@mille, als je echt bevestiging wilt hebben haal dan morgen ff een cb digital, dan heb je het zwart op wit en kan je je focussen op je zwangerschap. Nu maak je je zelf helemaal gek, en wanneer de test niet donkerder is ga je je zorgen lopen maken terwijl dat nergens voor nodig is. Je bent zwanger, echt!
Hier ook pijn in mijn buik (steken) ben nu 4 weken, het betekent dat je lichaam zich klaar maakt voor het kindje
Ok Wintersun.. Ik was bang dat het misschien niet goed ging.. Maar dat heb jij dus ook? Alsof je een beetje menstruatiepijn hebt, maar dan licht? Maar misschien komt dat doordat het op dezelfde plaats is, de pijn..
Nou streep van vanavond is dus bijna niet te zien. Ziet er meer uit als lichte schaduw. Ik kan wel janken
Vandaag klein beetje bruinverlies, maar bij afvegen niks. Snap het echt niet. Vorige maand had ik naar de gynaecoloog gebeld om te vragen wanneer ik het als start voor nieuwe cyclus moet zien. Hij zei: wanneer je rood bloedverlies hebt, niet bij bruinverlies. Zag hier dat er nog dames zijn die bruin verlies als nieuwe cyclus zien. Even ter info dus. NOD komt eraan, en verder nergens last van tenzij de blijvende rommelingen in m'n onderbuik.
Lieverd, dat hoeft echt niets te zeggen, hcg is echt niet zo snel uit je lichaam verdwenen en die teste die ik vandaag van je zag was hartstikke positief. Testen zijn er voor gemaakt om aan te tonen dat je zwanger bent, niet om je zwangerschap te volgen. De enige manier om te zien of je voldoende hcg aanmaakt is dmv een bloedtest. De eerste 12 weken zijn verschrikkelijk waarin vanalles kan gebeuren en waardoor je heel onzeker kan worden, maar vertrouw op je lichaam. Echt meid, probeer het los te laten. Hele dikke knuffel
Ik kan het pas loslaten als ik echt weet dat ik zwanger ben. Met mijn zoon kreeg ik in 1 keer een dikke streep. Deze 10 testen kocht ik voor 5 euro misschien zijn ze niet goed. Vandaag tenminste geen bloed gezien. Ik wil het zo graag *schrijf ik nu met tranen in me ogen* ben erg gevoelig de laatste dagen en heb meer pukkels dan normaal. Als deze 5 testen op zijn koop ik een betere
goedenavond meiden.... Hier denk ik dat ik morgenochtend een testje gaat wagen @Mille ik denk ook dat je urine minder geconcentreerd was hoor ..je kan beter in de ochten of nog een dag wachten en streepjes zijn streepjes hoe licht ze ook zijn
Mille, je hebt een mooie test hoor! Hij staat er echt en sommige testen in de avond beter en anderen in de ochtend. Maar jij bent echt zwanger!
Het is je dus gelukt om niet eerder te gaan testen. Ik ben benieuwd! Hier voelt het ook positief, maar wil nog even wachten met testen. We lezen het morgen wel
Vandaag mn nod. Heb nog niks gevoeld, geen teken van een menstruatie maar ook geen teken van een zwangerschap.. geen idee wat ons te wachten staat, maar ik ga lekker ook niet testen. We gaan lekker afwachten. En focussen ons op een menstruatie zodat we dagen kunnen aftellen voor iui..
ja te vroeg testen is ook niet alles natuurlijk het beste is denk ik als ik gewoon nog minimaal 3 dagen wacht he grrrr ...dilema
Dames ik heb een vraag, ik ben vrij nieuw in het gebruik van het forum maar hopelijk kan iemand me hier een antwoord geven. Morge is mijn NOD, ik heb netjes tot aan vandaag een hoge temperatuur gehad. Echter was deze vandaag met 0,4 graden gedaalt. Nou is mijn vraag of jullie weten of je alsnog zwanger kunt zij ondanks de daling voor je NOD..ookal lijkt deze een menstruatie aan te kondigen? Alvast bedankt voor de reactiea
@bbtje: voel jij je ovulatie? Ik zou proberen vanavond te vrijen en anders morgenochtend. Je hebt iig van gisterochtend nog in je mandje zitten . En sperma kan tot 72 uur overleven . Heeft hij al iets ingenomen tegen de pijn (ibuprofen??). Ik had ook net een vriend die erg veel last van zijn rug had, maar hij wilde zelf er toch alles aan doen om het te doen en geen kans te laten schieten. Ik hoop voor je dat het lukt . @mille: hier was er wel een groot verschil met ochtend en middag op 10dpo. En ik testte in de middag duidelijker. Het kan zijn dat je urine weer niet geconcentreerd was (net als gisteravond), had je weer gewoon gedronken? Want als je weet dat je wilt gaan testen is het verstandig zo'n 2 uur niet te drinken hè ! Jij had ook gisteravond een duidelijkere streep, dan gisterochtend dus kan zijn dat ie morgen pas duidelijker is (net als bij mij...9 en 10dpo wel duidelijk verschil en dan pas 12dpo weer, is afhankelijk van wanneer de verdubbeling plaatsvindt ). Dus morgen weer testen en ik raad de midstream van zwanger&kids aan .
Kijk maar eens naar mijn kaartje . 9dpo daling en dezelfde dag licht positief getest . Dus ja het kan.