NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@radio: normaal heb ik het alleen richting m,n ongi... wel wat steekjes al eerder.. maar niet echt krampen... Maar lullige is dat het overal van ken zijn;)

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh zekers Maybe, iedere maand denk je dit is nieuw/anders dus wie weet..maar helaas, je blijft jezelf verrassen ;)

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@radiogirl: lichamen zitten raar in elkaar hé')

@lf: heb je vanmorgen nog getest??

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Tja helaas houd ons lijf ons vaak voor de gek. Lastige is dat je telkens denkt deze ronde laat ik mij niet zo voor de gek houden en toch hoop je stiekem als je symptomen hebt.

Mijn lichaam laat me heel erg in de steek deze ronde. Ik heb menstruatie krampen en maagzuur terwijl ik nog voor mijn eisprong zit! Heb een hele vage menstruatie voor mijn doen gehad. Snap er nu al niks meer van. Morgen echo om te zien of mijn eisprong nadert.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pearl: ik hoop dat er een mooi eitje aan het ontwikkelen is meid..!!! en inderdaad elke ronde zeg je tegen jezelf "deze ronde laat ik me niet gekmaken" maar het gebeurd toch:D

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lf: al getest? Spannend!

Tja, die lichamen he. Elke maand weer. Ik hoop voor jullie een posi test deze ronde!

7. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    mogge meiden,

Wow, er is veel gekletst gisteren. Nog 2 dagen en dan heb ik (als het goed is) weer normaal internet. Kan ik weer lekker meekletsen.:p

@vervelende opmerkingen, sommige mensen weten echt niet wat ze zeggen. Als mensen iets tegen me zeggen die niet weten dat we er mee bezig zijn, dan denk ik "ach, ze weten niet beter" en kan ik me er wel bij neerleggen. Maar als mensen wel weten dat we er mee bezig zijn kunnen ze maar beter geen stomme opmerking maken of vraag stellen, want dan krijgen ze een stom antwoord terug.

@wachtbankje, trap maar in elkaar hoor meiden. Stom bankje.:D

@hier, nog een paar dagen tot me ei. Hier dus druk aan de klus.;)
    En bedankt voor jullie lieve reacties over me moeder.

fijne dag allemaal!!!

8. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    O, enne LF, spannend hoor!! Heb je vandaag al weer getest??

9. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lf... al weer getest!!!

lichaam, praat me er niet van. heb ook elke maand wel 1 van de symptomen. en danben ik nog niet eens zo lang bezig!!!

10. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Sorry pearl amor heb mijn hantekening gewijzigd hoor.. X

11. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik ben bang dat ik al snel klaar ben deze ronde. Vandaag weer een fm gehad, en ze doen gewoon helemaal niks. Maandag nog een laatste kans om te kijken, anders gaat mijn menstruatie weer opgewekt worden.

Heel frustrerend dit.

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wannabemommy: he bah meid wat balen..!!!

13. Pearl Amor

Vlindertje, sorry was niet boos bedoeld! Was algemeen een vraagje hihihi. Maar thanks.

Maybe, jou is het ook zo gegund.

Ergens denk ik gewoon dat ik een griepje ga krijgen. Of ja ik krijg de griepprik en dat houd bij mij in dat ik tegen een griep aan hik. Telkens gevoel dat ik de griep krijg maar dat het nooit door zet. Of zelde, zeer irritant. Maar ja als ik het niet doe en krijg de griep dan heb ik zeker longontsteking!

Moest net naar toilet en heb veel slijm verlies straks weer ovulatie testen. En klussen als ik om half twee thuis kom.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden....
    Was hier begonnen mee te schrijven maar aangezien mijn hcg niet daalde even afscheid genomen.
    Maar het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan want mijn test was gister lichter! Woensdag mag ik weer bloedprikken en ik ga er toch wel vanuit dat mijn hcg aan het dalen is. Wat dus betekent dat ik het eindelijk kan gaan afsluiten en weer zwanger kan worden.
    Nu heeft het meeschrijven hier geen zin meer maar vond het wel ven netjes om het even te komen vertellen. Dus in kan van de lijst af ;)

Ik hoop dat er veel roze mag komen te staan in de lijst meiden....heel veel succes!

15. Pearl Amor

Dat is zeker frustrerend. Heb dat sinds de MMM ook al 5x gehad.
    Hoop dat je maandag gewoon gegroeide eitjes hebt. Met clomid kan het langer dure voor je eisprong komt.

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

haaij Lov,

wat fijn om te horen dat het HCG aan het dalen is... Hoop dat jullie snel door kunnen naar een volgende ronde meid..!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

thanks lieverd:D
    En jou wil ik niet meer zien in een volgend nod clubje;)

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@clomid: ik had vorige ronde aan m,n FA gevraagd waarom sommige op dag 5 moeten beginnen en andere weer op dag 3.. ik kreeg als antwoord dat als je op dag 5 begint de kans er is dat je lichaam zelf al een follikel aan het stimuleren is er de clomid dan alleen op dat follikel afgaat en dat daarom dag 3 beter is... nu ben ik madame eigenwijs en ben dus deze ronde op dag 2 al begonnen met de clomid... en toeval of niet.. we weten het resultaat het de follikel metingen;)

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik zou willen dat ik je dat kon beloven:D

20. Pearl Amor

Lov23 hehe werd tijd. Kan je straks eindelijk verder! Ik ga duimen dat je snel weer positief test.

Deel Deze Pagina