NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Euhm... Sakura, die post waarop jij reageerde was wel zeker niet negatief bedoeld hé... Mss moet je zelf ff kalmeren meid... Dat was niet stoken...

Stom dat het doorgebroken is meid, maar nu heb je tenminste wel terug een startdatum voor je nieuwe ronde...

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Zo hier net lekker gedouched en nog even tijd voor mezelf...manlief heeft cursus en rijd op de terugweg langs de MAC:D Nu al trek in hahahaa

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou nou, ik heb heel wat gemist hier..
    Zal er verder niet op in gaan, hopelijk kunnen we het nog een tijdje gezellig houden, met heel veel roze in de lijst!!

@ Mizz bunny, Gefeliciteerd! :)

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
  5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    klote zo een baas! Wat heb je voor diploma? Is solliciteren in een woonzorg centrum niets?

6. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Hier ook hoor zit nu op 10 dpo maar heb hele erge gevoelige maar ook wat harde (.)(.) en sinds gister ruik ik me zelf steeds (zweet lucht) ik loop me gek te spuiten met deo en als mijn wekker gaat merk ik dat mijn maag knort ik eet normaal pas om 9 uur op mijn werk en beetje verstrooit maar moet nog minimaal 10 dagen wachten ;-( lukt met niet om er een smiley neer te zetten !

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hihi:D:D erg grappig!

Kon weer lachen na een emo bui zonet. Er was niks raar op tv en ineens moest ik huilen:( Soms....
    Ik heb mijn nod de 16e en ga zondag testen, wiegaat er dan nog meer testen?

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    ik stop met stil te staan bij de dingen die ik voel... er klopt toch niets van :(

9. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hahaha dat verstrooid zijn herken ik helemaal.
    Ben vandaag boodschappen wezen doen en heb alles meegenomen want we wilden stampot boerenkool eten.
    Sta ik de aardappels te schillen en wil ik de boerenkool pakken, ben ik die vergeten.
    En bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn ouders rondgeleid in ons huis en in de slaapkamer zei ik heel vrolijk en dit is onze woonkamer....

10. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik denk dat ik vandaag me eisprong heb. Het viel me de laatste paar rondes op dat ik steeds 1 daG misselijk ben zo rond me vermoedelijke eisprong. En nu sinds een paar uur weer misselijk behalve als ik wat eet dan is de misselijkhed even weg:(
    Ook wat rugpijn, alleen is vl net weg weg :$ heb maar ff ge-appt dat ie me wakker moet maken als ie thuis is hahaha.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, hier weer thuis van een dag werken met aansluitend een nieuwjaarsborrel. Ik trek ff wat makkelijks aan, neem een kop thee en dan kom ik lekker forummen.

12. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een verrassing! Gefeliciteerd! Hopen dat er veel roze na jou volgt :D

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier even een ego bericht.
    Ik heb al een aantal dagen slijm verlies (vruchtbaar).
    Ook me bmm staat open. Ik had vanochtend even best was buikpijn werd er niet lekker van. Ik heb deze ronde geen ovulatie testen gebruikt. We klussen om de dag de gehele cyclus. Ik heb afgelopen 2x me eisprong pas laat gehad vandaar me banner. Ben benieuwd op me eisprong nu vroeger is. Ik heb net als de vorige keer gevoelige tepel(s), slijmverlies,,steekjes en buikpijn(gehad) en misschien raar maar gevoelige/pijnlijke huid in me gezicht.
    Wat denken jullie.

Groetjes wish

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mizz Bunny, wow wat een nieuws. Gefeliciteerd!

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wish: klink idd als ei meid..!!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wish01, klinkt wel alsof je ei eerder komt. Maar als je toch al om de dag klust zit je sowieso goed hihi.

17. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wie heeft er ervaring met de ovu testen van de kruidvat? Hoe zijn die bevallen? Dacht vandaag me eisprong te hebben maar volgens mn testen niet :s
    Heb eerder die van sensitest gebruikt en die gaven 2 mooie strepen op donderdag.
    Morgen maar weer testen. BALEN!!

18. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bunny Gefeliciteerd. Leuk!

19. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wish, ja alleen zou ik niet weten waar ze een niv 2 zoeken, want heb door mijn werkgevers schuld moeten stoppen met de opleiding niv 3 , waar ik ontzettend van baal... Maar ja niv 2 is amper nodig... Zit te denken om opleiding pedicure te gaan doen...
    Mijn baas vind dat ik al mijn dingen op zij moet zetten voor hem...

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik gebruik liever die vant kv, maar die zijn duurder...

Deel Deze Pagina