NOD lijst 16 t/m 31 januari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Yuna28, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik wil ook graag weer op de lijst. 1e kindje, nod 19 januari, ronde weet ik niet en ga ik ook niet meer uitrekenen. Ben 1,5 jaar bezig.

Woensdag weer naar de gyn, nadat we het een half jaar nog zelf hebben geprobeerd. Bij eerdere onderzoeken geen afwijkingen gevonden. Dit is dus eigenlijk de laatste ronde dat het nog kan lukken zonder hulp. Wel een beetje spannend, maar ik heb me er eigelijk al bij neergelegd dat we hulp nodig hebben.

Heb maanden geleden veel op de site gezeten en heb toen rust genomen. Nu kom ik toch maar weer eens kijken.

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoi Molly

Welkom terug hé meid, hopelijk heeft de rust je toch enigszins deugd gedaan en kan je met goede moed mss de MMM in, indien dat nodig moest zijn. Maar natuurlijk hopen we altijd dat het bingo is in de ronde ervoor (hier is dat ook zo...)
    Ik heb volgende maandag mijn afspraak bij de gyn, kijk er enorm naar uit... Ik hoop daarna wat meer gerustgesteld te worden...

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hey Molly.. welkom terug meid.. ik ken jou nog wel uit eerder NOD topics inderdaad.

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

nou meiden.. ik begin nu echt zenuwachtig te worden.. blegh... banner klopt niet die loopt 1 dag voor... maar denk dat ik morgen toch een testje ga wagen..

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja snap heeeel goed dat je zenuwachtig wordt! Duim heel hard voor je!

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    spannend meid! Ik ben samen met jou lekker zenuwachtig :D Ik duim voor een knaller!!!
    Ik kreeg eergisteren als allereerste te horen dat een zeer goede vriendin van me zwanger is (de rest moet wachten tot over een aantal weken). Ze was 5 dagen overtijd toen ze testte en haar hcg was toen al over de 1200!! Dat moet ook een knaller gegeven hebben! :D

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @TieLo: dank, ik vind het aan de ene kant ook wel fijn om weer langs de gyn te gaan. Dan is er toch weer wat meer controle op mijn cycli en wordt er tenminste iets aan gedaan. Fijn dat jij ook al bijna je afspraak hebt, ookal hoop ik voor jou natuurlijk ook dat het deze ronde nog lukt.

@maybe3: dank, ik heb een beetje terug gelezen en voor jou ziet het er hoopvol uit. Ik zal voor je duimen.

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

2molly: bedankt meid,

@tielo: mijn hcg gaat in het begin altijd langzaam en daarna schiet het omhoog....

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Net op de website van het ziekenhuis van mijn gyn gelezen dat de IUI gewoon daar kan doorgaan, dus ik moet hier niet voor naar Leuven! Oef! T.e.m. IUI kan ik gewoon in Heusden blijven gaan en vanaf IVF verwijzen ze je door naar een ander ziekenhuis. Mijn gyn werkt deeltijds in het ziekenhuis hier 'om de hoek ' (waar we aan het bouwen zijn is het 100m er van af) en deeltijds in Leuven, afdeling fertiliteit. Ik kan dus gewoon in Heusden blijven verder gaan, moest dit nodig zijn... Dit vind ik al een hele opluchting!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Spannend maybe! Hier vandaag wel testdrang maar heb niet getest :)
    Morgen de uiterst gevoelige test doen als ik nog niet ongi ben.
    Oh ik hoop zo dat het wegblijft! Vorige ronde was ik nu al ongi.

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Alle duimen draaien overuren op dit forum!

12. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Heb langere cyclus dan ik dacht heb net ovu test gedaan vet positieffff dus mijn nod wirdt 27 jan

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hallo dames,

Ik duim voor je zwangels! En maybe dat klinkt goed hopen dat je een positieve test ik handen hebt deze maand!
    Hier nu 3dpo en me bmm is zo goed als gesloten.
    Wanneer sluit deze nou precies ik lees verschillend, paar dagen na eisprong,,gelijk na bevruchting...?
    Ik ga duimen voor een knal roze lijst!

Groetjes wish

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Thanks wish!

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Even een heel andere vraag he, zouden jullie spulletjes voor de baby van marktplaats kopen? Babykamer bijvoorbeeld?

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @mpo ja hoor geen probleem! Als je bedenkt hoe lang je bepaalde dingen gebruikt...dan ga ik er echt niet duur voor betalen. Het moet er nog wel goed uitzien.

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja je kan alltijd een nieuw matrasje kopen.. ik heb zelf voor een koopje bij m,n oudste een super mooie babykamer gekocht en deze bij de jongste ook gebruikt.. alleen nu is die wel aaridg gesleten hihi maar ga gerust weer op marktplaats kijken als we een kamer nodig hebben

18. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    ik zou dat ook wel doen, afhankelijk van wat je juist wilt hebben en de staat waarin ze zijn. sommige dingen wil je liever van jezelf maar meubeltjes kunnen heus wel vind ik ;)

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Aaarrgghh ik krijg een pukkel precies op het puntje van mijn neus....Even heel iets anders hahah...

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

dank jullie wel voor het duimen meiden..!!! ben echt zo zenuwachtig nu.. heb geen rust n me reet...

@zwangels: hoop voor ons beide een positieve test morgen meid..!!

@tielo: wat fijn dat je gewoon daar kan blijven meid

Deel Deze Pagina