Kom net thuis van werk. Morgen ochtend weer testen het is 2 dagen negatief geweest. Ik hoop het echt. Verder ben ik kapot ik denk aan van alles en nog wat.
@faithlyn gefeliciteerd! @ de testers, succes, wee willen meer roze in de lijst @hier, vroeg wakker geworden met ongelooflijke keelpijn, aaauuuwwwww
hoe krijg ik die foto's hier? ze staan in mijn fotoalbum dacht eerst negatief, was zo slecht gezind en toen keek ik opnieuw...
ene is kruidvat test andere ene van carrefour sensitest feegt echt niks.... kan dat? ik geloof het niet. na kruidvattest nog die andere gedan omdat ik het niet vertrouwde...
plaats reactie en dan op he kleine paperclipje drukken: bijlage toevoegen en uploaden. Ben benieuwd of ik je mag feliciteren Arka
Ik heb gisteravond voor de lol ook een test gedaan met testjezelf testen daar was nog niks op te zien. terwijl bij de kv test heel duidelijk zichtbaar. Ik gooi er straks nog een test tegen aan.
Wauw! Ik wist het! GEFELICITEERD!!!! Dus toch een innestelingsbloeding?! Dat zijn trouwens geen tuurtestjes hoor! Ik zie ze heel duidelijk
Goedemorgen dames.. Gisteren licht positieve test, vandaag weer omo. Maar nog geen rode duivels gezien, dat geeft hoop. Vanmiddag komen de dipsticks binnen!
vanavond weer eentje er tegen aan, is het vast al een stuk donkerder. sorry ik ben test verslaaf. Maar echt 2 mooie strepen zichtbaar Arka kan ook op roze