Ik wil ook graag weer op de lijst. 1e kindje, nod 19 januari, ronde weet ik niet en ga ik ook niet meer uitrekenen. Ben 1,5 jaar bezig. Woensdag weer naar de gyn, nadat we het een half jaar nog zelf hebben geprobeerd. Bij eerdere onderzoeken geen afwijkingen gevonden. Dit is dus eigenlijk de laatste ronde dat het nog kan lukken zonder hulp. Wel een beetje spannend, maar ik heb me er eigelijk al bij neergelegd dat we hulp nodig hebben. Heb maanden geleden veel op de site gezeten en heb toen rust genomen. Nu kom ik toch maar weer eens kijken.
Hoi Molly Welkom terug hé meid, hopelijk heeft de rust je toch enigszins deugd gedaan en kan je met goede moed mss de MMM in, indien dat nodig moest zijn. Maar natuurlijk hopen we altijd dat het bingo is in de ronde ervoor (hier is dat ook zo...) Ik heb volgende maandag mijn afspraak bij de gyn, kijk er enorm naar uit... Ik hoop daarna wat meer gerustgesteld te worden...
nou meiden.. ik begin nu echt zenuwachtig te worden.. blegh... banner klopt niet die loopt 1 dag voor... maar denk dat ik morgen toch een testje ga wagen..
spannend meid! Ik ben samen met jou lekker zenuwachtig Ik duim voor een knaller!!! Ik kreeg eergisteren als allereerste te horen dat een zeer goede vriendin van me zwanger is (de rest moet wachten tot over een aantal weken). Ze was 5 dagen overtijd toen ze testte en haar hcg was toen al over de 1200!! Dat moet ook een knaller gegeven hebben!
@TieLo: dank, ik vind het aan de ene kant ook wel fijn om weer langs de gyn te gaan. Dan is er toch weer wat meer controle op mijn cycli en wordt er tenminste iets aan gedaan. Fijn dat jij ook al bijna je afspraak hebt, ookal hoop ik voor jou natuurlijk ook dat het deze ronde nog lukt. @maybe3: dank, ik heb een beetje terug gelezen en voor jou ziet het er hoopvol uit. Ik zal voor je duimen.
2molly: bedankt meid, @tielo: mijn hcg gaat in het begin altijd langzaam en daarna schiet het omhoog....
Net op de website van het ziekenhuis van mijn gyn gelezen dat de IUI gewoon daar kan doorgaan, dus ik moet hier niet voor naar Leuven! Oef! T.e.m. IUI kan ik gewoon in Heusden blijven gaan en vanaf IVF verwijzen ze je door naar een ander ziekenhuis. Mijn gyn werkt deeltijds in het ziekenhuis hier 'om de hoek ' (waar we aan het bouwen zijn is het 100m er van af) en deeltijds in Leuven, afdeling fertiliteit. Ik kan dus gewoon in Heusden blijven verder gaan, moest dit nodig zijn... Dit vind ik al een hele opluchting!
Spannend maybe! Hier vandaag wel testdrang maar heb niet getest Morgen de uiterst gevoelige test doen als ik nog niet ongi ben. Oh ik hoop zo dat het wegblijft! Vorige ronde was ik nu al ongi.
Hallo dames, Ik duim voor je zwangels! En maybe dat klinkt goed hopen dat je een positieve test ik handen hebt deze maand! Hier nu 3dpo en me bmm is zo goed als gesloten. Wanneer sluit deze nou precies ik lees verschillend, paar dagen na eisprong,,gelijk na bevruchting...? Ik ga duimen voor een knal roze lijst! Groetjes wish
Even een heel andere vraag he, zouden jullie spulletjes voor de baby van marktplaats kopen? Babykamer bijvoorbeeld?
@mpo ja hoor geen probleem! Als je bedenkt hoe lang je bepaalde dingen gebruikt...dan ga ik er echt niet duur voor betalen. Het moet er nog wel goed uitzien.
Ja je kan alltijd een nieuw matrasje kopen.. ik heb zelf voor een koopje bij m,n oudste een super mooie babykamer gekocht en deze bij de jongste ook gebruikt.. alleen nu is die wel aaridg gesleten hihi maar ga gerust weer op marktplaats kijken als we een kamer nodig hebben
ik zou dat ook wel doen, afhankelijk van wat je juist wilt hebben en de staat waarin ze zijn. sommige dingen wil je liever van jezelf maar meubeltjes kunnen heus wel vind ik
dank jullie wel voor het duimen meiden..!!! ben echt zo zenuwachtig nu.. heb geen rust n me reet... @zwangels: hoop voor ons beide een positieve test morgen meid..!! @tielo: wat fijn dat je gewoon daar kan blijven meid