NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1985

24 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend mummy! Ik zie ook een 2e streepje.. Hoeveel dagen tot je nod?

2. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een vage foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      12
  3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @mummy: ik zie eigenlijk niks op je foto's maar dat komt omdat de foto's zelf een beetje gelig zijn ofzo...vind het wel spannend voor je!!

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @mummy Ik heb ze trouwens in negatief gezet, zal ik ze hier plaatsen?

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mummy met mijn tel zie ik streepjes. Ga hard duimen.

De MMM is een hell. Toverstokjes hebben ze helaas niet, dat was mooi geweest. Zit er al bijna 9 rondes in en word alleen maar erger.
    En niet alleen voor je zelf maar ook voor je partner.
    Al moet ik zeggen dat sommige binnen een ronde MMM klaar zijn.

Ik had gehoopt er nooit in terecht te komen. Ben een groot emotioneel wrak en in een relatie breekt dat ook op. Mijn man heeft gelukkig engelen geduld met me, maar dat zal ook niet eeuwig zijn.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pearl: helemaal met je eens... sex word vaak ook "moetjes"rond ei... omdat je gefocust bent van "het moet nu"de spontaniteit is ver te zoeken af en toe in de slaapkamer:(

7. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @mommy, ik zie ook geen streepjes, maar merk wel vaker dat ik de streepjes niet zie en andere wel. Ik hoop voor je dat je snel een duidelijkere test zal hebben!

@maybe, Ik ben het helemaal met je eens dat de mmm niks is, maar aan de andere kant was ik wel heel blij toen ik de mmm in kon gaan. Ik wist dat het zonder sowieso niet zou gaan lukken en dan geeft het toch een hoop rust dat je weet dat ze gaan kijken wat er aan de hand is en je daarmee gaan helpen. Wij waren anderhalf jaar bezig zonder succes, en ik had zulke onregelmatige cyclussen dat je gewoon zelf al weet dat het niks word. Als je dan eindelijk doorgestuurd word naar de gyn ben je daar wel blij mee hoor. Dus ik snap de opmerking van (weet niet meer wie) diegene ook wel.

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wannabe": ja maar dan spreek je over 1,5 jaar.... de gene die dit zei is 8 maanden bezig!!!! en om jezelf dan de stempel onvruchtbaar te geven vind ik gewoon ziek!! heb er geen andere woorden voor...

9. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Sorry, zo goed had ik kennelijk nog niet gelezen. Sowieso geef ik mezelf niet het stempel onvruchtbaar, ook niet na ruim 1.5 jaar. Want uiteindelijk kunnen we wel kinderen krijgen, het gaat alleen iets moeilijker, en het duurt misschien wat langer.

Onvruchtbaar vind ik een heel zwaar woord, wat je niet snel mag/wil gebruiken.

10. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt dames voor het kijken. ik heb beide testen net even buiten in het licht bekeken. en de streepjes zijn dan veel duidelijker, en ook duidelijk roze!!! ik zie nu dat het op de computer niet duidelijk is. en thuis op de ipad kon ik ze wel zien.

maar goed over 2 dagen nog maar een testje doen.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Daarom.. en dat stootte mij dus nogal voor m,n hoofd.. hoe iemand er zo makkelijk over kan denken

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Jeetje wat spannend, je bent wel vroeg dan zeg, heb je je ei eerder gehad misschien?

13. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    mpo, zit vandaag op 10dpo. bij mijn vorige zwangerschaps teste ik ook zo op deze dag. maar ik ga echt nog nergens vanuit. beetje zelfbescherming :)

14. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

En ik ben super blij dat ze mij/ons kunnen helpen echt waar. Maar ik vind wel en hoor het van vele terug, dat het heel zwaar is. En niet alleen voor je zelf ook je partner en uiteindelijk gaan mensen je niet begrijpen en word je eenzame gevoel veel groter. En zelfs als mensen je volledig steunen zoals mijn ouders en schoonouders voel je je eenzaam in de MMM, want hen weten toch niet precies hoe jij je voelt.

Sakura, ik snap je wel ik was dus ook wel blij en ik voelde ook dat er iets niet goed zat. Maar wil je alleen waarschuwen dat de MMM net zo goed geen pretje is. En wat Maybe zegt vind ik ook wel een beetje 'onvruchtbaar' is een groot woord. Je bent naar alle waarschijnlijkheid minder vruchtbaar en daar kun je gelukkig, maar wel via een vaak moeilijke weg, wat mee laten doen.

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @mummy, dat is wel verstandig idd :).

@hier: op de een of andere manier is mijn hoop aan het vervliegen voor deze maand. Vraag me niet waarom precies hoor, maar ik denk dat ik gewoon steeds iets moet gaan voelen en ik voel niks.

16. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    mpo, ik voel ook helemaal niks hoor. dat zegt echt niks. had ik bij mijn dochter ook. dus toch nog even geduldig wachten. wat zo moeilijk is!!!

17. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @mummy, ja zooo moeilijk. 1,5 jaar na bbz willen we wel weer eens een positieve test in onze handen houden :(

18. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo dames, ben gezellig mee aan het lezen.
    Ik lees alleen veel over mmm en bzz? Misschien
    Domme vraag maar wat houd dat precies in?

Ik zit zelf op het wachtbankje nod is 19 Jan.
    Er spannend allemaal bij de eerste was ik erg
    Ziek bij de innesteling zou dat nu weer zijn? Dat
    De k ik wel elke keer maar hoeft natuurlijk niet!!

We wachten rustig af
    Iedereen veel succes met wachten,klussen en testen

Groetjes klungel

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

mmm... medische malle molen. Die kan voor iedereen anders zijn maar houdt in dat het zwanger worden niet van zelf gaat. Zo heb ik een HSG gehad en twee keer bloedprikken en houden we daarna op. Voor andere is het de weg naar IVF..

bbz... buiten baarmoederlijke zwangerschap. Daar kan je je wel wat bij voorstellen denk ik. Heel naar om te hebben en erg riskant.

Goed... hier het volgende aan de hand:
    - slaap heel slecht
    - last van mijn darmen
    - soms krampen
    - heel klein beetje afscheiding uit tepel

maar helaas heb er toch geen goed gevoel bij... we zullen het wel gaan merken volgende week. Geen testjes voor mij dit keer.. pas volgende week woensdag op zijn vroegst.

20. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    +1.

Deel Deze Pagina