NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    haha, echt? Wel mooi om te zien dat dat echt verschil maakt. Als het raak is, komt dat door deze ZI...kan nie anders

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Mogge meiden,

Hier noodgedwongen een dagje vrij. Normaal is me kleine meid op maandag bij me ouders, maar m'n moeder moet vanmiddag naar t ziekenhuis. Ze krijgt vanmiddag te horen wanneer ze gaan bestralen (ze heeft een tumor in haar darmen) en wanneer en hoe ze geopereerd word. Is dus weer spannend. Maar daarna komen ze lekker bij ons eten, hoeft ze niet te koken.

Hier is de klusweek weer begonnen, gisteren heerlijk geklust, hihihi ;)
    Dus hou maar een plekje vrij op t wachtbankje, die al behoorlijk vol is.

Voor de meiden die er al zitten, heel veel succes met wachten. En voor de meiden die net als ik in de klusweek zitten, heel veel plezier :D

O ja, net de KPN maar weer eens gebeld :x:x:x. Nog steeds niet opgelost, dus nog steeds traag internet, geen telefoon en tv.

sorry, beetje lang egobericht.

Hele fijne dag allemaal!!!

3. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier hetzelfde pearl!
    Ik voel dat bij weer gaat springen een deze dag!
    Zal straks nog eens een ovu test doen voordat manlief thuis is!!
    Beetje natuurlijk laten toch gagahaha

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Verwen je moeder maar lekker! Echt fijn dat t maar op 1 plek zit, nog steeds K*T natuurlijk, maar t had veel erger kunnen zijn.

Iedereen veel plezier met klussen inderdaad. Mijn ei was een dagje eerder, maar laat mn NOD maar staan hoor. Dan test ik misschien niet te vroeg ;)

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @MPO, tot wanneer neem jij die pillen? Ik ben vrijdag toch nog maar even begonnen. Ga ik door tot einde van deze week ofzo. Bij mij smaken ze een beetje naar zoethout, maar dan viezer, ieeeeew

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoewel ik hier niet echt meeschrijf wil ik iedereen hier toch graag een vruchtbaar en gelukkig nieuwjaar toe wensen.

Ik zit op het wachtbankje (16-17 januari NOD). Op 27 december heb ik een HSG gehad (volledig pijnloos trouwens. Dit schijnt met een nieuwe techniek te maken hebben: geen cupje!) en ook deze ronde weer ov testen (positief op de 30e, CD 11) gebruikt. Niet heel veel geklust ivm de feestdagen en een pijnlijke rug maar wie weet. Maar om eerlijk te zijn, geloof ik er niet zo meer in. Ben gewoon te oud...snif

Vandaag last van mijn darmen maar dat komt omdat ik erg op mijn eten aan het letten ben en veel thee drink!

Oja, ik ben begonnen met shadavari te slikken ivm een korter wordende cyclus. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Ik laat weten hoe het hier afloopt deze maand!

7. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik ben gestopt de dag na mijn eisprong. Lekker zijn ze niet hè, haha :p

8. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja hoop ik..
    Het blijft nog twijfelen van test.
    Betekent dat 'n paar dagen afwachten. :)
    Mijn ovulatie staat nog steeds heel lichte streepje en hcg moeilijk duidelijk zien dus nog steeds twijfelen.

9. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de sprong echt onderweg!
    Heb weer flink wat pijn!! Dit vind ik echt het meest vervelende aan de gehele vrouwencyclus!!
    De rest doet echt niet zo zeer!

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ovulatie test kan bij sommige altijd wel een streepje laten zien, maar kun je een fotootje maken van de HCG test?

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

ja, ik ben ook wel nieuwsgierig :D

12. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ben een weekendje niet hier geweest en gelijk 10 pagina's erbij. Heb niet alles doorgelezen.

Vroeg me alleen af of je buikpijn kunt krijgen van een eisprong. Al twijfel ik of dat uberhaupt wel kan aangezien mn follikels vrijdag nog maar 8mm waren. Had vanmorgen namelijk best wel wat buikpijn, en die is nu weer over. Hebben gisteren goed geklust, dus dat zit wel goed.

13. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hier ook alle dagen doorgewerkt bah bah!!! Haha

14. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik weet niet wat voor buikpijn je bedoeld, maar ik heb zelf altijd wat last van menstruatieachtige krampen. Een wat zeurende pijn in mijn onderbuik. De ene keer duurt dit een paar uurtjes, deze ronde had ik er 3 dagen last van (maandag,dinsdag lichte zeurende pijn, woensdag werd dit echt wat vervelender, en daarna was het ineens over)

15. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Had het gisteren ook een klein beetje, maar dat was meer vervelend/irritant dan pijnlijk. Het voelde een beetje alsof er iets in mijn buik aan het duwen was. (ik weet het, beetje raar). Kan het niet echt anders omschrijven.

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wannabemommy: je kan inderdaad het groeien van je follikels voelen.. geb k zeöf ook steeds een week voor ei..

Hier net echjo gehad.. beide eitjes zijn gesprongen en baarmoederslijmvlies wss mooi dik.. 17mm.. nu vrijdag progesteron prikken.. Ben benoeiwd Hoe hoog Die is

17. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38

Dankjewel voor je reactie.

Heb nu mijn 2e ronde clomid. Voor die tijd waarschijnlijk nooit een eisprong gehad, dus het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij. En als je dan opeens dingen voelt die je normaal niet voelt slaat je hoofd gelijk op hol

2 eitjes gesprongen, wat fijn. Gelijk een dubbele kans ;).

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier had ik voor de clomid wel een eisprong maar geen goede.. en nu dus idd een dubbele kans waar we heel blij mee zijn.. maar het maakt het ook extra spannend nu die wachtweken

19. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    Mag ik er ook bij? De 16de

Marisca (24jaar) , 2e ronde na mk, 1ste kindje.

20. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben 38 dagen cyclus (normaal 26 dagen cyclus + 12 dagen overdag).
    Afgelopen 15 december was ik ongesteld.
    En mijn eisprong kwam alleen afgelopen 27 december. Natuurlijk we hebben wel eerder optijd klussen geweest.

Daarna vanaf 1 januari 2012 kreeg ik even elke keer kramp van mijn buik, maar heel klein. En ik voel me ook even niet zo lekker vel. Mijn schoonmoeder heeft me gezien dat mijn gezicht was even wit. Ik zeg O ja kan, was ook echt zo moe gevoeld. Helaas, ik drink geen koffie meer want lust even niet. Dus ik drink gewoon thee, maar 1 a 2x per dag. En ik lust wel van eten, maar af en toe smaakt even niet zo lekker en/of trek niet honger.

Gisteren willen we met de fiets naar Opa van mijn man, want hij was afgelopen vrijdag jarig en mooie leeftijd: 85 jaar. We fietsten terug naar huis en ik kan niet verder fietsen dus voel me zo moe en ook even elke keer klein misselijk. En moet ook volhouden met de fiets naar huis. Ik kreeg wel elke keer hart kloppen en even zweetlucht en ook kleine misselijk. En ben nog geen overgeven, maar moet ook even uitrusten en gelijk pyjama aandoen.
    'n Paar uurtje later, we hebben wel echt zin in bed met klussen hihi.. Daarom we kunnen wel best doen! Ohja, ik snap even niet en ook weet niet waarom was ik heel kleine verdrietig. Omdat 'n nicht van mijn man heeft 'n lieve dochter (2 jaar). Ik denk dat ik wil ook graag kind krijgen en misschien kan ook niet wachten tot ik raak 't wel! Gelukkig dat niemand heeft me gezicht niet ontdekken, hihi..

Maar tja, mijn schoonmoeder steunt me 't wel en soms kan niet wachten voor ons.. Ik heb haar wel elke keer gezegd: je moet even geduldig! We moeten wel lachen..

Hier is 'n test (echt digitale fotocamera:
    http://imageshack.us/a/img819/5674/dsc01557t.jpg

Mobiel foto's:
    http://imageshack.us/a/img515/8420/imag0775p.jpg
    en
    http://imageshack.us/a/img213/761/imag0776.jpg

Zie je wel duidelijk?
    Morgen ga ik weer hcg test doen. Als meer streepje, dan ik zal 'n cb met tekst doen.
    Het is wel spannend voor mij, maar ben wel meer ontspannend doen. :)

Deel Deze Pagina