Jemig wat balen zeg Yupgup, Nahlatje, Momo en Hartendief! Had het jullie zo gegund! Wie weet spreken we elkaar weer in het volgend topic! Lijkt me gezellig. (Hoewel ik natuurlijk liever een positieve test in handen heb komend weekend) @hier is de verjaardagsvisite van manlief weer naar huis. Wij gaan met z'n viertjes nog even gezellig gourmetten vanavond. Kan niet echt zeggen dat ik heel veel trek heb... Normaal zijn chips en hapjes niet veilig voor mij. Maar dit weekend trekt het me totaal niet! Misschien dat ik a.s. dinsdag wel al een testje ga wagen. Dan is ml jarig. Zou toch zo tof zijn als het dan positief is. Zou dat al kunnen op 10/11 dpo?
Vraag me af waarom je zo lang moet wachten vooraleer je kan weten of je zwanger bent. Dat wachten is zo balen.... Vandaag 3dpo. Hoop da'k het volhoud om te wachten met testen.
Ff me verhaaltje doen kan op blauwsinds vandaag test was Omo wit helaas heb echt het gevoel zwanger te zijn maar blijkbaar kan je lichaam je echt goed voor de gek houden Temp. bij gehouden en daar was 9 DPO echt een mega dip normaal na ei 37,3 nu was die 9 DPO 36,7 mega dip dus voel me ook best zwanger maar test zegt nee temp. is wel nog steeds 37,3/37,4,.. Haat me lichaam echt nu!
hoi Rozientje, ik zie dat je ook aan de clomid bent, leuk om lotgenoot te hebben Wel grappig, zag dat je FM op 13/1 16 mm was en 3 dagen later gesprongen. ik 'leg altijd grote eieren'... FM op 10/1 was 17 mm, eisprong pas woensdag erna (15/1). maar ja, maakt niet zoveel uit geloof ik als ze maar tussen 18 mm en 30 of zoiets zijn? heb mn NOD op 28/29 januari. heb je altijd een LF van 12 dagen? nou hopelijk wordt dit hem voor ons allebei! groetjes Julia
Spannend allemaal hier!! Is er nog een weekendtesterslijstje voor komend weekend?? Ik wil er graag op bij 24 jan! Succes allemaal met testen! En gefeliciteerd voor de zwangeren!
Wie kan zich pagina 194 nog herinneren dat jullie iets Zagen maar ik zelf niet en dat ik er water op zou gaan doen om te zien of er wel een streepje was? Ben de badkamer aan het opruimen dus pak de test om weg te gooien denk ik hmm zie ik nou toch iets of verbeeld ik mij het.. Maar die was nog van vrijdag dus.. Ik ga morgenochtend met cb met indicator testen want die had ik nog liggen en ik kan niet meer tot dinsdag wachten.. Temp is nog steeds 37,3
Rond je ovu staat je baarmoedermond juist heel erg hoog, is ie zacht en staat ie open. Buiten vruchtbare periode laag, hard en gesloten... @tosti: ik gebruik tarwekiemolie. wat veel.dames op rood vandaag. Iedereen dikke knuffel. De dag uit heeft me veel afleiding gegeven gelukkig. Ongi zet nog niet door, maar dat verwacht ik ook nog niet. Zal op zn vroegst woensdag, maar wrs vrijdag pas doorbreken. Heb wel erg veel last van mn onderbuik...