Kom maar door hoor met die uitspraken Ik zit toch maar een beetje naar mn ticker te staren hoeveel dagen ik nog moet wachten....
maybe.. haha, geweldig!!! mijn dochter heeft vandaag haar eerste duidelijke woordje gezegd. en, wat denk je dat haar eerste duidelijke woord is!!! BABY!!! zo schattig.
Op zich wel maar gaat niet goed bij ons bedrijf en ben bang dat het einde oefening is straks. De vrije tijd is inderdaad heerlijk!
Ik pak de eerste op dag 2 in de avond voor ik ga slapen en dat scheelt nu dus wel Je moet hem officieel smorgens innemen maar dan heb ik zoveel klachten als ik moet werken... Sauna's van die oude mensen en als ik dan opvlieger krijg ga ik KO... En toen zei ik al ja maar dan neem ik hem dus bijna een dag later in dan normaal, want ik neem heb ipv 8.00 smorgens om 23.30 ongeveer.. Dus ik mag in overleg voortaan dag 2 beginnen
HAhaha ja snap ik, leuk he die logica... Mijn oppaskindjes hebben heel lang gezegd dat ik nog niet mocht gaan trouwen omdat ik te klein was
Dus het is niet verstandig om dat zonder overleg te gaan doen. Volgende ronde ga ik als het goed is naar 100 mg dus dan hou ik me wel gewoon aan de richtlijnen van de arts.
Meisje dat ik ken van hier is het ook gaan doen op de manier als ik het doe en daarna tegen gyn gezegd en die vond het prima (zij zit in totaal ander ziekenhuis), dus denk niet dat het een probleem is hoor... Ik zit nu op de 150mg en heel veel last van bijwerkingen... Heb jij er verder last van...
ik ga volgende ronde gewoon verder met 50mg al word m,n cyclus nu weer 34/35 dagen... voor mij nooit meer 100mg
Ik zit al 25 min te wachten op de gyn... aaah...en dat terwijl het eea waarschijnlijk best telefonisch had gekund... Irritant ziekenhuizen.... En zo'n last van mijn rug.....al een week nu bah
Vervelend last van je rug te hebben... Ik heb geluk met mijn ziekenhuis, ik ben binnen 5 min aan de beurt... Mag morgen vroeg weer...