Hmm ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat hoef je niet te zien toch? Neemt niet weg dat ik geobsedeerd kijk wat m'n temp doet na m'n ei hoor
@smnee: het hoeft niet geloof ik... maar ik heb er een hard hoofd in als ik geen dip gehad heb dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn
Ik ben net geweest bij 'n huisarts. Over 2 weken later, dan ik mag bij verloskundige gekomen. Alleen ik heb wel last van mijn keelpijn. Ik weet het niet, misschien mag 'n keelsnoep? Of anders ik drink gewoon siroop, thee of sap?
Lf. inderdaad een keelsnoepje mag best hoor. maybe, ik temp niet... maar heb al vaak gelezsen dat een dip niet nodig is. maar kan me voorstellen dat je er zo over nadenkt hoor. nailey, welkom terug pffff, ik moest ook even huilen bij gtst. heb hier ook zon ontzettende testdrang, erger dan normaal. zal vast komen omdat ik die 10 testen bij babyboom heb besteld en deze nu in huis heb. denk de hele tijd in mijn hoofd... neeeee, wachten. ben ook snel naar het toilet gerend vanmorgen zodat mijn 1ste plasje weg was. vertrouwde mezelf niet! haha
Goedemorgen lieve dames, Hier vandaag lekker mijn vaste vrije dag. Zo even een potje zumba´en (heb ik gister binnen gekregen) en daarna zoonlief en mezelf in bad en daarna even aan de was en de poets. Hier is de testdrang er op een of andere manier nu ook al....humm.
LF, een keelsnoeppie mag je gewoon, kijk wel uit dat je ze niet te veel pakt, werkt laxerend ... Vooral veel drinken!! Waterijsjes kan ook. Als je je keel maar vochtig houd, dan gaat de keelpijn het snelste over... Mommy, nog ff volhouden!! Maybe, lastig die vage krampen en geen tempdip geeft al snel een minder gevoel, maar het kan wel Hier: IK kom net van de gyn af, was op cd 16 (vandaag dus) geen groei (meer) te zien, ze denkt dat ik cd 13 of 14 al een eisprong heb gehad, dus heb met spoed bloed moeten laten prikken, krijg daar vanmiddag de uitslag van... Zo niet gaan ze weer een menstruatie opwekken... Normaal krijg ik een eisprong, jawel op CD 18 t/m 21 dus dat scheelt tussen de 5 en 8 dagen dan... Ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de bloeduitslag.
Wie kan mij vertellen hoe het zit met tempen. Wanneer zou die moeten dalen stijgen enz.? Misschien iets voor de volgende ronde (hoop natuurlijk dat dat niet nodig is)...
@pearl: ik duim voor een goede progesteron uitslag meid..!! @wen: De temperatuurmethode - de eisprong vaststellen
Wendy, tempen is niet de meest ideale manier om je eisprong te trasseren, mijn gyn raad het af (of ja ik heb een verbod) De site die Maybe geeft stond ook al bij mij in de balk om je te sturen. @ Maybe, thanks, ben er bang voor, maar ja hoop doet leven...
@pearl: ik temp omdat het bij mij de enigste manier is waanmee ik m,n ei echt goed kan waarnemen en hij heeft er nog nooit naastgezeten En snap je angst.. ik moet vrijdag me progesteron prikken..
Ik heb zomaar t idee dat t niet raak is, tot nu toe elke keer spannend, maar nu helemaal niet. En dat terwijl we kei goed geklust hebben voor t eerst
Hihi Maybe, je bent een medisch wonder Nee ff zonder gein, je bent echt een uitzondering. Meestal worden daarom de ovulatie testen aan geraden. Tuurlijk kan het wel he.. Mijn temp is een ramp, maar ja slaap met open raam