NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier ook nog nooit een kussen gebruikt, maar wel even blijven liggen na de tijd. Hihi volgens mijn vriend moet ik op mn hoofd gaan staan:p

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het wordt trouwens steeds spannender hier. Er kunnen vanaf nu steeds meer dames testen...

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier blijven liggen en dań randje fietsen..

@pearl: k hoop dat de injecties z,n werk gaan doed meid...!!!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oke, dank jullie wel!
    Ik blijf ook altijd gewoon nog even liggen, vl had gehoord dat een kussen dr onder moest dus die probeert er nog altijd even een kussen onder te duwen! Haha, zelf mn benen omhoog houden heeft ie een x gedaan! ;)

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Maar idd, het wordt nu steeds spannender hier!
    Succes dames met de testdrang en met het testen strks!

Ik hoop heeeel veel pisitieve testen te mogen zien! :)

6. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer idd even te blijven liggen! Maar kussen nog nooit gebruikt.

Wat ik wel lastig vind is dat ik vaak daarna maar het toilet moet. Zal dan alles verdwijnen?

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik ga maandag . dan zit ik volgens ff 10 dpo, een test doen.. en ja ik test vroeg, maar daar heb ik zo m,n redenen voor;)

8. LF84

LF84 Niet meer actief

Dank je!!

9. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Nee dan verdwijnt niet alles :D Als je moet plassen moet je dit ook doen en goed uit plassen anders kan je een blaasontsteking krijgen. Verder is het dat de sperma uit 2 dingen bestaat, zaadcellen en zaadvocht. De meeste zaadcellen zijn al lang naar jou ei(tjes) op pad vooral als je even blijft liggen. Het spul wat uit ons komt lopen, ook als je niet gaat plassen is het zaadvocht.

10. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb idd ook gelezen dat je er een kussen onder moet doen, hier doen wij het wel, maar of het helpt. Geen idee. We proberen ook maar wat.

Miss even een stomme vraag maar wij hebben gister geklust en ben toen nog even blijven liggen en later naar de wc gegaan. Normaal gesproken zodra ik op sta loop ik eigenlijk altijd gelijk leeg maar nu niet. Zou dit een goed voor tekenen kunnen zijn? Is iemand dit ook wel eens opgevallen?

11. Pearl Amor

Hebben jullie om de dag of vaker seks? Soms kan het zijn dat de man een keer wat minder loost. Heb dat ook wel eens, maar manlief zegt dan zelf het was met liefde, maar niet veel :) Dan komt er natuurlijk ook minder uit. Ben er helaas nog nooit zwanger geraakt dan, maar ik duim heel hard dat het een goed teken mag zijn voor jou :D

12. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :D. We hebben nu om de dag seks en eigenlijk aldoor liep er nog wel wat uit.
    Heb net nog ff op internet gespeurt en kwam dit tegen:

Het is wel zo dat veel vrouwen (ik ook) de dag voor en de dag van de ovulatie merken dat er meer sperma blijft zitten in de vagina. Maar niet iedereen merkt dit.

Klinkt goed dan :D

13. Pearl Amor

Ja als je om de dag sekst dan is het een goed teken hihi..
    Ik duim...!! Wij klussen rond ei iedere dag :p Dan blijft ook wel eens langer weg.

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

dat merk ik inderdaad ook.. rond m,n ei blijft er veel meer binnen en loopt er soms zelfs helemaal niks uit

15. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het de ene keer ook meer dan de andere keer!

Maar wat ik net toch had, bij het afdrogen controleerde ik mijn borsten, kwam er een aantal keer wat wit vocht naar buiten! Voor anderen herkenbaar?

16. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    toppie goed teken dus. Nou dan gaan we weer 2 weken laaaaaang wachten :S

17. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Tsja, wachten, wachten, wachten;). Daar sta je helemaal niet zo bij stil voordat je begint met zwanger worden;)

18. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik meld me gezellig bij dit topic!
    Mijn nod is de 25 ste!

Dit is de eerste maand dat we er weer voor mogen gaan na me Bbz.

19. Pearl Amor

Zwanger worden is een kwestie van veel geduld en veel wachten.
    Wachten tot je ei komt, daarna wachten tot je NOD en dan weer wachten tot je ei komt en zo blijft het cirkeltje rond gaan tot je op NOD (of er voor) een roze test hebt :D

Was dat wachten maar minder lang!!

20. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee echt niet. Dat vertellen ze er niet bij.
    Je hoopt gewoon als je stopt met de pil dat je zwanger bent maar voor de meeste is dit idd niet zo.

Deel Deze Pagina