Ja, ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor wat kleine dingetjes en toen kwam het ter sprake. Ze snapte dat het me dwars zat maar ze zitten nu eenmaal met richtlijnen. Ze kunnen wel wat onderzoeken doen, man krijgt een semenanalyse en ik heb vanmiddag bloed geprikt om te kijken of ik chlamydia heb of heb gehad ooit. Hier ben ik al heel blij mee, ik denk dat we het balletje toch aardig aan het rollen hebben gekregen
Ik kan me voorstellen dat dat na zoveel rondes lekker is ja. Ik hoop dat je ook snel een opening vindt voor succes!
Een steen die je kan helpen om zwanger te worden. Die moet je dan dragen op je huid en met volle maan opladen buiten. Kende het verder ook niet maar zag op internet allemaal positieve verhalen en dacht laat ik het ook gewoon proberen!
Wat balen zeg, Chriss, hoop dat het nog goed gaat groeien dat eitje Smnee, wel fijn dat ze toch iets proberen te doen. Ik ben benieuwd naar de uitslagen. Ik had gister waterig slijm en we zijn nu begonnen met om de dag sexytime. Enige jammere is dat ik rond deze dagen altijd wat puistjes extra heb, beetje jammer als je dan een fotoshoot heb, maar goed, de techniek van tegenwoordig werkt dat wel weg . Fijn weekend allemaal!
@zaadkwaliteit: selenium, zink en foliumzuur zijn goede aanvullingen op de voeding om het zaad beter van kwaliteit te krijgen.
@juf. Wat voor fotoshoot heb je? Lang leve photoshop @momo. Balen zeg een maaginfectie, beterschap! @yupgup. Ja vind ik ook! Tuurlijk je hebt meer kans als je het om de dag doet maar het moet niet 'onder dwang' gebeuren... En hier valt dat ook best lastig te plannen ivm wisselende diensten van zowel mij als ml. Ik weet nog niet hoe wij het deze ronde gaan aanpakken, ik wil straks ff het erover hebben met ml. @LIX. Pfhoe dat krijg ik nooit voor elkaar dat hij iets gaat slikken hahaha. Maar bedankt voor de tip
Vl slikt /krijgt van mij nu elke dag zink en foliumzuur....en gestopt met roken....over 2 weken nog een keer een oonderzoek. ..hoop dat dan alles oké is!
Poeh! Voorlopig beginnen wij daar nog niet aan. Slik alleen foliumzuur en probeer natuurlijk zelf zo gezond mogelijk te leven. Afgelopen weken wel vaak een wijntje gehad en echt lekker genoten. Zou VL echt niet aan de tabletten kunnen krijgen hoor. Dan zou er eerst bewezen moeten worden dat hij geen super zaad heeft (zoals hij dat zelf zegt ) Voorlopig 'nog maar' in ronde 7 en ik hoop dat zijn super zaad dit weekend goed z'n best doet! Haha!
Bij ons precies hetzelfde bovendien is vl nu helemaal overtuigd van zijn superzaad, omdat ik een partiele mola heb gehad (1 eicel bevrucht door 2 zaadcellen; dat gaat niet goed, teveel erfelijk materiaal en dus een niet levensvatbaar embryo). Denk dat ik m na een jaar proberen pas aan de pillen krijg
Ja denk dat dat indd een hoop.scheelt! Echter duurt wel 2aanden eer dat dat werkt. Zaadproductie wordt elke 2 maanden vernieuwd hoorde ik. Hij is eind november gestopt dus eind januari bij een nieuw onderzoek hopelijk positief resultaat....ik hou van positief resultaat Iemand trouwens ook die zn slijm checkt voor eisprong? ?! Ik sinds gister 'rekbaar' (klinkt erg apart hahaha) en had gelezen 3 tot 4 dagen voor eisprong krojg je rekbaar. Maar ja mn ei is nog te klein dus heb hoop dat de andere kant (die niet gevonden is).wel een leuk ei bevat
Dat klopt. Ik heb vanmorgen op de site van freya gekeken en daarop stond 75 dagen, dus wel echt een flinke tijd ervoor. Ik duim voor positief resultaat! Ben er zelf wel zenuwachtig over.. Stel dat de uitslag positief is, gaan ze dan verder met ons? Ik check niet het slijm aan mijn bmm, maar als ik zo'n rekbare klodder in m'n slip heb dan nadert vaak mijn eisprong.
Wat bizar! Zo'n mola komt toch ook haast nooit voor? Wat een pech he. Hoe kwam je daar achter? Of pas bij de echo?
Als ik dit zo hoor heb ik een hele meegaande man :-S Ik heb hem uitgelegd, dat doordat hij niet super gezond leeft en overgewicht heeft, de kans wat groter is dat de kwaliteit minder is. En heb gezegd dat ik het een goed idee vond om een sterkte multi vit te slikken en daarnaast een zink/selenium preparaat. Dus hij slikt al tijden braaf elke ochtend 2 pilletjes. De uitslag van het semen onderzoek was gelukkig goed... Paranoten bevatten veel selenium, dus die kan je hem ook nog laten eten. Verder geen mobiele telefoon in broekzak, geen strakke (onder) broek, geen super warm bad, geen sauna....
Een hele leuke Adriana , voor een haarproduct, dus gezicht is ook best belangrijk dan... Af en toe bij klussen, naast het juf zijn.
@LIX wat leuk. Hier wil m'n man zelfs nog geen zaadonderzoek laten doen. Hij zegt het wel niet met die woorden, maar wimpelt het continu af. Zou zo graag hebben dat ie dat doet, dan staan we weer stap verder. Hij is zo bang voor de resultaten vrees ik.
Bij de termijnecho met 10w was er een afwijkend beeld zichtbaar... meteen door naar gyn en 2dgn later curettage. Pas na 4 weken de uitslag gekregen. Gelukkig was ik al vrij snel hersteld en bloedwaardes ook goed. Idd echt pech gehad!! Kans is 1 op 20.000 volgende keer beter!
Een heleboel dingen die niet mogen. M'n vriend zei toen we begonnen (begonnen paar maanden eerder dan eerst besproken) het moet wel leuk blijven. Dat we soms al 'verplicht' moeten vrijen vindt hij echt erg. Als ik m al die dingen ook zou op leggen.. Betekend echter niet dat hij het minder graag wil.. Als we geen zin hebben, hebben we geen zin. VL rookt af en toe in het weekend, drinkt in het weekend, draagt Björn borg boxers, eet gewoon gezond. Mochten we over 8-9 maanden nog bezig zijn, dan wordt t tijd voor de dokter en zullen we dan pas maatregelen nemen.. Ik geloof er niet in dat het allemaal zo werkt, er zijn een heleboel kinderen op de wereld gekomen van rokende/drinkende/slecht etende mensen die strakke boxers dragen Maar snap wel dat je zoiets hebt: baadt t niet dan schaad t niet, maar voor ons voorlopig niet
Er zijn indd veel kids gekomen ondanks drinkende en rokende vaders en moeders. Echter als je heb gehoord dat t zaad van vl nog op t randje net genoeg is om het zelf te proberen dan ga je opeens op alles letten hoor