Ik kon het niet laten.... Heb alvast getest net..! ZO WIT ALS DE SNEEUW DIE BUITEN LIGT... ..... En maar kijken of ik echt niks zie, niks helemaal niks, ook geen voorbedrukt streepje waar die hoort te zitten...
Mogge meiden, @maybe, ik zie m hoor!! Spannend! @zwangels, het is dinsdag! Heb je al weer getest? @hier, heb nu al een houten kont van t wachtbankje. En ik moet nog wel een tijdje. Vandaag een hangdagje met me kleine meid. Ze heeft waterpokken, is niet heel ziek, maar wel een beetje hangerig. Maar straks natuurlijk wel even een sneeuwpop maken. Voor de werkenden onder ons; werkse en rij voorzichtig Voor de meiden die ook lekker thuis zijn vandaag; fijne dag!
Goedemorgen dames! Ben net wakker, kon vannacht slecht slapen. Ga zo meteen testen, typ dit berichtje met mobiel in bed. @maybe zie ook een tweede lijntje! Zo zag mijn test er ook uit alleen kreeg het niet goed op de foto. Laat straks wat weten.
thanx lieverd voor het kijken... ik hoop echt zo dat ik hij dit keer duidelijker word en niet meer z,n fuck test wat niks blijkt te zijn
Wat vinden jullie meiden vandaag 14 dagen na positieve Ov. Test nu Nu dag 29 ( zie banner) is het beter te wachten tot dag 38 ?
Heb getest en het is een extra gevoelige test van 123thuistesten. Zie heel vaag eentweede streepje, kan ook het voorgedrukte lijntje zijn. Heb geen foto. Dus ik zal nu wel een langere cyclus hebben, was er wel vanuit gegaan. Nog steeds geen ongi of tekenen daarvan. Maar die test zou dan toch al knal moeten zijn? Grrr die onzekerheid voige ronde was dit dag 2 van de ongi!
Maybe en Zwangels jullie houden het nog even spannend zo te zien, vervelend die onzekerheid... hopelijk snel een mooi duidelijk roze streep al zag ik op jullie beide testen wel wat!
Zou ik dan hier ook nog op de lijst mogen? Dit wordt mijn 3e of 4e nod-lijst zonder menstruatie. Dus hopelijk mag dit keer mijn kleurtje veranderen! Aster14, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje NOD onbekend..En ik mag helaas op groen..