NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oeh lekker hoor:)

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik doe even een stipje. Anders hou ik het niet bij.

Lf gefeliciteerd! Las vanmiddag dat het raak is.

Succes met wachten ierdereen op ei en rechtbank!ohja niet slopen.... Ik moet er ook nog op zitten haha

3. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi mijn vriend vanavond bij het avondeten: je bent echt wel zwanger hoor, je hormonen beginnen nu al op te spelen:$;). Ik maakte gewoon een onschuldige opmerking over iets wat me niet aanstond, meer niet:p

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lekker Wendy!:)

Hihi kinderwens, ik kan nu al niet wachten tot ik m'n hormonen voor álles de schuld kan geven

5. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi inderdaad... Maar ik denk dat het ook tegen me gebruikt gaat worden, en daar ben ik dan minder van gediend;). Alleen de vrouw mag het hormonen-excuus gebruiken, daar moeten de mannen vanaf blijven:p

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Haha, mijn vriend geeft mijn hormonen ook al snel de schuld!
    Ben nu een jaar gestopt met de pil en heb af en toe het idee dat ik echt nog aan het ontpillen ben, heb echt last van stemmingswisselingen!
    Niet altijd even gezellig voor vl! ;)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat maken de hormonen zelf wel duidelijk dan haha

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Wil iemand mij verplaatsen van datumloos naar de 25ste denk dat me ei is geweest.
    Heb im tenminste ook iets om naar uit te kijken ipv van dat stomme datumloos:D

We hebben flink geklust dus daar zal het dit x niet aan liggen, enne klussen nog wel ff door gewoon voor de zekerheid en voor vl zijn ego anders voelt ie zich zo gebruikt:cool: haha

9. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, reageer niet zo veel want ik heb het weer druk op mijn werk en probeer bewust niet te veel actief op het forum bezig te zijn, maar lees wel zo veel mogelijk met jullie mee hoor ;)

Mummy, jaaa gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws :)

Tielo :( snap dat je er even doorheen zit meid, gooi het er hier maar lekker uit ;)

Alle klussers, probeer ervan te genieten :D !

Alle dames op het wachtbankje.. ik wacht vrolijk met jullie mee hoor, dag 73 alweer.. :$ whahaha moet niet gekker worden :D , zal ik ooit nog ongesteld worden:( ?? Hoop door een goede reden voorlopig niet natuurlijk, maar heb er weinig vertrouwen in..

Liefs Zahra

10. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief lichaam, ik beloof je dat ik niet verdrietig zal zijn als ik ongi wordt, alsjeblieft... :( dan kunnen we tenminste weer verder... of je moet nog een mooie kindersuprise-ei voor ons in petto hebben, dan wil ik nog wel een hele tijd wachten ;)

11. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Zahra, hihi kindersuprise-ei, ik hoop het voor je, pff 73 lang he... Had ze van 88 en 119 dagen :(

Tielo, snap je helemaal meid.

Ik mag op Datumloos, want ik ga woensdag provera krijgen en spuit instructies :(
    Maar ja goed als het werkt, dan is het goed...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goede nacht dames!
    Pfff ben al een hele poos misselijk, raar gevoel in de onderbuik.
    Echt elke maand voel ik weer iets anders waardoor ik denk, misschien n eindelijk raak? En dan dienen de rode duivels zich weer aan.....
    Maar nu nog even wachten (al duurt dat even veelste lang!) en dan mag ik van mezelf weer een test doen. Vandaag (zaterdag) al op cd24, gemiddeld genomen over twee dagen ongi. Maar hoop deze keer ook in het roze te mogen staan.

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes allemaal dames!
    Hier nog steeds wachten op ei, nog even en ik hoor al niet meer is dit topic thuis! ;)

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Stomme vraag misschien,
    Maar leggen jullie wel eens een kussen onder je kont na t klussen?
    Dat zeggen ze wel eens toch? :)

15. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Haha nee nog nooit gedaan, maar ze zeggen van wel idd

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dat hebben we weleens gedaan tijdens het klussen gewoon kussen eronder. Opzich prettig alleen nadien heb ik toch het idee dat er meer sperma weer uitdrupt....en het heeft nog niets uitgehaald ook.

17. LF84

LF84 Niet meer actief

Als we klussen klaarkomen, dan doe gewoon plat liggen. En kussen onder mijn hoofd.

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier ook wel eens geprobeerd maar of hetc nu beter is.. geen idee. Ik ga ook vrij snel aan de wandel om hetv overtollige weg te halen wat eruitv komt... Blek kan je moeilijk voorstellen dat zoiets vies zo mooi kan worden hahah

19. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog nooit een kussen eronder gelegd. Blijf wel altijd 10 minuten liggen

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Als ik het kussen eronder schuif, drupt alles eruit. Dus ik blijf maar gewoon liggen haha

Deel Deze Pagina