OK bedankt voor de tip! Ik ben al vorig jaar in mei gestopt met de pil. Nu 7 mnd verder is mijn cyclus tussen de 29 en 34 dagen dus heb gemiddeld genomen nu 32 is woensdag dus. Hij kan ook eerder komen of net 2 dagen later. Ben vorig jaar al gestopt omdat ik wist dat we dit jaar ervoor zouden gaan dus gelukkig ben ik niet meer aan het ontpillen maar regelmatig is het ook niet maar gelukkig ook niet extreem verschillend steeds. Maar ik test dan woensdag denk ik en dan weer 3 dgn later ofzo spannenddddd vooral als morgen de testen in huis zijn omg hahaha
Jaaa.. haha.. dat is mij dus niet gelukt misschien kan je vriend/man ze verstoppen Wij zijn vorige maand gestopt omdat we idd in mei/juni ongeveer wilde gaan proberen.. maar toen ik was gestopt wilde ik toch gewoon alvast een poging wagen alleen nu ben ik echt gefocust op zwanger worden haha.. geduld pff
had hem hier vanmiddag ook al gezet maar nu is hij volledig opgedroogd en heb er ook wat water overgedruppeld om indrogers te laten verdwijnen . nu ziet ie er dus zo uit ... vind het precies of het lijntje stopt in het midden... ik denk niet dat deze test te vertrouwen is Bekijk bijlage 373309 Bekijk bijlage 373310
Ik zou deze test niet vertrouwen idd. Lijntje lijkt idd halverwege te stoppen en is ook te dun denk ik. Morgenochtend nog ff een test doen
hier 2 dagen na nod nog steeds geen postieve test pfff om onozel van te worden dat niet weten is enorm ambetant hopen dat ik later op de week een positieve in de hand heb
ja vond het ook vrij dun , ziet wel roze maar inderdaad nu precies ook maar half lijntje . heb nu de kv 2 voor 5 gehaald dus ga die morgenvroeg eens proberen we zien het wel . dit is zooooooooooooooooo spannend !
Je bent nog vrij vroeg met testen he. En die 2v5 van kv zijn niet meer zo goed als dat ze vroeger waren. Maar ik duim voor je
ja ben inderdaad nog heeeel vroeg hoor maar heb gewoon veel steken en krampjes in men buik en dacht ach ja we hebben ze hier liggen ik doe er eens eentje he je weet maar nooit . mij hadden ze gezegd dat ik de kv moest halen dat die beter zijn dan deze sensitest. welke raad jij me dan aan?
ik zou dan kv doen zie mijn test van sensitest hierboven ik vertrouw ze niet ik ga dus morgen een kv doen en dan zien we het wel
och wintersun wat zou ik dat fijn vinden! maar durf echt niet hopen, sorry hoor, dat ik zo flauw doe. Maar heb echt schrik voor de teleurstelling, wie weet is mijn nod dan toch pas zondag of maandag hé... dan hoop ik hier voor niks
je doet niet flauw hoor arka, ik snap je angst heel erg goed. Maar gezien al je kwaaltjes denk Ik echt dat je zwager bent. dikke knuffel voor nu een Mijn duimen draaien voor een positieve test morgen!
Ik ben echt heel benieuwd Arka.. Ik duim voor je! Hier helaas ongesteld geworden.. Hele rare cyclus zo! Erg balen, maar op naar de volgende ronde.. hopelijk dan meer geluk 1 voordeel; ik kan nu een wijntje drinken op m'n verjaardag volgende week!
Oeehhh meiden, heb me een tijdje rustig gehouden maar nu mijn NOD weer dichterbij komt vind ik het toch wel weer spannenddddddddd Hoe is het met jullie? Ik zag al wat (twijfel) posi testen voorbij komen