Hoi allemaal, Tijdje niet hier geweest, zie al wat meiden op roze staan! Gefeliciteerd! Meiden op rood, jammer succes de volgende ronde! @hier, inmiddels jarig geweest dus mijn leeftijd mag worden aangepast AugustusMama, 29 jaar, NOD 25 januari, ronde 9, 2e kindje Verder eisprong hier gehad, niet zo duidelijk gevoeld deze maand, maar wel mijn afscheiding van structuur zien veranderen. Man en ik hebben in elk geval ons best gedaan die week Heb einde van de week mijn NOD en ben heeeeeel benieuwd!
Haha, dat is wel een voordeel. Ik heb volgende week drie verjaardagen in het weekend dus kan dan ook lekker aan een wijntje, ook wel een soort van voordeel
Jeetje wat word hier veel gekletst, ff een dagje niet online geweest, ga niet alles teruglezen hoor, mij teveel werk Gister een hele leuke dag gehad met een stel meiden in monkey town, wij hebben allemaal kindjes in de zelfde leeftijd dus dat was heel leuk, alleen vind mijn zoontje binnen speeltuinen helemaal niets, en klemde zich alleen maar aan mijn vast. Ik voel me nog steeds het zelfde, heel erg moe en heel erg misselijk. Ga denk ik woensdag maar eens een testje er tegen aan gooien. Om 13 uur moet ik weer werken, heb er echt geen zin in, ga liever slapen
Damessss.. Kom ik weer aan met mijn domme vragen hoor. Van de week bij de action geweest en zag ovu testen liggen, heb ze meegenomen en gelijk getest om te kijken of ze goed werken. Dus(eergisteren, gisteren en vandaag) gedaan en ze zijn redelijk positief. Hebben de action testen altijd een lichte streep??
Ik heb geen ervaring met de ovulatietesten van de action (heb ze wel liggen) maar als ik jouw foto zo zie vind ik ze negatief, mij is altijd verteld dat de teststreep gelijk of donkerder van kleur moet zijn dan de Controlestreep. Dan volgt tussen 24 en 48 uur je ei. En domme vragen bestaan niet meid
De ovutesten van action zijn pas positief als beide lijnen dezelfde donkere kleur hebben (misschien de teststreep zelfs nog donkerder dan de controlestreep) Toevallig deze maand dezelfde vraag gesteld Gewoon nog even door blijven testen. Wanneer ze echt donkerder worden dan bij voorkeur 1x 's morgens rond 10 uur testen en 1x 's avonds rond 18.00 uur testen om zo je ei niet te missen!
Nou mijn ei heb ik al gehad, rond die lichte hcg test... Zaterdag is mijn NOD dus lijkt me bijzonder als mijn ei nu pas zou zijn
Hmmmm..... Ik volg het ff niet meer. Waarom dan nu ovu testen als je je ei al hebt gehad en zaterdag je nod zou moeten hebben?? Misschien ben ik te duf hoor, maar ik snap het echt niet.
Haha, zoals ik zei omdat ik even wou kijken of die action testen wel goed werken.. Maar had eigenlijk geen streepje verwacht dus vond 't weer een bijzonder geval
Aahhhh zo, zei toch dat ik duf ben Ik zou als je ckerheid wilt hebben of ze werken bij je volgende ovulatietesten deze gewoon naast andere ovulatietesten gebruiken, dan kan je zien of ze werken en je bent zeker van je ovulatie
Je had beter de zwangerschaps testen van action mee kunnen nemen Je kan pas zien of ovutesten goed werken als je rond je eisprong zit
Die heb ik ook natuurlijk! Net nog negatief maar 't is ook wel erg ver voor 'n nod. Ja nou dacht hij moet nu negatief zijn anders zijn het stomme testen maar lees net dat we altijd een LH hormoon aanmaken, lullig!
Goedemiddag Dames, Wat een geklets weer in een paar uur tijd. Jammer dat maar 1 dame hier een streepje zag op mijn test. Ik weet dat je een test niet meer na een half uur mag aflezen, maar hij zit er nu zo uit. Zie onder.... Ook worden mijn borsten steeds gevoeliger, stond net even bij een collega en ze voelen zo vol aan en doen dan echt zeer..... Nu heb ik December een miskraam gehad en omdat ik eerst ongi was, daarvoor negatieve/vage lijntjes testen, wist ik meteen dat het niet goed zat. Een week daarna toch een positieve CB in handen en toen kreeg ik hetzelfde gevoel in mijn borsten. Nu heb ik dus het gevoel dat het deze keer wel goed zit, omdat ik voor mijn NOD al zon pijnlijke borsten heb. En ik had bij die miskraam ook 1 week voor mijn NOD een hele pijnlijke steek in baarmoeder/eileider. Daar denk ik nu ook steeds aan .. Dat die steek destijds de miskraam is geweest of kan dat niet? Hoor graag jullie mening!
Als ik m'n hoofd een beetje schuin houd, dan zie ik in het negatief geloof ik een heel vaag lijntje! Spannend!