Gefeliciteerd mummy!!! Super! @damesopleiding.... Ik heb deze opleidi.g in 2 jr gedaan... Ook verkort en als ik terug blik ging t tóch best snel.. ook n februari starter
help.. ik doe al vanaf de dag dat ik van mijn maandstonden af ben aan ovularietest. 4 januarie. nou werd ik donkerder bij 8 jan. njaa hij is zicchtbaar maar of die nou positief is .?? en nu 9en 10 is hij weer omo wit ? is hij nu positief geweest ? snap het niet meer .. raar
@vlindertje: volgens mij is de ovu.test pas positief als de teststreep even donker is als de controlestreep (of als de testsstreep donkerder is dan de controlestreep).
Heb je de testen allemaal bewaard? Kun je anders een foto maken, dan kunnen we even met je meekijken.
gefeliciteerd mummy geniet ervan. Hoop dat dit het begin is van een hele roze maand voor ons allemaal!
die maand dat ik zwanger werd was mijn ovutest op 9okt ook niet heel poitieff.. of het zijn gewoon geen goeie testen ..of er is wat mis met mij hahaha
Als hij positief is is hij net zo donker of donkerder dan de controle lijn. Kan ook zijn dat hij niet gesprongen is en je een week later opnieuw een eitje klaar hebt staan. Heb ik ook 2 keer gehad.
in okt had ik 9 oktober net zoon ovutest had het er gegokt.. en bleek toen tog mijn ei geweest te zijn .. bleek presies kloppen .. was toen zwanger. maar heb nooit zoon knaltest gehad.
net ovutest gedaan nou witter kan niet had na 8jan ook slijmvelies dus ik ga er maar van uit dat mijn cyclus gewoon weer 29 is en anders zien we volgende maand wel weer.. heb het een beete opgegeven deze ronde. we zienzen wel wat er gebeurt.
nou dames, het wachtbankje is al aardig gevuld lijkt me ik sluit me hier ook bij aan maar probeer er niet te veel aan te denken. dat lukt me trouwens ook aardig omdat er heel wat andere dingetjes spelen momenteel. mijn grootvader is dinsdag met spoed afgevoerd en ze geven niet veel hoop meer.... dus gisteren op intensieve zorgen op bezoek geweest en dat was erg heftig! daarbij komt dat de mama van mijn vriend (lang verhaal trouwens) het ons erg moeilijk maakt... dit alles samen zorgt ervoor dat ik helemaal gespannen rondloop en niet echt hoopvol ben.... gelukkig bied het werk me lekker veel afleiding (zit in de adoptiesector en dat is elke dag wel wat)
Mijn verleiding wordt steeds groter om ovulatietesten te bestellen.. maar door zon onregelmatige cyclus na mn mk kan ik er geen peil meer op trekken! Heb 't idee vandaag al van die 'klapperende eierstokken' te hebben! pff.. zeur gevoel.. maar kan ook weer lekker voor de gek worden gehouden! ... Hmm what to do!
Hier net terug van de tandarts. Wat kan je trots zijn op je kind hé! Mijn zoontje moest vandaag voor de eerste keer en ik dacht dat het een drama zou worden. Maar nee hoor, netjes tandarts een handje gegeven, mondje open om tandjes te letten en aangezien dat zo goed ging probeerde de tandarts te gaan schoonmaken. Dus een apparaatje met draaiende borstel (eerst op het handje), toen een apparaat dat lucht spuit en daarna fluorpasta. Geen kik gaf tie! Alleen toen we buiten waren moest hij wel kokhalzen want hij vond die pasta jakkie haha. Maar o o o...wat een flinke jongen heb ik hihi.
Zou iemand mij op Rood willen zetten. Voor mij gaat de volgende ronde al weer in Nod 17/1 Floortje1, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje.
Haha absoluut. Ik ben zelf echt geen held als het om de tandarts gaat, terwijl ik eigenlijk nooit wat heb.