Nod lijst 16 t/m 31 januari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebi34, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nou ik ga morgen ongi worden denk ik......nu al wat roze slijm :(
    Pfff wat wordt ons geduld op de proef gesteld.
    Ben er zo zat van!

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is echt een klote gevoel he als je dan toch ongesteld word :(

De afgelopen 2 maanden kreeg ik op dag 36 een beetje bloed en op dag 38 brak het echt door. Gister was dag 36 en heb geen bloed gehad! Dus wie weet, maar ik voel nog helemaal niks. Dus ga er maar vanuit dat ik morgen ongesteld word.

Ben wel voor het eerst begonnen met teunisbloemolie om m'n cyclus wat korter te maken maar dat heeft dus nog niet geholpen helaas.

3. AmandaH

AmandaH Actief lid

17 jan 2014
    106
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Even snel een ego bericht voordat ik naar mijn werk moet :(
    helemaal geen zin in!

Vanmorgen weer een test gedaan.... negatief.
    Pff snap er echt niks meer van. Nu 3 dagen over tijd en nog steeds geen tekenen van mijn ongesteldheid te merken. Ben ik nou zwanger of komt het er nou echt aan?

Ben met vlagen misselijk en heb elke keer weer zin om te eten. Verder stond ik vanmorgen op met erge hoofdpijn. Het is echt blue monday vandaag :(

Iedereen die nog moet testen heel veel succes!

Alle dames op rood heel veel sterkte en geluk in de volgende ronde!

Bijgevoegde bestanden:

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kwam even spieken hoe t is met de meiden van t vorige nod topic, helaas dames op rood :( jammer, hopelijk volgende ronde op roze!

iedereen op roze gefeliciteerd!

5. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hier ook weer een negatieve test. Had wel erg lichte urine maar ja kword hier echt gek van heb nog steeds het gevoel echt zwanger te zijn maar dit is killing zeg, word dan gewoon ongesteld stom lichaam!

6. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Temp gezakt van 37,3 naar 36,7 en cb zegt niet zwanger. 8 februari 2013 begon m'n eerste ronde..Dus het is nu een feit dat ik niet binnen een jaar zwanger ben geraakt :( pf voel mij echt k*t. Zodra ik ongesteld ben moet ik weer bloed prikken voor alle waardes. Ik snap het niet meer. Vriend is super vruchtbaar, volgens de gyn is er bij mij ook niets mis, alle waardes en hormonen zijn prima.. We klussen om de dag en op de dag van de eisprong maar waarom ben ik nu nog steeds niet zwanger.. Misschien is het me gewoon niet gegund door het lot.. Nu m'n aandacht dan maar focussen op m'n vakantie naar Afrika.
    Succes nog voor iedereen op het wachtbankje

Xx

7. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff veel mensen hier niet zwanger. Wat rot voor jullie!! :(
    Ik na drie dagen te vroeg ongesteld te zijn geworden en een veel te lichte menstruatie te hebben gehad, zojuist toch maar getest. Ik bleef mezelf namelijk hoop geven door pseudomenstruatie etc, maar test witter dan wit...
    Zucht, ik ga weer slapen.

8. AmandaH

AmandaH Actief lid

17 jan 2014
    106
    0
    0

Gatverdamme jij ook al? Frustrerend dit he?

Wanneer ga je weer testen?

9. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Goedemorgen meiden! Ik zie wat vervelende berichtjes voorbijkomen :( Ik hoop voor iedereen op rood dat het de volgende ronde raak is!

Ik voel me beetje apart. Had vorige week bij het afvegen een druppel bloed en wat bruinverlies en dit heb ik normaal nooit! Sinds gister heb ik last van m'n buik, beetje het gevoel als ongi krampen en vooral als ik heb gegeten. Net op de fiets naar werk voelde het ook raar in mijn buik. Wat zou dit kunnen zijn denken jullie? Mijn nod is 29-1

10. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha Meiden,

Ik kom hier graag mee praten....pffff wat is het toch spannend allemaal. Wij zijn weer bezig om zwanger te worden nadat we op 10 oktober bij 22 weken zwangerschap zijn bevallen van een heel lief, klein meisje. Ze had een complexe hartafwijking waardoor we hebben gekozen om de zwangerschap af te breken.

Nu dus weer bezig met de 1e ronde... ik wil zo graag weer zwanger worden, onze kinderwens is nog nooit zo groot geweest! Mijn NOD is 27 januari, vind het erg spannend. Ik ben hyper gefocused op allerlei signalen van mijn lichaam (krampen ja of nee, gevoelige borsten ja of nee, extra vermoeid????). Maar toch maar afwachten.

Meiden hoop dat er veel zwanger raken deze maand!

