NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

TieLo, In pendels moet je ook niet helemaal geloven, het is meer een hou vast... Ik pendel nooit voor mij zelf, omdat ik bang ben voor wat ik pendel :p
    http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/403247-pendel-vrouwtje-dmv-foto-gelieve-niet-reageren-alleen-lezen.html

Schoonzussen, tja soms snappen ze het echt niet. Mijn oudste schoonzus is wel heel lief hoor, maar die weet verder niet dat we zo lang bezig zijn... De jongste tja we zien haar niet meer en dat is denk ik maar beter ook. Ik heb altijd al geen hoge pet van haar op gehad...

Tielo, stom zeg dat ze je doodzwijgt en dat je te horen krijgt dat wat hun hebben veel erger is. Pff...

Smnee, haha ja ik zeg wel eens zal het bij de melkboer gaan halen. Vroeger zeiden ze wel eens dat je van de melk of de groente boer was ;)

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi afhalen bij de chinees :D ;) whaha waar kan ik bestellen ;)?
    Tja, sommige mensen weten gewoon niet hoe kwetsend ze kunnen zijn met vragen/opmerkingen. En mijn ervaring is juist dat degene die het meegemaakt hebben het kortst door de bocht kunnen zijn, alsof ze ineens hun eigen sores vergeten zijn??

3. Pearl Amor

Ook trouwens mensen die inderdaad vragen, en waar blijft het bij jullie, al je vriendinnen en je schoonzus hebben al kinderen en jullie niet... Echt niet van jullie verwacht... Goh zo makkelijk gaat het helaas niet... Op de babyshower van mijn beste vriendin, kreeg ik van (voor mij wild vreemden) te horen, wanneer komt de jouwe, of verlang je er niet naar nu je beste vriendin bijna uit geteld is :$

Radiogirl, ja die ervaring heb ik dus ook... Behalve mijn mama en schoonmoeder dan, maar verder inderdaad veel...
    Heb ook iemand hier leren kennen die in de MMM zit en vind dat ze het zwaarder heeft dan ik :$ Ze zit net paar maandjes in de MMM...

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Da's altijd een leuke he, zijn jullie nog niet toe aan kinderen.. zo leuk, je weet niet wat je mist...en bedankt:$ je moest eens weten mens! Ach, dat soort dingen probeer ik maar heel snel naast me te leggen. Meer moeite heb ik met de zogenaamde adviezen, je moet er niet zo mee bezig zijn, en klussen jullie wel in de juiste periode:(

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Pff, wat kunnen sommige mensen hard zijn he!

Mijn zus en schoonbroer hebben ook een kleine van 4 maanden, schoonbroer vraagt er ook regelmatig naar bij ons, 'want het zou zo leuk zijn als er niet te veel leeftijds verschil tussen zou zitten!'

Ja idd, dat zouden wij ook leuk vinden maarja..
    En dan zijn wij nog maar een half jaar bezig!
    Ik duim voor jullie allemaal!!

6. Pearl Amor

Tibo, ja mijn zwager is ook zo bezig... JA en wanneer ga je een neefje of nichtje maken, want is wel leuk dichtbij elkaar dan hebben ze nog wat aan elkaar... Tja ze had even oud kunnen zijn als wij ook zo snel zwanger hadden mogen raken...

Radiogirl, ja die vragen zijn nog erger, alsof je dom bent en alleen klust op de dagen dat je niet vruchtbaar bent... En er niet mee bezig zijn, is makkelijk gezegd, maar dat lukt je niet...
    Of opmerkingen, moet je mijn vent lenen ben je zo zwanger, want zie het er bij jullie niet snel van komen, want anders was je al LANG zwanger geweest :$ Hallo hou je eigen vent :p

7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Uitslag van het bloed gehad.
    Ik moet afspraak maken bij de FA. Er is een hormoon wat te hoog is en dat moet omlaag. Dus gaan ze me helpen.
    Ik verwijsbrief opgehaald bij de ha, bel naar het zkh, moet manlief eerst een ponsplaatje digitaal laten maken voor ik een afspraak mag maken. Ik dacht dat je dat altijd voor je afspraak in het zkh zelf kon maken. Maar nee nu moet ie morgen eerst bellen. *zucht* ;)

Opmerkingen; Ligt er aan wie het zegt maar als ik het nodig vind zeg ik gewoon wat er gebeurd is. Dan maken ze meestal wel meteen excusses of vragen ze het de keer erop niet meer.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je hebt altijd mensen die hun verhaal erger vinden dan die van iemand anders. Hou je aub bij jezelf...

9. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben waarschijnlijk wel zwanger geraakt.
    Morgen zal ik nog keer test doen.

10. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Ik kan met jullie meepraten, krijg de vraag ook vaak. Vooral van een goeie vriendin(die weet niet dat we bezig zijn en is net zwanger van de 2de) Ik kan haar niet zien zonder DE vraag of er al een baby komt pfffff. En beide schoonzussen al kids, de ene vertelde met kerst dat de 2de komt, kon het nog net droog houden :( maar ben natuurlijk wel blij voor ze!

11. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ja pff die opmerkingen af en toe... Zoals een collega oh bedenk je eerst maar s een keer voordat je aan kinderen begint... En toen had ik net mn mk gehad dat doet wel pijn hoor!!
    Gelukkig wel goed contact met mn schoonzus. Ze is als n vriendin voor me! Wel fijn..

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Al voorzichtig gefeliciteerd!!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Zo, de eerste werkdag van dit jaar zit er weer op. Nu snel aan het avondritueel beginnen (koken, afruimen, kind pyama aan, beetje melk, tanden poetsen en naar bed brengen) en dan kom ik hier weer ff buurten.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Volgens mijn banner is vandaag de meest vruchtbare dag haha maar ik heb zaterdag denk ik al mijn eisprong gehad aangezien ik donderdag en vrijdag positieve ovulatietesten had. Banner klopt dus denk ik niet meer....

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    hee pearl amor,

Ik heb verschillende keren geprobeerd of iemand voor me wil pendelen maar helaas nog niemand.
    wanneer pendel je? Zou graag een bericht na je sturen.

Groetjes wish

16. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Lf alvast voorzichtig gefeliciteerd.

17. wendy27

wendy27 Actief lid

28 jul 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    Hi.
    Wil iemand mij op de lijst zetten.
    Nod 27 Januari-ronde 23- 1e kindje-28 jaar.

Alvast bedankt!

18. Pearl Amor

Ik zou tussen het koken en afruimen wel nog ff eten :p

Sorry heel flauw

19. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    hoi mag ik er ook bok

naam: blackrose
    nod datum: 15-01-2013
    3de ronde
    1ste kindje
    leeftijd 24

20. Pearl Amor

Nee klopt bij de meeste mag je pas na 3 maanden en/of 100 berichtjes een PB sturen, moet je wel goed op letten...

De meeste dames zitten trouwens in de MMM of zijn zwanger en dan is de concentratie ver te zoeken op bepaalde momenten. Bij een van de dames is het ziekenboeg geweest ook niet praktisch.

Als je wilt mag je mij wel een PB sturen, ik werk alleen wel met foto...

MPO geld ook voor jou stuur maar een PB met foto, dan pendel ik even voor jullie ;)

Deel Deze Pagina