijn ook sinds zaterdag dagelijks bezig .
Ow ja, herkenbaar...dat is niet fijn! Andere vraag hè: als je nu kurkdroog bent van onder, en de dagen ervoor liep het er gewoon uit, ben je dan nu nog wel vruchtbaar? Dat is toch alleen de dagen dat je echt merkt dat het veel vochtiger is daar beneden?
Zo, ik ben klaar voor de sauna hihi. Als ik terug kom doe ik weer een ovutest. Ben benieuwd wat ie vandaag aangeeft. Had dinsdag veel donkerbruin slijm en nu niets. Maar zal de komende 2 dagen wel komen. Ben wel een beetje misselijk en pijn in mijn onderbuik. Eitje flink aan het groeien?