Mille gefeliciteerd! Ik kwam even kijken of je al getest had. Mijn nod is morgen en ik zit te hopen dat mn menstruatie wegblijft (tegen beter weten in eigenlijk). Ik heb 9, 10 en 11 dpo negatief getest.
Nou, de rode duivels zijn het niet geloof ik... Of het was een ''we komen er aan'' teken ooooff ik mag nog even hopen op 't goede.. *duim duim duim...*
Mille gefeliciteerd! Hier net iets bruinigs gespot bij het afvegen Net nu ik enthousiast was over het testen van morgen, maar dat hoeft nu dus niet meer. Bah! Het zal vanmiddag wel doorzetten. Gelukkig wel weer een iets kortere cyclus.
Ik ben gisteren weer ongesteld geworden, 2 dagen eerder dan verwacht!!grrrrrr, op naar de volgende ronde!
@mille ik zie het! Gefeliciteerd! Andere dames op roze ook gefeliciteerd! @dames op rood, dikke knuffel en veel geluk in de volgende ronde. @hier, ik snap er helemaal niks meer van. Begin van de week een keer paar druppeltjes roze bloed gehad, daarna was het weer weg. Vrijdag wat bruin en roze bloed gehad, was ook zo weer weg. Nu dacht ik vannacht dat ik ongesteld werd want er viel wat roze bloed uit. Tampon in gedaan en nu vanmorgen er weer uitgehaald maar weer maar een paar druppels roze bloed en wat bruin. Ik voel verder ook geen ongesteldheids krampen. Ik ga ervan uit dat ik nu wel ongesteld wordt maar ik wordt een beetje gek van de onzekerheid. Ik blijf negatief testen. Mijn testen waren op dus ik heb nu eens bij Z&K besteld. Deze had ik de volgende dag al binnen. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan zal ik weer een testje doen. Dames heb jullie ervaring hiermee? Elke keer wat bloedverlies maar na een paar druppels stopt het weer?
Nou het is er door hooor, ik mag weer op rood! Volgende keer ga ik echt niet meer zo vroeg testen, pff wat een week was 't! Dames op roze, heel veel succes!! <3 Dames op rood, zie jullie weer op de nod lijst van Feb!
Uh.. Dames.. Ik schrik me dood! Totaal onverwacht maar volgens mij heb ik een knal ovulatie test.. Mijn ei gevonden dus! Ik dacht na 2 dagen weer even kijken of het iets is en binnen een minuut stond er al een knaller op. Een probleem.. Vriendlief is gisteren door zijn rug gegaan.. Edit: met foto
@bbtje: die is idd knal ! Enne vl kan toch gewoon blijven liggen . Wanneer hebben jullie voor het laatst gevreeƫn? @arka: ook duidelijk ! @armanda: hoe is het met jou? Nog getest?
Gefeliciteerd dames op roze! Balen voor de meiden op rood! Waar is de lijst ergens gebleven? Tijdje niet meer voorbij gezien (dacht ik)