Snap dat je ons om advies vraagt. Ik zou ook denken dat je zwanger bent of dat je een vmk hebt gehad. Een langere ongi met 1 dag bloed en verder veel bruinverlies heb ik vorige maand ook precies hetzelfde gehad. Bij mij is het toen geëindigd in een vmk, maar ook 2 wkn daarna nog redelijk positieve zw testen. Heb je wel krampen of buikpijn gehad tijdens je ongi? En idd ik zou je gyn ook erns proberen te bellen. Sterkte en succes.
Aller eerst voor iedereen de beste wensen, gezondheid, geluk, liefde en heel veel goede seks met zwemmende zaadjes op zoek naar een eitje! Mmmarian.. Zoals ik je verhaal lees zou ik denken aan een vroege miskraam, maar je hebt geen krampen gehad oid.. Dus misschien zit het wel goed en ben je gewoon heerlijk zwanger! Vervelend die feestdagen en dat je daardoor langer in onzekerheid zit. Kan niet anders dan voor je duimen! @hier: nog geen ei pijn gehad, gelukkig maar.. Nu op dag 14 volgens mij. We hebben niet gematigd met kerst en oud en nieuw (oke, ik stiekem wel). Geen temp. Deze maand, geen ovu testjes.. Gewoon blijven klussen met elkaar en hopen dat ons jaar goed mag beginnen Vandaag verder de verplichte bezoekjes haha!
Mag ik ook op de lijst? NOD 29 JAN. 4dogs82, 31 jaar, ronde 23, 1e kindje Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Mag ik op de lijst? GewoonSamen, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD 29 januari Voor iedereen nog de beste wensen voor 2014, dat iedereen maar mag krijgen wat zij het allerliefste willen
@mmmarian, klinkt inderdaad als zwanger, ovutesten kunnen daar natuurlijk ook op reageren. Balen dat je zo lang moet wachten, niks aan. Hoop dat je gyn eerder tijd voor je heeft. Zou wel goed voor je zijn als je weet waar je aan toe bent. Niks erger dan onzekerheid. @ovutesten, ik heb ook de wondfo one step testen via amazon.co.uk, hele fijne en prettige testen. Ik begin meestal rond dag 10 met testen en test rond 10 uur, omdat dat het handigste is icm werk en thuis denk ik er niet (genoeg) aan.
Ik zat eens zo te kijken. ..ik ben er ook eentje die vroeg test ...dus paar dagen voor NoD maar dan zie ik echt een paar die een vroege miskraam hebben gekregen en dat lijkt me echt erg. Ben je eindelijk blij omdat je een plusje ziet of een streepje en dan paar dagen later toch ongesteld... Toch maar wachten tot NOD.dus....pfff
@ Chriss, klopt. Had ik ook. Je maakt jezelf helemaal gek met testen. Dus heb voor komende maand ook voorgenomen om eerst af te wachten of ik echt ongi wordt. @ hier: voel me echt raar. Ongi was ver voorbij en nu ineens weer slijm met rood. En mijn rechterborst doet zo'n zeer. Niet normaal...... maar waar die pijn vandaan komt, geen idee.
Allereerst wil ik iedereen een gezond en vruchtbaar 2014 wensen! Dat al onze wensen maar uit mogen komen! Ook hier in december een negatieve test, helaas. Graag wil ik ook op de lijst van deze maand. Bibaboe, 37 jaar, ronde 35, 3e kindje Wij hebben al twee kinderen van 11 en 7 jaar, maar zouden graag nog een derde willen. Helaas laat dit al een hele tijd op zicht wachten. Van onze eerste waren we binnen 4 maanden zwanger, de tweede liet bijna 3 jaar op zich wachten. Nu wachten we ook al bijna 3 jaar op een derde. We hebben besloten om nog door te gaan met "proberen" tot april dit jaar. Dan wordt ik 38 en dan stoppen we. Voor mijn gevoel word ik dan te oud. Nou, ik ga nog even de restjes oliebollen opeten
Mag ik ook weer op lijst? mamasmeisje, 30jaar, ronde 8, 2e kindje, NOD 24 januari Veel succes allemaal!!
Pffff ik kan geen oliebol meer zien! Iedereen een gelukkig 2014, hopelijk met veel roze! Iedereen fijne dagen gehad? Hier was het druk maar gezellig, maar ik ben blij dat het weer even voorbij is m die gekke dagen. Over tien dagen begint hier de klusperiode weer, dus nu ff helemaal niks doen is ook wel eens lekker.
