Net naar de gyn gebeld, die zit vandaag niet in ons ziekenhuis hier in de gemeente... Heb dan naar Leuven gebeld, waar ze op donderdag werkt, en daar was ze net vertrokken. Heb wel het nummer van de vroedvrouwen gekregen waarmee ze in de afdeling fertiliteit samenwerkt en die kunnen de resultaten wel verklaren. Dus na 14u mag ik bellen...
Ik zeg dit omdat ik 5 dagen weinig bruin bloed verlies had. Ik was koppig en dacht dit moet mn ongesteldheid wel zijn want anders zit ik nu dus op dag 58.. Das wel erg lang. Maar nu bloed ik dus opeens dus heb ik denk ik dus toch een cyclus van 58 gehad. Voor de duidelijkheid, ik ben nog nooit naar de huisarts hiervoor gegaan. Ben nu 9 masnd bezig dus ik wacht tot ik een jaar bezig ben. Ik heb even de berichten terug gelezen en sommige mensen zijn echt verbitterd zeg. Pffff.. Ik heb NOOIT gezegt dat de MMM een wondermiddel is. Mensen die aannemen dat ik dit bedoel zijn 'ziek' en 'idioot'(laat ik eens dezelfde woorden terug goiien. Ik heb gezegt dat ik qua motivatie nu op de bodem zet en MOCHT de MMM een oplossing KUNNEN bieden kan het alleen IETS beter worden dan momenteel. heb ik me nu duidelijk genoeg verwoord?
valse hoop is soms echt een valkuil voor me dus probeer het gewoon allemaal te negeren... maar dat lukt niet altijd waardoor ik soms toch lekker aan het google'n ga om dan terug teleurgesteld te worden. probeer nu veel afleiding te vinden in het plannen van uitstapjes en reisjes waardoor ik er niet te veel aan kan denken
dat is toch ook helemaal niet gek meid..!!! dat had ik afgelopen maand... volgens de arts kon hij aan de echo zien dat ik een super eisprong had gehad.. toen bleek mijn progesteron 0,8!!! Als je verwacht dat het goed zit is z,n tegenslag ook een klap en logisch dat je een dipje hebt... dikke knuff meid
Tnx meiden... Ik ben echt blij dat ik dit forum heb hoor.. Put hier soms toch wat kracht uit om niet op te geven... Kan mijn gedachten gelukkig wat verzetten... Net vernomen dat we volgende week doorlichting hebben, was dit totaal vergeten... Moet mijn jaarvorderingsplan nog maken, mijn jaarplan nog op punt stellen,...
Dames, wat is jullie advies? Zou het kwaad kunnen..als..? Ik vind het ook weer zo raar om te zeggen dat het niet mag omdat ik "misschien" zwanger ben.....
Ik heb al eens een röntgen laten nemen van mijn enkel, dan schermen ze je baarmoeder af met een plaat als je een kinderwens hebt...
Ja gewoon zeggen. Waarvoor willen ze foto's maken eigenlijk? Of is het de standaard fotosessie ter controle? Als het dat laatste is scheelt het je wel geld als je kunt zeggen dat je misschien zwanger bent
Net 2 ovutesten gedaan en die zijn allebei (ander merk elk) weer positief... Ik snap er niets meer van... hopelijk kan ik snel naar fertiliteit bellen... vanavond voor de zekerheid WEER maar eens ZI doen... Mn ventje zal lachen...
@tielo misschien een stomme vraag maar waarom moet jij zi? Bij mijn ml is minder sperma gevonden. Morgen hebben we een afspraak bij de huisarts. Dus vroeg me het af. Sorry voor mijn vreemde vraag.
geen vreemde vraag hoor Zal het nog eens uitleggen: Man heeft laag libido, hierdoor lukt vaak klussen niet en als we het doen blijft het presteren ook uit... Daarom ZI, hij zondert zich af met het potje, dat lukt gelijk niets... en dan kan het vaker dan 1x op het foute moment Mijn cyclus doet me stilaan denken aan die van juli/augustus toen hm 54 dagen duurde... Ik tel nog 10min af voor mijn telefoontje!
ach meid toch, dat is erg logisch dat je jezelf niet lekker voelt! hopelijk gaan die 50tal minuutjes snel voorbij en kan je lekker veel afleiding vinden in je werk! dat kan soms echt helpen. bij mezelf zie ik dat ik lekker veel afleiding vind op het werk en het huishouden... maar als ik dan richting huis/werk rijd/wandel betrap ik me er zelf op dat ik er weer aan zit te denken. dus op dit moment is alle afleiding meer dan welkom
@glam: haaij meid.. wisselend.. ene moment denk ik "ja het is raak"andere moment denk ik "jammer op naar ronde 29"
over die foto's, ik moest in de zomer naar de kaakchirurg om mn verstandskiezen te laten trekken, en ik wilde dus ook geen foto. de kaakchirurg had echt geen plaat hoor, ik mocht gewoon een consult betalen en naar huis toen ik zei dat ik dat niet wilde... tielo een hele dikke knuffel. ik begrijp niet zo veel van de waardes, maar wel dat dit niet is waar je op gehoopt had. aan alle mmm'ers: ik vind het zo knap, dat jullie doorbijten en hoop houden. mij persoonlijk lijkt het helemaal niks, ik vind nu de 'moetjes' al helemaal niets(ik heb niet zo'n hoog libido) het lijkt mij dan ook heel erg frustrerend dat sommige mensen denken dat het dan zo geregeld is. (en hierbij wil ik ook niemand aanvallen, want het is natuurlijk heel erg fijn dat je geholpen word) maar, na 8 maanden denken dat je onvruchtbaar bent... tja. ik denk nu ook wel eens, zou er iets niet goed zijn? maar dit is meer mijn ongeduld, dan dat ik denk dat ik of mijn man 'onvruchtbaar' zijn. zwanger worden lukt 9 van de tien keer gewoon niet meteen de eerste maand, en leuk is anders dat klopt...