Uhm... dat denk ik haast niet haha.. Heb voor haar snoep tomaatjes en smeer dan gewoon een broodje voor haar als ze het vlees niet wilt eten
Jeetje bibaboe, wat heftig! Heb je ooit alternatieve weg overwogen? Zoals acupunctuur of osteopathie?
Nee, eerlijk gezegd heb ik daar nog niet aan gedacht of in verdiept. Ga vanavond even kijken als ze uit logeren is. (dat is nog niet zeker, want ze begint weer te twijfelen)
Je mag je shit hier dumpen hoor . Hopelijk lucht het ook een beetje op. Waarom ben jij dan thuisgebleven? Had ml dat dan niet beter kunnen doen, zodat jij even bij kon komen?? Heeft je man er ook zo'n last van als jij?
Pas mn eten ook vaak aan omdat gup nog niet alles eet. Als ik echt iets wil eten wat zij niet eet,maak ik gewoon wat anders voor haar. Maar eerlijk is eerlijk, sinds die kleine ben je wel verplicht vaker gezond dan ongezond te eten
Hahaha wij ook hoor! Friet gaat tegenwoordig in de actifry en als we pizza eten eet gup gewoon mee. ( zolang ze maar bolognese pizza krijgt, want dat is de enige die zij lekker vind)
Zwangere dames: gefeliciteerd Meiden op rood: balen voor jullie. Hopelijk volgende ronde meer succes! Meiden op wachtbankje: Succes. @hier: ook op wachtbankje. Zit nu 13 DPO. (2 dagen voor NOD). Eergisteren en gisteren last van drukkende hoofdpijn. En wat grieperig gevoel. Gisteren ook wat hogere temperatuur (37,2) vanmorgen 0,1 graad lager. Ben benieuwd waar dit heengaat. Ook wat last van nat gevoel van onder (sorry voor dit onsmakelijke praatje) Heb wel een zwangerschapstest van Predictor Early liggen. Misschien morgen of maandag maar eens proberen...
Hahaha, ja hier ook. De mozzarella vindt ze toch nu niet zo lekker meer...als de pizza afkoelt is het ook net rubber . Maar idd weer eens bolognese halen voor haar, die van a.h. vind ik persoonlijk erg lekker hihi.
@bibi en angela: gaan jullie ook 's middags een testje doen? Om te kijken of ie dan donkerder (sommigen testen 's middags donkerder ) is?