NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    hallo dames,

Jullie hebben het allemaal over de volgende ronde, Hopen dat het niet tot de volgende ronde komt toch!!
    duim voor iedereen.

Groetjes wish

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    @LF84: wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd:D

@Maybe: hihi geweldig die kinderuitspraken. Ik hoor wel vaker dat kinderen denken dat baby's door de mond komen (erin of eruit, wat je wil;)), hoe ze daar toch bij komen??

Ons nichtje (12) vroeg laatst aan mijn vriend wanneer hij mij nu eindelijk eens ten huwelijk ging vragen. Vraagt hij haar waarom ze dat zo graag wil zegt zeg: dan krijg ik een nichtje:D. Hihi ze moest eens weten:p. Toen we haar eraan hielpen herinneren dat je daar niet perse getrouwd voor hoeft te zijn, zei ze: oke dan wil ik gewoon een nichtje:p. Haar toch nog maar even aan helpen herinneren dat ik geen nichtje kan beloven, toen was een neefje ook goed:D

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Kinderwens, geweldig zo'n dingen...
    Kindje van een vriendin van ons, zijn wij soort voogd van... Kleine is veel bij ons en dat vooral om moeder te ontlasten, kindje heeft veel rust en regelmaat nodig en duidelijke regels en die krijgt ze van mij wel ;) Ze staat samen met mijn onder de douchen en toen zegt ze ik krijg bij jullie nog een zusje en daarna nog een broertje... Ik moest zo lachen...

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

zo leuk soms he die kleintjes whuhahahha.....

5. LF84

LF84 Niet meer actief

Dank je, allemaal.
    Natuurlijk we zijn echt zo blij mee..

6. Pearl Amor

Helaas raak je als je al langere tijd in de MMM zit dat hele vertrouwen kwijt. Het enige vertrouwen dat ik heb is dat ik de volgende ronde wel haal :p Nee maar ff zonder gein, het word steeds moeilijk in te geloven dat je zwanger raakt of mag blijven :( Denk, maar goed spreek voor mij zelf, dat andere dit ook wel hebben/ervaren...

Maar ook ik hoop dat iedereen op roze gaat deze ronde ;) :D

7. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tuurlijk blijf je hopen, maar inderdaad na zo'n lange tijd durf je nergens meer op te rekenen aangezien je al zo vaak teleurgesteld bent. Zelfbescherming denk ik.

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier idd ook weinig hoop.. al ben ik deze maand verassend positief...

maar vandaar spreek ook ik altijd alvast over de volgende ronde..

over de volgende ronde gesproken zo even m,n vitamine apotheek controleren:p

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Dat begrijp ik heel goed! ik krijg als het goed is elk moment de uitslag van me bloedtest ik wist op me 16e al dat mijn hormonen niet in balans zijn en heb inmiddels al een hoop rottigheid gehad met betrekking tot me cyclus/baarmoeder/menstruatie het gaat volgens mijn nu wel goed en ik blijf altijd hopen dat het ons gaat lukken zonder hulp te krijgen.
    Dankzij jou pendel heb ik ook een beetje meer hoop gekregen.
    Succes allemaal.

Groetjes wish

10. Pearl Amor

Ik moet een hoop vitamines bij halen, heb er een hele zwik gekregen van de gyn die ik moet slikken, word gestoord van me vitamientjes :p

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

wat moet jij slikken van de gyn als ik vragen mag??
    ik doe alles uit mezelf

12. Pearl Amor

Dat is wel heel erg fijn als je weer wat hoop krijgt :D
    Nou moet ik ook zeggen dat sinds ik vorige week te horen heb gekregen dat vriendin een MK heeft gehad (was 2 jaar bezig, zou deze maand naar huisarts stapppen) ik erg down ben... Heel stom is dat :$

13. Pearl Amor

Dat mag jij zeker weten:

* Gravitamon
    * Foliumzuur (je mag max 1000 hebben per dag, dus moet ik van hem 800 pakken) (kruidvat eigen merk)
    * Omega 3 (mocht geen 6 en 9 bij zitten, want dit kon je lichaam niet goed verwerken)(Kruidvat)
    * Calcium vitamine K en D (Hema)
    * Tarwekiemolie
    * Teunisbloemolie, dit van menstruatie tot eisprong
    * Vitamine C bruis, maar pak tegenwoordig liever vers geperste sinaasappelsap bij mijn lunch...

Ik had geteld dat ik 14 tabletten (van sommige moet je er meer dan 1 per dag) en als ik clomid gebruik 17 per dag slik :$ En als ik er nu heeeeeeeeeel snel zwanger van zou raken... JA 2 keer maar helaas een miskraam...

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo Pearl dat is een hele apotheek zeg. Maar het is voor het goeie doel zullen we maar denken ;) en niet gek hoor dat je zo ontdaan bent door je vriendin, je weet precies wat ze meemaakt, heb ik ook hoor als ik het hoor of lees. Dan herbeleef je toch weer een stuk van je eigen gevoel..althans dat heb ik dan.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik slik hetzelfde alleen dan nog extra vitamine E, B complex, visolie, zink en vanaf ei kinderparacetemol

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

heb trouwens een hoofdpijn niet normaal meer... blegh.. dalijk als de kids op bed liggen lekker uitgebreid douchen

17. Pearl Amor

Waarom kinder paracetamol? (Ben altijd geinteresseerd ;))
    Omega 3 is visolie :p
    Vitamine E en zink zitten in veel dingen die ik eet al, dus dat scheelt hihi...
    Vitamine B ga ik van overgeven, dus doen we niet meer...

Wel toevallig dat je zoveel het zelfde slikt...
    Hij vind dat ik vitamines moet aanvullen, want door clomid verslechtert je immuumstysteem, dus heb je meer kans op ziektes. Aangezien dat ik de griepspuit krijg, vond hij het verstandig om al die dingen te slikken...

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pearl: klopt maar heb visolie compleet daar zit nog een extra goedje in hahaha... de kinderparacetemol omdat ik een stollingsstoornis heb en dat dit goed zou zijn voor doorbloeding van m,n baarmoederslijmvlies voor eventuele innesteling... Vitamine E slik ik omdat bij een te laag aan vitamine E je kans hebt op miskramen en aangezien wij er al zoveel gehad hebben kan extra vitamine E geen kwaad:)

En ik slik alles omdat ik gewoon zeker wil weten dat het daar niet aan kan liggen mocht het nog een keer misgaan..

19. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Heb je APS?

20. Pearl Amor

Daar heb je ook zeker gelijk in, het kan geen kwaad, wat je teveel slik plas je weer uit, dus dat scheelt...

Vervelend een stollingsstoornis...
    Wat zit er extra in je Omega 3 als ik vragen mag, want bijv extra omega 6 en 9 word erg afgeraden, omdat deze NIET goed afbreken en je deze met eten ook al genoeg binnen krijgt...

Deel Deze Pagina