filet lust ik niet... maar een carpaccio bij m,n favoriete italiaan.. jammiej.... water loopt me al in de mond als ik er aan denk.. en daar kwijt je ook echt een GROOT bord
Denk toch dat de postbode mijn pakketje met testen niet meer komt brengen vandaag...ergens niet zo heel gek... Het blijft maar sneeuwen!
Ik eet ook gewoon alles hoor. Ga ik pas iets aan veranderen als ik een positive test in mn handen heb. Volgens mij kan t ook nog helemaal geen kwaad. krijg wel een beetje trek in carpaccio nu, mmmmmmmm
Dan hoef je alleen donderdag nog maar sterk te zijn. Meteen je plasje in de WC droppen.... dan kan t gewoon niet meer. Klaar voor Pink Friday!
Het is idd mooi Foto vanuit mijn kantoor (beetje jammer dat is de afbeelding op z'n zijkant weergeeft...) Jammer van het pakketje, maar dan kan ik in ieder geval geen test verslijten!
Nice!!! Pendelvrouwtje heeft voor jou precies dezelfde voorspelling als bij mij! Wel eind maart ... & daarna nog een jongen! Kan njet wachten hihi
ik eet gewoon net hetzelfde alleen probeer ik niet te overdrijven met alcohol (hoewel het best nog kan op zich) en rauw vlees....
Ik eet hetzelfde. je hebt inderdaad in het begin nog geen bloedband met het vruchtje, dus kan het nog geen kwaad. Als je een positieve test hebt is het vroeg genoeg om alles te laten staan. Ik drink wel minder, maar dat is meer omdat dat in het algemeen gezonder is . Hier is het pas net gestopt met sneeuwen er ligt zeker 15 cm op de straten. maar eens kijken hoe ik straks weer thuis kom
wat me vandaag ineens opviel is dat ik super gele urine had bijna fluoriserend nu in de middag is dit weer wat minder. Me rugpijn is weer wat gezakt. En wat betreft die pink friday!! ik hoop het voor jullie, ik heb graag volgende week ook een pinkday! groetjes wish
Ja, rustig naar huis tuffen straks en dan aan de boerenkool met worst , zin in!!! @eten: ik eet gewoon alles totdat ik een pos. test in handen heb. Ik ben over het algemeen niet zo'n drinker, dus dat scheelt al.
Hahaha, is goed, maar dan ook volgende week vrijdag. Want dan kan ik testen. @anoniempje, welkom, enne..iritant he. Dat je lichaam je zo aan t twijfelen brengt