Mag mijn nod veranderd worden, plotseling vroege positieve ovulatietest. lasas, 28 jaar,1e kindje,3e ronde na mk, nod 17 januari Thanks!
NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34, 34 jaar, 2de ronde, 5de kindje (1vlindertje) Furby, 27 jaar, ronde ?, 1ste kindje Dreamer02, 27 jaar, ronde 7, 1ste kindje MMMarian, 31 jaar, ronde 10 (MMM), 3e kindje Jessica , 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje 17: Yaisa, 30 jaar, ronde 7, 1ste kindje Wendy27, 29 jaar, ronde 30+-MMM, 1e kindje Lasas, 28 jaar, ronde 3 na miskraam, 1e kindje 18: Chriss, 28 jaar, ronde 2 MMM, 1ste kindje Lieveliefie, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Elf84, 29jaar, ronde 2 (na curretage), 1ste kindje 19: Hartendief, 25 jaar, ronde 7, 1ste kindje Petrouschka, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Zwangels, 31 jaar, ronde 30 (ronde 21 na vroege miskraam), 1e kindje Annn, ronde 1, 1e kindje 20: Momo81, 32jaar, ronde 3, 2e kindje Juf1985, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 17, 1ste kindje 21: Starry, 29 jaar, ronde 5 na miskraam, 2e kindje AzA, 27 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje 22: Mipsie, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje AngelaV, 23jaar, 4e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, vierde kindje Vlindertje123, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Dribbel1978, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje 23: smnee, 22 jaar, ronde 18, ronde 5 na miskraam, 1e kindje Mamajen, 27 jaar, ronde 2, tweede kindje Angela123, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Nahlatje, 20 jaar, ronde 10, 1e kindje Moon, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje 24: wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Lix, 31jaar, ronde 9 , 2de kindje Marjolein24, 29 jaar, 1ste ronde 3de kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje 25: Mireille74, 39 jaar, ronde 14 (incl. 4vroege miskraam), 4e kindje AugustusMama, (nog) 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Claudia, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 26: Jemm, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje Bibi24, 3e ronde na mk , 2e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 42, 1e kindje Armanda, 31 jaar, ronde 3 (1ste ronde na MK), 1ste kindje Flora01, 25 jaar, 9e ronde mmm, 14e ronde totaal, 1e kindje 27: Butterflyzz, 30 jaar, ronde 16, 1ste kindje 28: Bumbaaa,34 jaar, ronde 5 na miskraam, 4e kindje 29: Adriana85, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 23, 1e kindje GewoonSamen, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 30: 31: NOD? Yupgup, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Bibaboe, 37 jaar, ronde 35, 3e kindje Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Whaaa ik was ook net bezig, moest allees de laatste er nog bijvoegen en toen las ik jouw bericht. H hihi aldat werk voor niks haha
Fijn trouwens dat ik niet meer alleen ben op de 29ste @Michiee mss kun je beter meekletsen in het februari nod-topic? @Annnn jij zit in de eerste ronde hoor, nu ga je het voor het eerst echt bewust proberen dus ronde 1 toch? veel succes en plezier @4dogs82 jeetje ronde 23 al, hebben jullie al 'hulp' op dit moment? of nog helemaal zelf proberen? @Armanda wat vreemd die pijn in je borst. Misschien toch eens aankaarten bij de huisarts? @Bibaboe phoe ronde 35 dat is al een lange tijd, hopelijk is het jullie toch nog gegund om een derde kindje te krijgen. @lasas had je vandaag een positieve ovulatietest? Dan is je nod toch 15 of 16 januari? In elk geval veel klusplezier! @Chriss hier ook een vroege tester. We zullen het over een week of 3 wel zien hoelang we het volhouden hihi Nu ga ik ff een filmpje kijken lekker op de bank. Morgen weer werken daar heb ik geen zin in...
Ooooooeee ik ging een ovulatie test doen en ik zie al een klein streepje! Jippie! Is mn ei dan dit keer wat eerder....zou top zijn! Na hoelang (hoeveel dagen) hebben jullie meestal een knaller?
Hopelijk komt hij eerder. Ik heb altijd wel een licht streepje dan word ie paar dagen donkerder en dan weer 2 dagen lichter en dan de dag erna een knaller heel vreemd altijd haha! Kan ook niet wachten wanneer me ei eraan komt