Niet leuk is dat hele dag staan! Ik sta ook het grootste deel van de dag ben blij als ik zit! Borstenpijn vind ik het ergst. het rare is normaal heb ik vanaf mijn ei tot menstruatie onwijze pijn echt dan ook bij alles wat ik doe sta ik te jodelen en nu dus niet ze zijn wel een soort van gevoelig maar dan op een rare manier net alsof ze de hele dag in een te strakke bh hebben gezeten en dan je bh losmaken. Die bevrijding die je dan voelt die gevoeligheid heb ik nu soort van beurs gevoel. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen. ikwilookduidelijkheid!!
Staat in alle gebruiksaanwijzingen geen idee waarom. En ja dat is dan idd wel duidelijk. In principe ben je na het verwijderen van een spiraal meteen weer vruchtbaar. Voor mijn zoontje heb ik ook zo'n 10 jaar geen eigen natuurlijke cyclus gehad en na het verwijderen van mijn spiraal had ik deze meteen weer, vorig jaar 18 november spiraal verwijderd en weer meteen een cyclus. Wel vervelend dat je nog helemaal geen zicht hebt op je cyclus, maakt het klussen ook niet echt makkelijk.
Mijn borsten zijn nu niet extreem gevoelig, maar meer een soort van beurs gevoel als ik van beneden naar boven wrijf over mijn tepels. Ook last van lage rugpijn. En nu ik op de bank zit met de laptop op schoot, voel ik steeds van een soort plopjes in mijn onderbuik/darmen. Vanavond tijdens het koken voelde ik mijn schaambot echt branden. Toen ik aan tafel ging zitten deed het pijn alsof ik ergens op ging zitten. Dit trok wel weg. Ik heb fibromyalgie en dus veel en vaak pijn in mijn gewrichten en pezen. Tijdens mijn vorige zwangerschappen was de pijn nagenoeg verdwenen dankzij de hormonen in mijn lijf. Toevallig viel het me vanmiddag op dat ik iets minder pijn heb dan standaard. Zou het dan toch??? Dat er al iets van hormonen in mijn lijf komen??? Hoop het zo! Ik ga donderdag of vrijdag weer testen. Vandaag 2x wit.
Het gaat erom dat je voor een ovulatietest niet je eerste urine gebruikt want die is té geconcentreerd. Als jij dus om tien uur pas uit je bed komt moet je niet om tien uur testen Voor zwangerschapstests maakt het niet uit, hoewel je vóór je nod het beste ochtendurine kan gebruiken. Dan zal hij eerder reageren doordat je concentratie hcg evt. hoger is Correct me if I'm wrong
ja dat heb ik dus ook! Net zoals je borsten dan, komt er bij jou ook een soort van druk op je tepel te staan als je van boven naar je tepels wrijft??? Ik herken dit dus echt niet Oooo en ik hoop het zo voor jou dat het icm je ziekte nu een teken is! Spannend!
Weltrusten wintersun. Goedenavond allemaal. Gefeliciteerd ladebs! duidelijke plus Ik zal even wat teruglezen ;p
Wat toevallig ik heb ook fibro. Maar voor mij de eerste zwangetschap. Hoop ook dat mijn klachten minder worden!
@ Zere borsten : dat heb ik de ene maand enorm erg (deze maand ook), de andere maand totaal niet.. maar bij mij zegt dat dus niks @ Smnee, lastig hé dat ontwijken @ bibaboe, balen van je negatieve testen, maar wat je zegt, pas 9dpo, alles kan nog @ MRCD, gezellig! Het dochtertje (3,5jr) van mijn zusje komt hier soms in het weekend een nachtje logeren, ik vind het altijd een feestje @ Bbtje: Ik heb mijn eisprong meestal op cyclus dag 14 (of iets eerder of later), dus ik test meestal vanaf cyclus dag 9, als het 2e lijntje dan nog heeel licht is sla ik de volgende dag over en test pas weer op cyclus dag 11. Ovulatietesten mag je niet met ochtend urine doen, verder maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe laat je test... En wat Wintersun zegt, gewoon nu alvast 1 doen aangezien je nog niet echt zicht hebt op je cyclus @ Blessing2014, 'k hoop voor je dat de Clomid heeft geholpen deze ronde, lijkt me geen pretje om dat te moeten nemen. @ Zwangels, lastig dat roze verlies... maakt je onzeker.. 'k hoop dat het niet doorzet
Dankjewel dames voor het meedenken, dan gooi ik er morgen een ovu-testje tegenaan om te kijken waar ik sta in m'n cyclus. Heb nog niet zoveel testen besteld: 20 maar geloof ik. Heb nog geen idee hoe ze bevallen enzo... @ Wintersun: slaap lekker!
Ik hoop het ook voor je! Bij mij was ik met mijn eerste zwangerschap zo goed als pijnvrij. Heerlijk! Na de zwangerschap waren we op bezoek bij mijn zusje op de camping. Een of andere domme weddenschap wie er in het zwembad durfde (september). Ikke natuurlijk wel (sukkel). Na mijn duik in het ijskoude bad kreeg ik een koortsaanval en hoppa daar was mijn pijn weer. Volgens de huisarts komt uiteindelijk die pijn wel terug, maar heeft dat koude bad de boel versnelt. Ik had ook wel tot een jaar na de bevalling pijnvrij kunnen blijven... Bij de tweede had ik ook dankzij de hormonen een stuk minder pijn, maar wel meer dan bij de eerste. Maar wat een heerlijk gevoel. Ik vind zwanger zijn het mooiste wat er is.
Dat snap ik helemaal!! Ik hoop er ook op en zwanger zijn is al een prachtig iets!! De wens was er al zo lang! ik volg nu een revalidatie traject in t ziekenhuis.. t is pas sinds vorig jaar juli vastgesteld.
Ik heb ook fibro, net als mijn moeder (al heeft die het erger, maar die had het toen ze jonger was ook niet zo erg als nu). Haha, mooie bijkomstigheid als je door de zwangerschap pijnvrij bent.
Hier ook hoor! Was even in bad gaan liggen met wat olie om van mijn rugpijn af te komen. Wel iets minder, maar nog niet weg. En nu doodop, dus ik ga lekker slapen Welterusten allemaal!
@hier alleen nog last van 1 borst andere borst is al verminders zal wel gewoon pech zijn dit x .. leuk dat er tog nog zwanveren bij komen gefeliciteeerd en posi ovu test kan ook betekenen zwanger had ik wel bij mn eerste zwangerschap dus er ia hoop voor je..!!!!!! duim voor je