Nikkei, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje *

11. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    spannend vandaag mijn eerste NOD ( dit betekend toch niet ongesteld zijn dag? )

Pleaaaseee let it be! :)

12. AmandaH

AmandaH Actief lid

17 jan 2014
    106
    0
    0

Jeetje wat heftig zeg! Sterkte daarmee!

Dat is zeker allemaal spannend, nou ik zal voor je duimen!
    Ben erg benieuwd, heb je al wat signalen?
    En welkom hier :)

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat een rot berichten toch weer :(

Hier weinig en slecht geslapen. In bed,.toen Ml al sliep, kwamen de tranen. Ben echt een dweil vandaag....

Temp is omlaag, dus zal één dezer dagen wel doorzetten

14. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    Ik heb zelf wel krampen gehad gisteren dat ik dacht neeee niet ongesteld worden.. maar ja zwanger zijn voelt ook zo zeggen ze? en wel vorige week de hele week last van zuurbranden in de ochtend en gisteren wat gevoelige borsten. Maar zaterdag negatief test ( kon me niet inhouden om te testen)

Van mijn andere zoon was ik al 6 maanden zwanger (of meer) en had ik geen enkele symptomen, dus zo bang dat ik er weer laat achter kom, liefste zou ik elke dag een test doen. maar ja dan maak ik me zelf helemaal gek

15. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden heluuuuup!!!
    Dit is voor mij ronde 1 dus Vl. En ik zijn er niet zo mee bezig. Vrijen wanneer we willen etc. Ben al 8 mond geleden gestopt met de pil maar we gaan er nu pas echt voor. Ik heb wel de app womanlog gedownload op mijn mobiel toen ik al gestopt was met mijn pil om mijn cyclus bij te houden. Mijn cyclus was steeds of 30 dgn of 34 dgn. De gemiddeld volgens de app 31 dgn. Dus volgens de app was mijn ovulatie op dag 18 afgelopen woensdag. 1 week ervoor had ik lichte krampen maar duurde niet lang paar uurtjes. En tja afgelopen woensdag begon echt pijn beneden bij mijn eierstokken geen idee links of recht omdat ze zo heftig waren. 1 dag voor mijn mogelijke ovulatie woensdag dus wel sex gehad sindsdien niet meer omdat het nog steeds pijn doet iedere dag hele dag doen. Het is niet echt extreem maar echt steeds krampen. Ook ben ik in de ochtend en avond iedere dag misselijk. Niet gespuugd. Verder heb ik volgens de app volgende week woensdag mijn nod kan ook eerder zijn aangezien dit gemiddeld was? Vandaag ga ik tijdens spreekuur de dokter bellen ik denk niet dat ik zwanger ben we zijn net begonnen en na en tijdens mijn ovulatie geen sex gehad. Als het nou mijn ovulatie was. Wie herkent dit? Ik wordt gek van dit gevoel! Alvast bedankt

16. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    OW ja en vergeten te zeggen ik heb dit nog nooit gevoeld ook nooit zo heftig krampen bij ovulatie pffff

17. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Knuffel!

Ook voor de rest van de rode dames.

Sorry, heb niet alles bij gelezen. Zijn er nog roze dames bijgekomen?

Zal nog wel een beetje mee spieken, maar het ook voorlopig wat meer loslaten..

één voordeel, kon gisteren wel lekker carpaccio eten..

18. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Spannend Momma, geen idee wat het kan zijn. Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Succes!

Wat weer een depri berichten zeg deze vroege ochtend. Had gehoopt dat we er een roze maandag van zouden maken ipv toch die bluemonday ;)

@hier voel me zwanger. Vooral 's avonds trekkend gevoel onder in mijn buik aan de zijkanten en steken op het schaambot. Verder slecht slapen, zere borsten, veel plassen (vannacht voor het eerst ook 's nachts) en een misselijk gevoel bij vlagen. En alles stinkt zo! De kattenbak ruik ik de hele dag, koffie is niet lekker meer. Gisteravond gegourmet en nu ruikt het hele huis naar vieze baklucht... Volgens manlief valt het allemaal wel mee, maar ik ruik het toch echt!

Net toch maar gezwicht en een testje gedaan. Zo'n plusjestest van Kruidvat. Helaas negatief... Nu zit ik op 9 dpo dus kan natuurlijk nog steeds, maar ja wachten is niet echt mijn ding:p

Hoop toch nog op wat positieve berichten vandaag!

Ik ga even aan het werk. Baal stevig want een klant heeft me met een opdracht in de steek gelaten met de opmerking "ach, we zien wel wanneer we het dan doen". Niet realiserend dat ik mijn boterham hiermee verdien als kleine zelfstandige... Dus dat is even balen:x

19. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dankje meid! Nog steeds zo licht ongesteld? xx

20. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Nee, echt ontzettend ongesteld nu..
    Door naar de volgende ronde, nummer 8!
    8x scheepsrecht? Laten we het hopen.
    Alcoholvrij op wintersport, pleeaasseee!

Deel Deze Pagina