11 dpo, februari 2011, omo witte test. 8 november 2011 dochter geboren De test werd pas op 14 dpo positief! Het kan dus zeker wel! Ik testte vrij vroeg, maar had toen altijd korte LF (12dgn) Voor alle meiden in onzekerheid: sterkte!
He balen zeg, ik had gehoopt op meer posi testen en minder ongi's :x Sterkte aan de dames op rood Moed aan degenen met een witte test
Ik ben ook niet e ht van de tuurstreepjes maar zag ook wat bij jou hoor ryanne. Ik zit heel de dag met dat mantra in mn hoofd geen bloed geeft moed! Alleen durf ik nu niet naar de wc haha
Ik wil ook graag op het lijstje Duvellie, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2. Vorige ronde een vroege miskraam gehad. Heb mijn cyclus op 28 dagen gezet en dan zou de 21e mijn NOD zijn. Heb gister en eergister al 2 testen gehad die omowit waren.. Ben de hoop een beetje verloren en ben al 2 dagen echt heel somber . Voor alle positieve testers, gefeliciteerd!! Geniet ervan :-D Voor alle rode dames, balen!! snel op naar een volgende ronde! En voor alle twijfelaars en dames die afwachten.. Succes!!
Knuffel voor alle meiden die het gebruiken kunnen Ik mag verplaatst worden van 28 naar 31 Januari,m`n ei heeft een beetje vertraging opgelopen
nou pas na 6 minuten ong. heb hem gedaan kop koffie en ontbijtje gepakt. keek ik weer toen was dit maar weet niet wat ik er van moet denken..
Heel lief van jullie allemaal dat jullie toch een streepje denken te zien maar ik heb dat testje vanochtend onder elke lamp in m'n huis bestudeerd als of m'n leven er vanaf hing en zag echt niks.. Dus lijkt misschien zo omdat het daar wat geler is van de urine, of optie 2 misschien is m'n zicht om 6 uur nog niet grandioos als ik vanavond thuis kom zal ik hem even "ontpissen" haha en dan maak ik nog een foto. Bah schiet maar niet op op m'n werk. Ik ben enorm onproductief vandaag..
Hoi meiden, Ik zou eigenlijk in NOD topic februari zitten, maar ik heb een vroeg ei gehad. Aan mijn ovu testen en temperatuur te zien is mijn eitje gisteren gesprongen, dus dat houdt in dat mijn NOD 31 januari is. Ik wil me hier daarom graag aanmelden. MRCD, 26 jaar, ronde 14 (ronde 2 na vmk), 1e kindje.
Meid toch.. Was zo blij voor je toen je zwanger was.. Wat erg dat ik je hier weer moet tegen komen.. Ik zal heel hard voor je duimen! ps: dit is een hele leuke nod groep dat maakt het wachten wel wat fijner. Liefs
Wat doe jij nou hier?! We zouden elkaar niet meer tegen komen.. Balen dat je een vmk hebt gehad. Dit is wel echt een hele leuke groep, veel actieve dames en we vinden elkaar soms ook heel grappig! Hoop voor je dat je snel een plakker hebt!
Hallo allemaal, Als eerste bedankt allemaal voor de felicitaties! Even weer alles terug gelezen @Nicole81 Welkom in ons lijstje! @Marjolein25: Gefeliciteerd zeg! ik zag ook meteen je lijntje!! @Ryanne1991: Kop op, volgens mij zag ik ook iets!! Je maakt nog sowieso een goede kans! zolang je nog niet ongi bent is er hoop! @AnElisa: Wat jammer dat het rood is voor jou, Ik wens je wel heel veel geluk toe volgende ronde! Ik gun het je echt! @Petrouschka: Dikke knuffel! @Hartendief: He wat naar weer een negatieve test maar ook voor jou kop op geen bloed geeft moed!!! er is nog hoop! OWH lees nu toch een streepje!!! hoop het zo voor je!! @AngelaV: Ik hoop het zo voor je dat het raak is, ik zie wel iets, maar ben niet super zeker, maar toch voorzichtig gefeliciteerd! @Yupgup: Wat k*t weer een witte maar kop op ook jij hebt nog kans!!! @Dreamer02: Wat enorm balen dat je op rood bent volgende ronde hoop ik voor je dat het raak is! @AmandaH: Welkom op het forum en dit topic! @Starry: Wat jammer voor jou ook rood hopelijk is het raak volgende ronde voor je! @Duvellie: Welkom op het lijstje @vlindertje126: Ik denk ook iets te zien!!! spannend! @MRCD: Welkom welkom!! @Momo81: Ik duim voor je!!!! het is een goed teken!!!! Even een ego berichtje.. Vind t lastig want voel me beetje schuldig voor de gene die op rood staan of steeds een witte krijgen :S Hier vanochtend een digitale test gedaan in de hoop dat mijn vriend nu eindelijk t wel gaat geloven dat het positief is. Dokter gebeld en volgende week naar de verloskundige. Ik duim echt voor jullie allemaal en blijf lekker mee lezen en reageren op jullie!! Het is jullie zo gegund!!!!
Vind het zo schattig dat de roze dames zich schuldig voelen. Maar dames dat is toch helemaal niet nodig! Jullie moeten lekker gaan genieten van alles! Jullie zijn zwanger! Ben echt zo blij voor jullie! Gefeliciteerd voor de roze dames!